fbpx

הקמתם אתר מכירות שנראה די טוב, הסליקה עובדת, השילוח תקין, גם העלתם מוצרים למכירה. הכל בתכלס די סבבה. אבל אז, דממה. אין בפועל מכירות. זה מרגיש כמו לשבת בחנות ושלא עוברים אנשים בחוץ שעות, ימים, שבועות והתסכול גדל..

זה הזמן להבין שאתר אינטרנט דורש תכנית עבודה. תכנית שיווקית ארוכת טווח שתאפשר לכם לייצר מכירות באופן אקטיבי ולא לחכות לנס שאולי לא יקרה לעולם. במאמר זה אנו נסביר קצת על התהליך של תכנית שיווקית דיגיטלית ואיך בונים אותו בהתאמה אישית.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תוכנית שיווק דיגיטלי לאתרי מכירות

    לפני שיוצאים לדרך, חשוב לקחת נשימה עמוקה! אנחנו יוצאים לדרך ארוכה. כמה ארוכה, שנה לפחות! 

    כן, קראתם נכון, הכל מתחיל ונגמר בתיאום ציפיות, בהבנה שזה שאתר אינטרנט נבנה ומוגדר בתוך חודש, לא אומר שאתם גם תתחילו למכור בתוך חודשיים. עיקר העבודה על בניית אתר המכירות הנה דווקא בצד של ההיצע, בצד של התוכן ובחלק זה בתהליך אין קיצורי דרך.

    אם אין לכם סבלנות, הבטיחו לכם שתוך חודש תמכרו, אין לכם יכולת כלכלית לחכות שנה, ייתכן מאוד שעדיף לפרוש בשלב זה מאשר להפסיד עוד ועוד כסף ברדיפה אחרי חלום לא אמיתי.

    מצד שני, אם יש לכם סבלנות ואתם מבינים את הערך של בניית יסודות איתנים, בחירת אסטרטגיה לאתר המכירות, רואים איך האינטרנט יכול להפוך למנוע צמיחה סופר איכותי וכלכלי לעסק, הרי שאתם לגמרי חייבים לבנות תכנית שיווקית לאתר בראיה של שנה קדימה.

    איך בונים תכנית שיווק לאתר מכירות?

    תכנית שיווק היא בראש ובראשונה סדרה ארוכה של משימות פרטניות, לא קביעת כמה כללי אצבע וגמרנו..

    כדי להצליח להתמיד בתכנית השיווקית, כדי להבטיח שבאמת נראה את האור בקצה המנהרה, יש לחלק את התהליך לשניים:

    1. תהליך מבוקר – ידוע מראש.
    2. תהליך חופשי – דינמי, משתנה, הלך רוח.

    תהליכים אלו מתרחשים במקביל, על צירי זמן חופפים.

    במסגרת התהליך המבוקר, אנחנו מכינים גאנט משימות קבוע מראש המחולק לפי השלבים הבאים:

    1. תהליך הקמה – כמה עשרות משימות להגדרת תשתית נכונה לאתר.
    2. תהליך הרצה – כמה עשרות משימות לשיפור חוויית המשתמש.
    3. תהליך תפעול – כמה עשרות משימות שוטפות/מתמשכות לניהול האתר.
    4. תהליך השבחה – כמה עשרות משימות להרחבת החשיפה/המכירה.
    5. תהליך למיליון – כמה עשרות משימות להפיכת האתר לעסק העיקרי.

    במסגרת התהליך החופשי, אנחנו "מקשיבים" לדרישות השוק ומתאימים את עצמנו לצרכים של הלקוחות:

    1. הוספת מוצרים – יצירת שיתופי פעולה והבאת היצע מוצרים נוסף.
    2. הוספת מותגים – הבלטה ושיתוף פעולה עם מותגים מבוקשים ומוכרים.
    3. יצירת שיתופי פעולה – הצגת המוצרים בכמה שיותר זירות מקבילות.
    4. ניהול מבצעים – ניהול מתמיד של מבצעים, הנחות, קופונים, מקדמי מכירות.
    5. ניהול תחרותיות – עדכונים תכופים למחירים בהם יש תחרות רבה.

    מי אחראי לבנות תכנית שיווקית לאתר המכירות?

    בגדול, גם אתם יכולים לחשוב עצמאית ולבנות תכנית שיווקית לאתר שלכם. מצד שני, כדי ליישם תכנית כנדרש, יש צורך בניסיון קודם וידע ארגוני נצבר שיש לרוב רק בחברות ניהול אתרים. רק כאשר רואים את כל סוגי האתרים, את ההצלחות לצד הכישלונות, רק אז באמת יודעים מה חשוב ומה לא חשוב ואיך להכניס משימות ללו"ז.

    לדוגמה, עם השנים גילינו שלקוחות רבים מבקשים בשלב מסוים כלי סינון של מוצרים לפי תכונות מסוימות כדוגמת מותג/יצרן ואו מידה/משקל ואו צבע/סגנון וכן הלאה.. במידה ולא בונים את היסודות כנדרש מלכתחילה – כלומר, כבר בשלב ההקמה של האתר, הרי שזה כמעט בלתי אפשרי לחזור אחורה ולעדכן את כל המוצרים בתכונות זהות שיאפשרו סינון מתקדם לאחר מכן..

    עם תכנית שיווקית מוגדרת מראש, לא נפספס אף שלב קריטי, נבצע את כל התהליכים הנדרשים מראש ובכך בעצם נגדיל את היכולת שלנו להתפתח ולהצליח גם הרחק בהמשך הדרך.

    אבל, גם חברת ניהול אתרים לא באמת תרצה להציע לכם את התכנית עבודה שלה. ידע = כסף. לכן, כדי לקבל תכנית שיווקית מותאמת מהיסוד, מלמטה עד למעלה, יהיה עליכם להיכנס למסלול שירות שנתי בה מנהל אתר מקצועי יעשה עבודה זו עבורכם.

    אם להיות כנים, גם אין לכם באמת את הזמן להגדיר וליישם תכנית עבודה הכוללת מאות שלבים מדויקים. כל שלב ושלב דורש הרבה זמן וסבלנות ואם לא נצמדים למודל שהוכיח את עצמו, הזמן והערך בכך ירד לטימיון.

    לסיכום,

    אם הקמתם אתר מכירות חדש ואתם באמת רוצים סיכוי להצליח, אם אתם מבינים שיש מקצוע שלם מאחורי ניהול אתרי מכירות, הרגישו בנוח לפנות אלינו ואנחנו כבר נדאג להעמיד את האתר שלכם באופן אופטימלי. ניקח מכם את הכאב ראש ונייצר לכם תוצאות! בהצלחה 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן