fbpx

אמנות באה לידי ביטוי בשלל צורות ודרכים. בחלק מהאמנויות האדם הוא האמנות (זמרים, שחקנים..) ובחלק אחר מהאמנויות נראה את היצירה לאחר השלמתה (פסלים, ציירים, סופרים, במאים, מחזאים..) תיאור של אמן או אמנות אינה משימה קלה בשני המקרים מאחר וקשה לעתים קרובות להעביר זהות ותחושות של אמנות דרך הטקטס.

לכן, כאשר אנו מנהלים אתרים של אמנים, אנו משתדלים מאוד להביא את האמן ואו האמנות לידי ביטוי בצורות ויזואליות ככל הניתן על ידי שימוש באודיו, וידאו ותמונות רבות ככל האפשר. מלאכה זו אינה פשוטה כי יש להמיר את כל אותן קבצים, להעלותן לרשת ולהציגם בצורה ראויה שתכבד את בעל האתר ותביא להעברת מסרים מדויקים להפליא.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול אתרים לאמנים

    ניהול אתרים לאמנים אינו דומה לשום אתר של בעלי מקצועות אחרים! זאת משום וכל אמן הוא אינדיבידואל ודרישותיו ייחודיים לו. למרות האמור, ניתן לחלק את קהילת האמנים למספר קטגוריות:

    1. אמנים מקצועיים – אדריכלים | מעצבי פנים | מעצבים תעשייתיים וגרפיים..
    2. אמנים מופיעים – זמרים | להקות | שחקנים | רקדנים..
    3. אמנים יוצרים – ציירים | פסלים | סופרים | צלמים | מפיקים | במאים..

    בבואנו לניהול אתר של אמן, אנו נבחר לרוב את הקטגוריה המתאימה ביותר והניהול יתבצע בהתאם לכך:

    ניהול אתרים של אמנים מקצועיים:

    אמנים שעוסקים ביצירה למטרות רווח כדוגמת מעצבים, אדריכלים ועוד נדרשים לאתרים אשר מקרינים החוצה את יכולותיהם להביא לידי שביעות רצון מצד הלקוחות. זאת משום שפרנסתם תלויה ביכולת שלהם להבליט את הצלחותיהם אל מול לקוחות קצה מדויקים למדי.

    לכן, ניהול של אמנים מקצועיים יכלול פירוט רקע רחב ככל האפשר על מידת מקצועיותו וניסיונו של האמן אך מצד שני מגוון רחב של פרויקטים שבוצעו בהצלחה בעבר. כחלק מניהול אתרים אלו, אנו שומרים על קשר עם האמן ובכל פעם שיש פרויקט שהסתיים, אנו דורשים מידע, תמונות והמלצה של הלקוח ומפרסמים את המידע הנ"ל באתר.

    ניהול אתרים של אמנים מופיעים (פרפורמר):

    אמנים שעוסקים ביצירה חיה כדוגמת זמרים, שחקנים, רקדנים ועוד נדרשים לניהול אתר שונה לגמרי. על מנהל אתר של פרפורמר לספר את סיפורו של האמן, להציג את יכולותיו הווקליות / החזותיות של האמן ולהביא את הגולשים לידי התרשמות וקביעת מועד להופעה ואו יצירה משותפת.

    ניהול אתרים של אמנים מופיעים כולל בין היתר ניהול יומן מקוון ועדכני, ניהול צילומים, תיוגים, וביקורות אודות ההופעות וההצלחות. מדובר במשימה שיכולה לדרוש לא מעט מאמצים אך משתלמת מאחר והאמן יכול לרכז את המידע עליו בצורה משכנעת ולהביא לגידול מתמשך במספר ההופעות מידי חודש ושנה.

    ניהול אתרים של אמנים יוצרים:

    אמנים יוצרים כדוגמת ציירים, סופרים, צלמים ועוד הן בפועל האהובים עלינו וזאת מאחר ועם הזמן האתר הופך למקום מרכזי בו ניתן להתגאות בכלל יצירותיו של האמן. אנו לעתים מרגישים כאוצרים של תערוכה מקוונת ואין כיף גדול מאשר לעבוד על אתר של אמן יוצר שמביא לריגושים חדשים בכל פעם מחדש.

    ניהול אתר של אמן יוצר יכלול הקמה של עמודים לכל יצירה ויצירה וניהול של גלריות בכל עמוד ועמוד תוך צירוף סקירות, חוות דעת וכמובן מועדים של תערוכות שונות בהם האמן צפוי להשתתף. בחלק מהמקרים, אמנים יוצרים אף מנהלים פעילות רווחיות במיוחד בדומה לאמנים המקצועיים ובמקרים אלו אנו נצרף גם תיק עבודות (הפקות, צילומים שנעשו ועוד)..

    לסיכום,

    כפי שניתן לראות, אנו מתייחסים לכל אמן ואמן לפי הקטגוריה המתאימה לו. אך, בכל זאת, אנו תמיד נשוחח עם האמן ונכיר את אישיותו כדי שנוכל לשקף את המהות של האמן דרך האתר כאילו הוא זה שמנהל את האתר בפועל. מדובר במשימה לא קלה אך אנו תמיד נכונים לאתגר. רוצים לשוחח עמנו? מעוניינים בניהול האתר שלכם? השאירו פרטים או חייגו אלינו ונשמח להיות שם להעניק לכם שירות מכל הלב!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן