fbpx

העולם המקוון הצמיח לא מעט ידוענים. כיום בשונה מבעבר, הקהל הרחב יכול לחפש את שמותיהם של אמנים, יוצרים, פוליטיקאים ואפילו אנשי אקדמיה ומדע ולקרוא עליהם בויקיפדיה ובשלל אתרים אחרים המסקרים את תחומי הפעילות בה הם מתמקדים. אך, פיזור רחב של מידע לצד מידע כוזב מחייב אישים מוכרים להחזיק אתר אינטרנט עצמאי המרכז את המידע המוצק והרצוי במקום אחד.

מסיבה זו, יותר ויותר אישים מקימים לעצמם אתר אינטרנט. בפועל, המרחק בין העולם הטכנולוגי לבין העולם העסוק של הידוען כה גדול שאין הם יודעים איך לנהל את האתר בכוחות עצמם ורבים פונים אלינו ואו אל חברות ניהול אתרים אחרות לשם ניהול אתרם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה, אנו סוקרים את עיקרי הפעילות שלנו בתחום זה.

    ניהול אתרים לאישים מוכרים

    אישים ידוענים זוכים ללא מעט פריבילגיות בחייהם. ביכולתם לקבל הנחות, לזכות בכבוד רב ואף בהכנסות גבוהות מיתר האוכלוסייה. אך, לצד היתרונות שבהיות אדם מוכר ומפורסם, יש גם חסרונות לא מעטים כאשר המורכב מכולן הנו העובדה שכל אדם יכול לכתוב עליהם כל דבר ומידע זה יכול להתפרסם ולהכתים את שמם הטוב. בשנים האחרונות, ידוענים רבים החליטו לקחת אחריות ושליטה על המידע עליהם ולכן הם מקימים לעצמם אתרי אינטרנט שבהם המידע מאומת ומאושר וככזה גם מופיע ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל ובינג.

    ניהול אתר של ידוען כוללת לא מעט עבודה מאחר ויש צורך לעקוב אחר כל עדכון חדשותי (כל מידע חדש שעולה לאינטרנט) ולהתייחס אליו באתר. במידה ומדובר במידע שלילי ולא נכון – יש לטפל בו ולדאוג להסרתו מהרשת. במידה ומדובר במידע חיובי ונכון – יש להעתיקו ולקשר אליו מאתר האינטרנט של הידוען. בפועל, אנשים מוכרים נוטים להיות עסוקים מידי בכדי לעסוק בפעילויות מאין זוטות אלו ולכן הם נדרשים לשירותי ניהול לאתר האינטרנט שלהם.

    אופן ניהול אתר של ידוענים:

    המכנה המשותף לכל סוגי האתרים של הידוענים הנו שיש לנהל את האתר בשפה ובצורה ההולמת את האישיות המוכרת. כלומר, ניהול אתר של פוליטיקאי תדרוש התייחסות זהירה לאלמנטים שבמחלוקת. ניהול אתר של אנשי אקדמיה ומדע תדרוש בדיקה בשנית של כל פרט מידע ואימות המופיע בו מספר פעמים טרם הצגתו לציבור הרחב וכן הלאה..

    להלן דוגמאות לאתרים של אישים מוכרים:

    ניהול אתר לאמנים ויוצרים:

    אמנים ויוצרים עושים עבודת קודש הרחק מאור הזרקורים ברוב הזמן. אך, כאשר מגיע תורם להיחשף, הם רוצים לעשות זאת תוך שמירה על שליטה גבוהה ככל האפשר על הסיקור והפרשנות של כל פיסת אומנות שיוצאת תחת ידם. לכל אמנות, לכל יצירה יש סיפור שחייבים לספק ובצורה מדויקת כך שבכל מדיה ובכל סיקור יופיעו הנקודות החשובות לאמן.

    ניהול אתר של אמן יוצר הנה מורכבת מאחר ואמנים נוטים להיות רגישים מאוד לטעויות ולאי הבנות. לכן, כאשר אנו מנהלים אתר של אמן ואו יוצר, אנו עושים זאת בזהירות יתרה ומבקשים אישור לכל פעולה ופעולה מהיוצר טרם הצגת השינוי / העריכה לציבור הרחב.

    ניהול אתר לפוליטיקאים ואנשי תקשורת:

    פוליטיקאים ואנשי תקשורת זוכים לחשיפה רחבה במדיה הרחבה ביותר. הם מופיעים בעיתונות ובטלוויזיה לצד הופעות ברדיו ובאירועים שונים. על פניו, היינו חושבים שהם לא יידרשו לאתר אינטרנט עצמאי. בפועל, דווקא הם שמופיעים במדיות רבות במיוחד חייבים באתר אינטרנט שירכז את כל הופעותיהם במקום אחד שישמש בין היתר ככרטיס ביקור ליעילותם וחריצותם ביום הבוחר ואו במעבר בין כלי תקשורת שונים.

    הייחודיות בניהול אתרים של פוליטיקאים ואנשי תקשורת הנה כמובן העובדה שיש אינטרסים רבים (יד רוחצת יד) מאחורי הקלעים. לכן, לא ניתן לכתוב כל דבר אודות כל אדם מבלי לפגוע בעתידו של האישיות המוכרת. מנהל אתר של פוליטיקאי או איש תקשורת חייב להרחיב ככל האפשר בנושאים מוסכמים ולהמעיט ככל האפשר בנושאים שבמחלוקת.

    ניהול אתר לאנשי אקדמיה ומדע:

    בעבר, אנשי אקדמיה ומדע הסתפקו באתרי אינטרנט במערכת של מוסד הלימודים בה הם מלממדים או במכון המחקר בה הם עובדים. כיום, מבינים רבים מאותם דמויות מוכרות שיש ביכולתם למנף את הידע יקר הערך שברשותם באופן עצמאי במידה רבה. אך, לשם כך עליהם להתהדר ולהתגאות במחקרים שהם ביצעו בהצלחה ובהופעותיהם בעיתוני המחקר הנחשבים ביותר.

    ניהול אתר של איש אקדמיה ומדע תכלול תכנון נכון ומדויק של כל פרט תוכן כך שהערכים העמוקים והחשובים ביותר יוצגו גם להדיוטות על גבי המרשתת. כלומר, על מנהל האתר לנסות להעביר תוצאות מחקר כמשמעותו באתר אך לצד זאת, להסביר גם לאנשים שאינם אקדמאים ואינם עוסקים בתחום הנחקר להבין את הנאמר ואת תוצאות המחקר לשם חשיפה תקשורתית ואו חשיפה למשקיעים אפשריים.

    לסיכום,

    ניהול אתר אינטרנט של אישים מוכרים (ידוענים) אינו דומה לניהול אתר של עסק קטן או חברה גדולה. מדובר בניהול אנושי יותר ובתקשורת רציפה יותר מול האישיות על בסיס קבוע בכדי שניתן יהיה לתרגם את האישיות הכריזמטית והחכמה גם מעל האינטרנט. רוצים שננהל עבורכם את האתר? מעוניינים שאיש מקצוע ידאג לחזק את הנוכחות שלכם ברשת? פנו אלינו להתייעצות ללא עלות וללא התחייבות ואנו נשמח להתאים לכם את השירות הטוב ביותר ומכל הלב!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן