fbpx

יש לא מעט חברות בישראל אשר מעניקות שירותי דיגיטל (בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול רשתות חברתיות ועוד..) מדובר בחברות שירותים בתחום האינטרנט עם סל מוצרים מוכר וידוע. כאשר מדברים על חברת ניהול אתרים מצד שני, מתכוונים למשהו אחר לחלוטין – על אף שחברות ניהול אתרים יכולים ומעניקים את כל יתר השירותים..

חברת ניהול אתרים – מה זה?

חברת ניהול אתרים שונה מיתר חברות הדיגיטל באופן מתן השירות. אם בחברות דיגיטל יש צוות דינמי אשר משתנה כל הזמן במתן השירותים, הרי שבחברות ניהול אתרים – יש הצמדה של מנהל אתרים קבוע!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מנהל אתר קבוע הוא הגורם המרכזי שלומד ומהיר את הצרכים של העסק, הוא הגורם עמו מתקשרים לכל בקשה טכנית/תפעולית/שיווקית והוא אחראי לעדכן ולנהל את כל הקשר מולכם, מול בעל העסק.

    זה בעצם אומר שיש לכם עובד קבוע וצמוד. עובד שזמין לכם ומנהל מעקב עבורכם על כל הבקשות/פיתוחים/מאמצי שיווק כך שאתם תוכלו להוריד את רמת הריכוז בניהול הפעילות השיווקית מבלי להתפשר על התוצאות בשטח.

    איך חברת ניהול אתרים עובדת?

    בחברת דיגיטל רגילה יהיה לרוב איש מכירות, מזכירה, מנהל תיקי לקוחות, צוותים שונים לשירותים האפשריים. הרי שבחברת ניהול אתרים הפעילות נראית אחרית לחלוטין.

    בחברת ניהול אתרים יש מספר מנהלי אתרים כאשר כל אחד מהם מוצמד באופן קבוע ללקוחות. מנהל האתר ממש מנהל קשר ישיר ורציף עם הלקוח, אין מתווכים באמצע, אין קצרים בתקשורת, אין המתנה למענה – הכל קורה לייב ובמקום.

    במרבית המקרים בקשות מועברות בתקשורת בלתי פורמלית כדוגמת שיחה/הודעת וואטסאפ כאשר צורך עולה בזמן אמת. מנהל האתר מטפל בכ90% מהבקשות מידית עם קבלת הדרישה ומעדכן את הלקוח על השלמת המטלות!

    במקרים חריגים כאשר נדרש סיוע מצד אחד שיווק ואו מתכנת מאחורי הקלעים, מנהל האתר ינהל את המעקב ומבצע את כל התקשורת עם הצוות האחורי (במסגרת השירות) עבור הלקוח ובכל בעצם מייתר התעסקות נוספת מצד מבקש השירות.

    איך זה עובד/האם זה כלכלי?

    מאחר והשירות ניתן במודל של הצמדת מנהל אתר קבוע לכל לקוח, יש מגבלה ברורה של כמות מנהל אתרים/לקוחות. כלומר, כל מנהל אתר ויכול לשרת מספר מצומצם של עסקים במידה ורוצים לשמור על רמת זמינות/טיפול באיכות אופטימלית.

    מעבר לכך, מאחר ומתפתח קשר בלתי אמצעי בין בעל העסק ומנהל האתר שהוצמד לו. מתקבלים מידי יום בקשות רבות שכלל לא היו עולות במבנה שירותים אחר. בעלי עסקים לעתים קרובות חושבים על רעיון שיווקי ובזמן אמת שולחים למנהל האתר לביצוע..

    לכן, חברות ניהול אתרים מלכתחילה פועלות במרווחים צריך למדי. בדרך כלל חברות ניהול אתרים מרוויחים על כל לקוח מאות שקלים בודדים לחודש והם נדרשים להחזיק מספר רב של לקוחות כדי להצדיק פעילות (כלכלית) ואו לתמחר מאוד גבוהה ולקוות לטוב – לבעלי העסקים מצד שני, זה סופר-משתלם!!

    מה מבנה השירות בחברות ניהול אתרים?

    שירותי ניהול אתרים ניתנים לרוב על בסיס חודשי. כלומר, משלמים עלות חודשית קבועה על הקצאת מנהל האתר או יותר נכון על הקצאת זמן עבודה של מנהל האתר..

    עלות זו מתומחרת על בסיס חודשי אך אינה כוללת התחייבות מאחר ומנהל אתר הנו עובד תפעולי בסופו של דבר ועל אף שהוא משיג תוצאות מדהימות גם בקידום אורגני ובשיווק ממומן, זה לא המוצר המוגדר (ערך מוסף אדיר אך לא בהגדרות השירות).

    ברוב חברות ניהול האתרים מתבססים על כך שהלקוחות יהיו מאוד מרוצים וימשיכו לשכור את שירותי החברה לשנים רבות קדימה כדי להיות כלכליים. לכן, אם אתם צריכים משהו קצר טווח או חד פעמי, חברת ניהול אתרים לא בהכרח תרצה אתכם כלקוחות והם מראש ישאלו אתכם מה הן ציפיות השירות ומה סיבת ההצטרפות לשירות.

    כפי שניתן לקרוא, זהו מבנה אחר, רמת שירות אחרת, יחס אחר עם רווחיות נמוכה. לא בטוח שהיינו ממליצים לכם להקים חברת ניהול אתרים אך לגמרי היינו ממליצים לכם לנסות את שירותים אלו כדי להבין מה וכמה הפסדתם עד היום בשירותי דיגיטל סטנדרטיים 😉

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן