fbpx

כמו בכל שירות אחר, יש מגוון רחב של רמות שירות בניהול אתרים. ניתן להתקשר עם חברת ניהול אתרים אשר מחזיקה בכוח אדם נרחב וניתן להתקשר עם מנהל אתרים פרילנסר שאמנם עובד לבדו אך מעניק לכם יחס אישי וזמינות גבוהה יותר מאשר בחברות גדולות. מה עדיף? איך מקבלים החלטות? באנו לענות!

ניהול אתרים אישי – יש כזה דבר?

לא מעט חברות בשוק מציעות יחד עם הפיתוח או השיווק שלהם גם שירותי ניהול אתרים. הם עושות זאת מאחר וזהו עוד מקור הכנסה עבורם והלקוחות כבר מכירים אותם ונדרשים לשירותי ניהול מערכת, תחזוקה שוטפת, ניהול תכנים ועוד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הבעיה היא שמאחר ולא כל החברות הללו באמת מבינות מה החשיבות של ניהול האתר עבור הלקוחות, השירות מוצע כלאחר יד. כלומר, בכל פעם שלקוח המנוי לשירותי ניהול אתרים רוצה בשינוי, הפניה מגיעה למזכירה או לגורם מנהל אחר במשרד, הגורם הנ"ל בתורו מעביר לאחד העובדים את המטלה ובעצם "מפריע" למהלך היום התקין של העובד ולבסוף המטלה מתבצעת והלקוח מעודכן על כך. אבל בתהליך ארוך זה, דברים הולכים לאיבוד, התוכן לא נראה בצורה ראויה ואין גורם רציני שלומד את האתר ומכיר את השפה הייחודית שבו.

    מסיבה זו, הוקמו חברות כדוגמת החברה שלנו אשר מתמחות בראש ובראשונה בניהול אתרים. כלומר, "ההפרעה" של האחר הנה "העיקר" שלנו. אנו באמת מחכים לקבל את המטלות מהלקוחות ומבצעים אותם באופן מהיר ומידי תוך שימת לב ודגש רב על השפה הנכונה, ההתאמה של הפרטים הכי קטנים לדרישותיו של הלקוח ורואים את התוצאות באתרים שמנוהלים על ידינו.

    אבל, איך זה ביחס לניהול אתר על ידי פרילנסר? ובכן, תלוי בחברת הניהול..

    ניהול אתרים על ידי חברה או פרילנסר?

    ברוב המקרים, עדיף שמנהל האתרים יהיה פרילנסר. איש מקצוע בעל ניסיון בניהול אתרים אך באותה המידה בעל זמן פנוי לעמוד לרשותכם לפי צורך. זאת מהסיבות הבאות:

    • פרילנסר יהיה זול יותר.
    • פרילנסר יהיה זמין יותר.
    • פרילנסר ישקיע יותר.

    אבל, למרות יתרונות אלו, לפעמים פרילנסר פשוט לא מתאים. זאת בעיקר מאחר ורבים מהפרילנסרים יודעים לנהל את התוכן של האתר אך אינם יודעים להעניק את המעטפת המלאה שחברות יודעות להעניק. כך לדוגמה, פרילנסר במקרים רבים לא ידע להעניק את השירותים הבאים:

    • אחסון/תחזוקה ואבטחה לאתר.
    • קידום אורגני/שיווק ממומן ורכש מדיה.
    • פיתוחים עתידיים.

    חברות ניהול מצד שני תכיל שדרה של אנשי מקצוע שיכולים להעניק יחד מעטפת טובה בהרבה אך זמינה מעט פחות..

    אז מה עושים? איך בוחרים את נותן שירותי ניהול האתרים?

    שילוב בין פרילנסר לחברה מסודרת לניהול האתר

    בחברה שלנו למדנו עם השנים שאי אפשר להעניק שירותי ניהול אתרים כלאחר יד, יש צורך להשקיע לא מעט בקשר אישי בין נותן השירות ובין מקבל השירות. יש צורך בהיכרות מעמיקה של השיח ויעדי הלקוחות ובעיקר יש חשיבות רבה לכך שהשירות יינתן ברמה גבוהה ובמהירות שיא.

    לשם כך, בנינו מבנה היברידי המשלב בין חברה ובין חוויית הפרילנסר,

    אנו מצמידים מנהל אתרים קבוע ללקוח. מנהל אתרים זה זמין ללקוח בכל שעות הפעילות בטלפון, במייל, בהודעות ובוואטסאפ. כל הבקשות מועברות אל מנהל האתרים בצורה ישירה וללא מתכוונים כך שמנהל האתרים לומד את הלקוח ונותן שירות שהולך ומשתפר עם הזמן תוך הלימה מלאה ליעדי האתר והעסק.

    במקביל, מנהל האתרים זוכה לגיבוי מלא מצד יתר העובדים בחברה. כך שהחברה מעניקה את שירותי האחסון, התחזוקה השוטפת, כתיבת תכנים, קידום אורגני וממומן ואף סיוע לפי צורך של מתכנת מקצועי שיפתח כל בקשה של הלקוח.

    בעצם יצרנו שירות שכולל את כל היתרונות של הפרינלסר עם כל החוזקות של חברות בע"מ. עדיין יש מגבלת שעות עבודה אך זהו ההבדל היחידי בין חברה כדוגמתנו ובין פרילנסר בחוויית השירות כאשר כלל יתר היתרונות נותרים בעינן.

    רוצים ללמוד עוד על השירות? מעוניינים לבצע השוואה בעצמכם? השאירו פרטים ונשמח לעבור יחד אתכם על היתרונות והחסרונות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן