fbpx

מרבית הפעילויות של עמותות ידועות לקהל הנתמכים ומשפחותיהם אך במקרים רבים יתר הציבור לא מודע לכך כלל ועיקר. המשמעות היא שעבודה רבה נעשית לתועלת הציבור אבל העוסקים במלאכה לא זוכים להרבה מחמאות על כך. כאשר עמותה רוצה לגייס תרומות, בעיה זו הופכת למשמעותית בהרבה. הדרך להתמודד עם הבעיה הנו בעזרת אתר אינטרנט מנוהל בקפידה ועל כל כעת.

תחזוקה וניהול אתרי עמותות

ישנם לא מעט עמותות בישראל שמנהלות מספר רב של עובדים ומתנדבים ומשנים את העולם יום יום לטובה. אך, כאשר מבקרים באתר האינטרנט שלהם, חלון הראווה לתרומתם לציבור, לא ניתן לדעת או להוקיר זאת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעידן בו כולם בודקים האחד את השני בעזרת האינטרנט, אם עמותה לא מוצגת כנדרש באינטרנט, זה כאילו שהיא לא קיימת. בכדי שעמותה תוכל להמשיך ולהתקיים ואף לצמוח, עליה להשוויץ בעשייתה ולהראות לעולם למה מגיע לה לקבל תקציבים ותרומות.

    עמותות לרוב מקיימות פעילויות, שונות כדוגמת הכשרות, הדרכות והפעלות אשר כולן מבוססות קהל יעד, מיקום וזמן. לכן, רצוי להחזיק ביומן מקוון ובגלריות תומכות בכדי להציג את האירועים על תוצאותיהם בשטח.

    אז מובן למה חשוב שהאתר אינטרנט יזכה לתמיכה הראויה.

    אז מה הם שירותי ניהול/תחזוקה לאתר עמותה?

    שירותי תחזוקה וניהול של אתרי אינטרנט בכלל ושל עמותות בפרט מורכב ממכלול של תתי שירותים:

    • אחסון אתר העמותה.
    • אבטחה והצפנה של אתר העמותה.
    • תחזוקה טכנית לאתר העמותה.
    • ניהול תוכן אתר העמותה.
    • שיווק אתר העמותה באינטרנט.
    • אופטימיזציה לאתר העמותה.

    על החלקים הטכניים של אחסון, אבטחה, תחזוקה, אין הרבה להרחיב. יש לבצע מטלות אלו. בכל הקשור לניהול התוכן והשיווק של העמותה ברשת, שם מתחיל להיות מעניין למדי.

    ניהול תוכן לאתרי עמותות:

    יש להשקיע לא מעט עבודה ניהול על ניהול תוכן של אתרי עמותה. יש לשמור על קשר רציף עם כמה שיותר אנשים שונים בעמותה כך שכמה שיותר עדכונים ותמונות מועברים מעלה למנהל האתר וכך מופצים לציבור הרחב.

    בכדי שזה יעבוד, על מנהל האתר להציק לקודקודים השונים בעמותה עד שהם נשברים וממלאים אחר דרישות התפעול של האתר. אבל, כשזה עובד, זה פשוט מדהים! הנוכחות של העמותה הופכת למשמעותית וניתן בהחלט להיעזר בתוכן זה גם בשיווק של העמותה ברשת.

    שיווק אתרי עמותות בגוגל:

    כידוע, עמותות זוכות לקבל לא מעט תמיכה ותרומות מגופים שונים. אבל, אחת התרומות החשובות ביותר הנה התרומה של גוגל לעמותות במסגרת "מענק גוגל לעמותות" בדמות 10,000$ מידי חודש לפרסום הפעילות של העמותה ברחבי האינטרנט.

    אך, מגבלות חלות על הטבה זו. ישנם כללים לשיווק בכספי הפרסום וניתן לעמוד בהם רק כאשר העמותה מלאה במגוון רחב של תכנים שהוזנו בשלבי הניהול של האתר. במידה ויש פעילות רבה באתר, הפרסום ממריא ואלפים רבים נחשפים לפעילות החשובה של העמותה והתרומות לצד ההוקרה הציבורית מזנקות קדימה.

    לסיכום,

    אתם מנהלים עמותה? אתם חייבים לנהל את האתר בצורה קפדנית ולאורך זמן!! אם אין לכם יכולת לעשות זאת עצמאית, פנו לחברת ניהול אתרים כדוגמתינו לקבלת סיוע בכך. זה לא יקר מידי ומייצר תוצאות מדהימות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן