fbpx

לכולם יש כיום אתרי אינטרנט, מאנשי מקצוע בתחילת דרכם ועד תאגידי ענק החולשים על תקציבי ענק. כתוצאה מכך, הביקוש לשירותי ניהול אתרים נמצא במגמת עליה מזה זמן. בתחום זה פועלים מספר חברות ואנו כמובן ביניהם אך גם מספר רב של פרילנסרים אשר מנסים את מזלם במתן שירותי ניהול לאתרים ברשת. מסיבה זו, חשוב להבדיל בין נותני שירות חאפרים ואו נטולי ניסיון ובין מומחי ניהול אתרים בפועל.

מיהו מומחה ניהול אתרים?

כדי לענות על שאלה זו, יש להפריד בין שני המושגים, מומחה ו-ניהול אתרים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כפי שיש רופא מומחה ואו יועץ מומחה, יש גם מומחים בכל מקצוע אחר וכך גם בשירותי ניהול אתרים. כאשר מדברים על מומחה, מתייחסים לאדם אשר יש לו שילוב של מספר תכונות עיקריות:

    • וותק וניסיון בתחום עיסוקו.
    • מיקוד ספציפי בנישה מסוימת בתחום עיסוקו.
    • גורמים המעידים על כישוריו.

    בהינתן תכונות אלו, ניתן להציג אדם כמומחה. כאשר מדובר במומחה ניהול אתרים יש לצלול מעט פנימה כדי להבין מיהו ומה מגדיר אותו ככזה.

    מאחר ויש מספר רב של מערכות ניהול תוכן (וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו, קונימבו, אישופ, שופיפיי ועוד..) ומגוון רחב של סוגי אתרי אינטרנט (אתרי תדמית, אתרי מכירות, אתרי שירות ואתרי מידע) , גם מתכנת ואו מנהל אתרים מנוסה לא בהכרח ייחשב כמומחה.

    כדי להיחשב למומחה יש לשלב בין התכונות מעלה ובין סוג האתר ומערכת ניהול התוכן שלו.

    מומחה ניהול אתר וורדפרס לדוגמה:

    כדי שמנהל אתר יוכל להגדיר עצמו כמומחה ניהול אתרי וורדפרס, עליו להחזיק בניסיון של מספר שנים לפחות בניהול של אתר וורדפרס מסוג דומה לזה של לקוחותיו הפוטנציאליים. כלומר, מומחה ניהול אתרי וורדפרס יכול להיחשב כמומחה איקומרס ואו תדמית וזאת בהתאם לניסיונו האישי על גבי פלטפורמה זו בלבד. במידה ואותו מנהל אתרים ישאף לנהל אתר אינטרנט מבוסס על מערכת מג'נטו או קונימבו, הוא לא יוכל לטעון לכך שהנו מומחה
    מאחר ויש צורך בהיכרות ובניסיון אחר לגמרי.

    אך אין ספק שמנהל אתרים בעל ניסיון במערכת אחת יצליח להתמקד ולהפוך למומחה גם במערכות אחרות בתוך זמן קצר במידה וירצה בכך מאחר ומרבית שהלוגיקה של אתרי האינטרנט מובנת על ידי מנהל האתרים, קל מאוד להתמקצע גם במערכות רבות אחרות.

    איך בוחרים מומחה ניהול אתרים?

    על אף שמנהל אתרים יכול להיות גם מומחה בניהול מערכות ניהול תוכן שונות, אנו כחברה מעדיפים שהעובדים יתמקצעו כל אחד במערכת אחת בלבד כך שמנהל האתרים יצבור פערי ידע מובהקים ביחס ליתר מנהלי האתרים בשוק מכך שהוא עוסק כל כולו במערכת ניהול תוכן עליו הוא אחראי.

    כאשר אתם שוקלים לשכור מומחה ניהול אתרים, חשוב מאוד לוודא עמו שהוא מכיר את המערכת, שהנו בעל ניסיון בניהול אתרי אינטרנט מהסוג שלכם למעלה ממספר שנים ועבור כמה לקוחות לפחות.

    לסיכום,

    מחפשים מומחה ניהול אתרים? פנו אלינו, ספרו לנו איזה סוג אתר יש לכם ובאיזה פלטפורמה היא נבנתה ואנו נצוות אליכם מנהל אתרים ייעודי אשר צבר וותק וניסיון רב בניהול אתרים בדיוק כמו שלכם ובהצלחה יתרה. מתלבטים בנושא ורק רוצים להתייעץ? השאירו פרטים ונייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן