fbpx

לפי נתונים סטטיסטיים, כ-80% מהגולשים שהוסיפו מוצר לסל יסיימו בפועל רכישה בהצלחה! למה? יש מגוון סיבות לוויתור על רכישה מקוונת (אמון, רגליים קרות, שינוי דעה ברגע האחרון) אין לנו איך להציל עסקאות שננטשו בסל קניות מאחר ואין לנו כל מידע אודות הלקוח. מצד שני, אם הגולש כבר הגיע לעמוד תשלום ומילא חלק מהשדות כדוגמת שם, תיבת מייל וכ"ו, אנו נוכל לזהותו כעסקה אבודה ולנסות להציל.

איך להציל עסקאות אבודות בחנות אינטרנטית

כולנו רוצים להגדיל את המכירות בחנות האינטרנטית, לשלם על הבאת עוד לקוחות לתוך האתר זה סיפור יקר ומורכב, להציל לקוחות שכבר ביקרו באתר ואף החלו תהליך רכישה, זהו סיפור אחר לחלוטין.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    נתחיל במדריך קצרצר אודות סוגי העסקאות האבודות:

    1. עסקה שנכשלה – הלקוח הזין כרטיס אשראי אך קיבל סירוב מהמנפיק.
    2. עסקה שבוטלה – הלקוח הגיע למסך הזנת אשראי אך לא מילא פרטים.

    שני סוגי עסקאות אבודים אלו הם סופר-קריטיים מאחר ומדובר ברוכש/ת שמאוד מאוד מעוניין במוצרים שהחל ברכישתם ומצד שני יש לנו חלון זמן קצר במיוחד כדי להציל אותן.

    למה הדבר דומה? לאדם שהעמיס עגלה בסופר, עם ההגעה לקופה החליט ברגע האחרון לבטל את הרכישה ואו ניסה לרכוש אך קיבל סירוב מהבנק. אם נפנה אליו למחרת, הוא כבר לא יחזור. מצד שני, אם אנחנו נפנה אליו מידית ונעזור לו להשלים את הרכישה באמצעים שונים, הרי שיש לנו סיכוי סביר מאוד להצלת העסקה!

    איך מצילים עסקאות אבודות בפועל?

    כדי להציל עסקה אבודה, עלינו לדעת על הכישלון בעסקה בזמן אמת ומידית כאשר היא מתרחשת, לכן – כלי אוטומציה ודיוור לא יעבדו טוב (לוקח לעתים שעות לקבלת אינדיקציה וגם לא שמים לב אליה). עלינו לקבל התראה בזמן אמת עם היכולת האופרטיבית לפעול ומהר!

    במידה ויש לכם חנות אינטרנטית מבוססת ווקומרס, ביכולתכם להוריד את האפליקציה של WEMANAGE מחנויות האפליקציות בחיפוש פשוט של "wemanage" ואו להיכנס לאתר של האפליקציה בקישור זה כדי להירשם ולהוריד את האפליקציה ולהוסיף את החנות ואו החנויות שלכם לממשק.

    מה יקרה מרגע זה והילך?

    בכל פעם שתהיה עסקה באתר הסתיים בהצלחה/נכשל/בוטל תקבלו נוטיפיקציה בזמן אמת למכשיר הנייד שלכם. הנוטיפיקציה תאפשר לכם לדעת בתוך שניות בודדות ממועד הרכישה המוצלחת ואו הכושלת על כך ולפעול בהתאם.

    במידה ואתם רואים שסטטוס העסקה נכשל/בוטל – עליכם להיכנס לפרטי ההזמנה, ללחוץ על כפתור הפנה ללקוח בוואטסאפ כדי לפתוח עמו בשיחה מהירה בלייב. השיחה תיפתח עם פרטי האתר, פרטי הלקוח, מספר ההזמנה והסטטוס שלה. כך תוכלו לשאול את הלקוח במספר שניות בודדות מכל מקום, איך אפשר לעזור לו להשלים רכישה.

    מנתוני לקוחות החברה, ניתן להציל עד 80% מהעסקאות האבודות בצורה זו. פשוט וקל למדי!

    זהו, זה עד כדי כך פשוט. השירות חינם ולא כולל אותיות קטנות אז אנחנו יכולים לאחל לכם רק בהצלחה ונשמח לביקורות על כך אחר כך 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן