fbpx

אם אתם מתעניינים בהעסקת מנהל אתרים מקצועי (וובמאסטר) אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה הערך בשירותים אלו ואיך זה יבוא לידי ביטוי בהיבטים שונים? איך מנהל אתרים יכול לייצר ערך גבוה מאשר ניהול עצמאי של האתר על ידי בעל העסק בכבודו ובעצמו? ושאלות רבות נוספות, אנו כאן כדי לענות עליהן..

מהות עבודתו של מנהל אתרים

מנהל אתרים מקצועי הנו סוג של "כל יכול" בתחום האינטרנט. מדובר באיש מקצוע בעל ידע נרחב הן בהיבטים טכניים והן בהיבטים שיווקיים. זהו שילוב מאוד נדיר. מאחר וכך, יש מעט מאוד מנהלי אתרים עצמאיים בשוק ורוב הטובים שבהם עובדים בחברות ניהול אתרים עם גב של חברי צוות שונים שיכולים לתגבר זה את זה ליישום אופטימלי של בקשות הלקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל אם נלך צעד אחד לאחור, נרצה בראש ובראשונה להבין למה בעצם מנהל אתרים חיצוני הנו נדבר הנכון ביותר עבור האתר/העסק שלכם.

    מה מיוחד במנהל אתרים מקצועי?

    כדי לענות על שאלה סופר-חשובה זו, אתם צריכים לצאת מהבית, להרים את הראש ולהסתכל לשמיים. מה אתם רואים? שמיים כחולים עם עננים? אם עניתם כן, הרי שאתם אנשים רגילים. מצד שני, אם נשאל מנהל אתרים מקצועי מה הוא רואה כאשר הוא מרים את ראשו לשמיים הוא יתאר לנו זאת כך:

    אני רואה מרקע בצבע תכלת עם גוונים אפורים עליהם מגוון עננים במידות שונות. תוך ציון מספר העננים, גודל העננים, מבנה העננים, צורות העננים וכיוון התנועה שלהם גם יחד..

    לבסוף הוא יסכם את כלל הנתונים בכך שמה שהוא רואה נקרא בלשון העם "שמיים".

    הוא יראה את אותם השמיים שאתם רואים אך בו זמנית הוא יפרק את המראה הכללי למספר רב של נתונים שיחד מספרים את הסיפור כולו בצורה המדויקת ביותר מבחינה לוגית/מספרית.

    עם דוגמה זו ניתן להתחיל להבין את השוני בין ניהול אתרים על ידי בעל העסק שמומחה בתחומים אחרים אך לא באינטרנט ובין ניהול אתרים על ידי איש מקצוע שיודע לא רק לבצע את המוטל עליו אלא גם לעשות זאת תוך קיום דיאלוג/תקשורת עם האלגוריתם של מנועי החיפוש.

    איך ראיה שונה משפיעה על ניהולה האתר?

    כל העולם המקוון מבוסס על כללים לוגיים. המחשבים, הדפדפנים, התכנות עמם אנו עושים שימוש יומיומי מוגדרים בצורה לוגית על ידי פקודות מספריות שמוכרות כשפות קוד. היכרות מעמיקה עם לוגיקה הנה המפתח להצלחה בניהול, תחזוקה ושיווק של אתרי אינטרנט וזאת מאחר ואנו עוסקים כל הזמן בפתרון בעיות (אין מספיק מכירות, האתר לא עולה, האתר נשבר..) וככל שמנהל האתר מכיר טוב יותר את הלוגיקה, כך ביכולתו לחסוך זמן יקר ולהגיע לפתרון מהר של כל בעיה שצצה..

    במילים אחרות, אם אתם סוחרים, אתם בוודאי רגילים לקנות את הסחורה אצל ספקים מסוימים. אבל, יש תקופות בהם צריך לרכוש מאחרים ואו להפעיל שרירים וזאת על סמך היכרות מעמיקה עם הענף והבנה שלכם שיש לכם נקודת חוזקה להישען עליה. בצורה זו, אתם מתקנים את "הבעיה" ומרוויחים יותר כסף. אדם מן השורה ללא היכרות מוקדמת עם התחום ואו השחקנים בה לא יוכל לפתור בעיות אלו ואילו אתם בהחלט תוכלו.

    מה ההבדל בתוצאות, כמה שירות זה כדאי?

    מלבד חיסכון אדיר בזמן (הרי למנהל אתרים פעולה לוקחת זמן קצר ולכן גם שעות ארוכות) וחיסכון מקביל בכאב ראש (בכל זאת, מי רוצה להתעסק בזה..?) היתרונות של העסקת מנהל אתרים מקצועי הנם:

    • אבטחה ברמה גבוהה יותר.
    • תקינות מערכת אתר כל הזמן.
    • ניטור אנושי ומענה לצרכים בזמן אמת.
    • התאמה של האתר למנועי חיפוש.
    • פרסום תכנים מבוססי חיפושים.
    • מתן פתרונות ממשוק.
    • ועוד..

    עם מנהל אתרים מקצועי, אין הרבה דברים שלא ניתן לעשות באתר האינטרנט. כל בקשה, כל חידוש טכנולוגי, כל שינוי נדרש מבוצעים בזמן אמת ובמהירות רבה כך שהאתר זז קדימה ונמצא בשורה הראשונה של האתרים המנוהלים שגם מופיעים בראש תוצאות החיפוש ונהנים מהתוצאות הטובות ביותר.

    לסיכום,

    כפי שאתם מבינים תחום ניהול האתרים הנו מורכב ומיוחד. כפי שאתם לא מתקנים את הרכב עצמאית (לרוב..) ואו עושים פעולות מקצועיות אחרות בעצמכם, כך ניהול האתר צריך להיות בידיים של איש מקצוע.

    בשונה מהעסקה ישירה של מנהל אתרים שבאמת עולה יותר מידי, כיום ניתן לנהל אתר דרך חברת ניהול אתרים במחיר סביר לחלוטין. אז אין סיבה לוותר על כך!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן