fbpx

גם אתם מרגישים שהכל זז מהר מידי?! יום אחד אתם במרכז העניינים, שולטים בהכל. הזמן טס ופתאום למרות שיש לכם ניסיון וידע רב, אתם מתחילים להרגיש חוסר ביטחון מסוים, אין לכם את אותה השליטה שאתם רגילים אליה וזה מפריע לכם..

מנהלי שיווק רבים מרגישים תחושות אלו. הם יודעים לתת מגוון פתרונות, לענות על כל השאלות, אבל בשטח בו הכל משתנה כל הזמן הם כבר לא יודעים לעשות הכל לבד. בגלל זה בדיוק בשנים האחרונות רואים יותר ויותר מודעות בחיפוש אחר "עוזר למנהל/ת שיווק".

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עוזר למנהל שיווק

    במרבית הארגונים מנהל השיווק הוא כל-יכול. מצפים ממנו לשלוט בכל רגע נתון בתוכן, במסרים, ביח"צ, בניהול האתר, בשיווק בפלטפורמות המגוונות והמתרבות מיום ליום וזה אט אט הופך למשרה בלתי אפשרית!

    בחלק מהגופים, יש למנהל השיווק עוזר אישי ואו צוות שיווק פנימי שמבצע את מרבית העבודה בפועל ואז הכל נסבל. אבל, בארגונים קטנים ובינוניים מנהל השיווק ניצב לבדו מול כל העולם וצריך לתת תשובות למנהלים למרות הכל.

    מה שקורה בפועל, מנהל/ת השיווק מנסים לדחוף ולהאיץ תהליכים ככל שאפשר אבל על הדרך מידע רב הולך לאיבוד, מדידה, ניתוח, אופטימיזציה, קשר עם ספקים – כל התהליכים המשניים נופלים בין הכיסאות וזה לגמרי משפיע.

    עוזר למנהל שיווק במיקור חוץ

    מאחר ורוב הסיכויים שאין לכם תקציב בלתי מוגבל, השקעה בעובד נוסף, בטח אם מדובר בעובד מקצועי אינה תמיד אפשרות קבילה. לכן, מנהלי שיווק יצירתיים נוטים לחפש פתרונות מגוונים לבעיה. אחת הפתרונות הנה לגייס עוזר מנהל שיווק במיקור חוץ.

    עוזר למנהל שיווק אחראי להשלים את המרווחים הנובעים מעדכונים מקצועיים ואו מחסור בזמן. בעצם, המשימות המוטלות עליו אינם בהכרח בליבת השיווק אלא במעטפת החיצונית ולכן בהחלט ניתן להיעזר בסיוע גם ממקור חיצוני.

    אחריות עוזר למנהל שיווק:

    1. ניהול אתר האינטרנט – ביצוע פעולות שוטפות ותחזוקה לאתר.
    2. בקרה על יעדים – ביצוע מעקב והנחיה לספקים בנוגע ליעדים.
    3. התנהלות מול ספקים – פניה, בקרה, ניתוח ומדידה של ביצועים.
    4. הטמעות/פיתוחים – ניהול והטמעה של כלי מעקב/כלים חדשניים.
    5. אופטימיזציה – שיפור תהליכים קיימים על בסיס נתונים סטטיסטיים.

    ועוד..

    בעצם, תפקידו של עוזר למנהל שיווק הנו פשוט מאוד להוריד מעמסה ממנהל השיווק ולפנות לו זמן יקר להתעסק במנועי הצמיחה של העסק ולא בבקרה שוטפת ובלמידה מתמשכת. יתרה מזאת, עוזר מנהל שיווק צריך להעניק למנהל השיווק את הביטחון בכך שאין משימה שאי אפשר לעמוד בה!

    איך מיקור חוץ בעצם עובד?

    האמת, זה די פשוט. ניתן ליצור קשר איתנו. אנחנו מצמידים לכם מנהל אתרים קבוע יחד עם איש מקצוע אנליטי נוסף אשר תפקידו לסייע למנהל האתר בהפקת תובנות ומדידת עמידה ביעדים ויחד פותחים קבוצת וואטסאפ פנימית.

    התקשורת איננה מוגבלת וניתן להעביר משימות רבות באופן חד פעמי ואו משימות מתמשכות לעובד שהוצמד לכם. במקביל, עובד זה מקבל תמיכה שוטפת מצוות שלמעלה מ-20 אנשי מקצוע נוספים כך שאתם יכולים לדעת ב100% שאין שאלה עליה אין פתרון ושיש לכם גישה בלתי מוגבלת לידע.

    מאחר ועובד במיקור חוץ אינו כולל התחייבות, תנאים סוציאליים וגם יכול ליפול תחת סעיף "ניהול אתר" ואו "שיווק" שכבר אושר על ידי הנהלת החברה, ניתן להיעזר בשירותים אלו באופן מידי ובלי לפתוח סעיף תקציבי חדש.

    לסיכום,

    יש סיבה שאתם קוראים את המאמר הזה. הוא באמת נכתב בגלל הביקוש שאנחנו מרגישים מהשטח לשירות מסוג זה. אם אתם כבר פה, אתם כבר מבינים שאולי זה הפתרון בשבילכם, השאירו פניה, מבטיחים לשמוע אתכם ולענות על כל השאלות. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן