fbpx

מה זה קידום אורגני? למה קידום אורגני של חנויות אינטרנטיות שונה לחלוטין מקידום אורגני סטנדרטי? מה לא סיפרו לכם על קידום אורגני של חנויות איקומרס?! קצת מידע חיוני שיעשה לכם סדר אחת ולתמיד.

קידום אורגני לחנויות באינטרנט

הנה – אין כזה דבר קידום אורגני לחנויות אינטרנטיות! כן, קראתם נכון, אין כזה דבר קידום אורגני לחנויות אינטרנטיות!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עכשיו אתם אומרים לעצמכם, מה אתם מבלבלים את המוח, ברור שיש! אז זהו שלא בדיוק..

    נסביר כעת, אחר כך נסביר לעומק.

    נתחיל בשאלה, מה זה קידום אורגני? קידום אורגני זה בעצם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), בתרגום לעברית פשוטה, מדובר בעצם במגוון פעולות שונות שנועדו לעזור למנועי החיפוש ולגוגל בפרט לתעדף את האתר המקודם על פני כל יתר האתרים (המתחרים) ברשת..

    באתרי תדמית בהם יש תחום מוגדר כדוגמת "עורך דין נזיקין" , "מנתח פלסטי" ולכל תחום יש כמה עשרות ביטויי מפתח שמהווים ערכי גישה בו עונשם שימוש מחפשי השירות.

    באתרי מכירות מצד שני יש מגוון רחב מאוד של מוצרים ואי אפשר לקדם מוצר ספציפי (אלא בוויתור על ביטויים אחרים) וגם אין ערך בקידום רוחבי כדוגמת "חנות למוצרי חשמל" מאחר והתחרות גדולה מידי + הלקוח נמצא הרחק במעלה משפך ההמרה..

    למה הדבר דומה, לשחיין מקצועי הקופץ לתוך בריכה. במידה ויצלול עם ידיים פרוסות לרווחה (בניסיון לתפוס כמה שיותר ביטויים) הרי שהוא יעצר ולא יצליח להגיע לצד השני של המשחה במקום ראשון. ואילו אם הוא יצלול עם ידיים צמודות לפנים (מיקוד גבוהה בביטויים ספציפיים), הרי שהוא יוכל להגיע לצד השני של המשחה גם במקום הראשון!

    כלומר, אלא אם האתר מכירות מציע מוצרי נישה (ספציפיים), יהיה קשה מאוד להשיג תוצאות אורגניות מיטביות.

    אז איך מקדמים אורגנית חנות אינטרנטית?

    יש 2 רמות של קידום אורגני לחנויות אינטרנטיות:

    1. השקעה מיטבית בכל מוצר ומוצר!
    2. פירוק אתר המכירות לנישות שונות!

    ברמה הראשונה, אתם בעצם לא עושים "קידום אורגני" אלא "ניהול אתרים". העיקר באתרי מכירות הנו יצירת ערך מוסף לחנות אינטרנטית ברמת תוכן המוצרים עצמם. במילים אחרות, הסתכלות על כל מוצר ומוצר העמוד נחיתה בפני עצמו – כל עמוד מוצר צריך להיות החנות + איש המכירות שמבצע את הפעולות למכירת המוצר בפועל!

    ברמה השניה, למיטבי לכת בלבד! יצירת מערך מושקע של אתרי נישה במקום אתר מרכזי אחד וכו' במקביל אליו. יוצרים אתרי מכירות לכל תחום ותחום תוך יצירת ערך מוסף גבוה בכל תחום ותחום כך שאתם מציעים ערך גבוהה משמעותית מכל יתר המתחרים בשוק גם בלי לבצע פעולות קידום אורגני סטנדרטי כפי שעושים כל יתר המתחרים (זכרו, לעשות מה שכולם עושים לא מעניק לכם סיכוי גדול להצלחה..).

    עזבו אותו, הלכתי לאיבוד..

    חח כן, לא קל לעקוב.גם אנחנו פה ושם הולכים לאיבוד. האינטרנט זז קדימה כל הזמן והכל משתנה משבוע לשבוע..

    צריך לזכור בסוף אתם לא צריכים להיות גאונים גדולים, פשוט מאוד להקפיד על שלושה כללים:

    1. תוכן איכותי = ערך ללקוח שלנו.
    2. רלוונטיות התוכן = התוכן צריך להתאים לשאלת הלקוח.
    3. עדכניות התוכן = התוכן צריך להתאים למחיר/תוקף הנכון.

    אם תקפידו להשקיע במידע איכותי לכל מוצר ומוצר, אם תוודאו שהתוכן אכן רלוונטי לצורכי הלקוחות שלכם ואם תוודאו שהמחירים עדכניים, המידע נכון ועדכני, הרי שהלקוחות שלכם יגיבו בהתאם ומנועי החיפוש יזהו זאת בהצלחה ויתעדפו אתכם על פני יתר המתחרים גם בלי לבצע מניפולציות ותרגילים מורכבים..

    גדול עליכם? אין לכם זמן להתעסק בזה? הכל טוב, אף אחד לא אמר שאתם צריכים לעשות הכל לבד! בשביל זה בדיוק יש חברות ניהול אתרים כדוגמתנו שיעשו זאת עבורכם בשמחה רבה!!

    רוצים לשמוע עוד? מעוניינים להבין איך זה מתרגם לעלויות בפועל? פנו אלינו, אנחנו לגמרי זורמים ונספר לכם הכל בשיחה קצרה ללא כל התחייבות!

    שנתראה? 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן