fbpx

כל בעל אתר מכיר את הבעיה הזו, פתאום האתר כבר לא שולח מיילים בזמן אמת על פניות מהאתר. מתי הפסיק לעבוד? כמה נזק נגרם מאז? אין כל דרך לדעת מאחר והפניות הלכו לאיבוד וכבר לא ניתן לגשת אליהם. במקרים הפשוטים ניתן לבדוק אם הפניות הגיעו לספאם ובמידה וכן, ליצור סנן בתיבת דואר כדי להבטיח שהם יגיעו לדואר נכנס. במקרים אחרים, המייל כלל לא נשלח מסיבות של בעיות SMTP, בעיות ביכולת של האתר ליצור עמכם קשר דרך השרת. מה עושים? איך מוודאים שכל הפניות יגיעו בהצלחה? כלי חדש פותר בדיוק את בעיות אלו!

קליטת לידים בזמן אמת הישר לטלפון!

רוצים לקלוט את הלידים מהאתר ואו המכירות מהחנות ב-100% מהפעמים?
הדרך הטובה ביותר היא בשיטה עוקפת מייל. – באמצעות אפליקציה ייעודית למכשיר הסלולרי שתקפיץ לכם נוטיפיקציה בזמן אמת על כל פניה ופניה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר מתעניין פונה דרך האתר ואו מבצע רכישה מהאתר (גם כאשר אשראי לא עבר ואו העסקה בוטלה כי לא הוזן אשראי..), לזמן יש משמעות רבה בהצלחה שלכם להפוך את הפונה ללקוח משלם.

    אם מישהו פנה ורק אחרי שעות הגבתם לו, בזמן זה ייתכן והוא פנה למתחרים ואו הספיק לחשוב יותר וכבר לא רוצה במוצר ואו בשירות שאתם מציעים – במילים אחרות, זמן שווה כסף. אתם לא רק רוצים לוודא שקיבלתם את כל הפניות. אלא, יותר חשוב – שקיבלתם את הפניות בזמן!

    בעזרת נוטיפיקציות בזמן אמת, אתם יודעים שאתם מקבלים את הפניה ברגע בו הלקוח שמתעניין לחץ "שליחה" ואתם יכולים להיות רגועים שלא תפספסו אף הזדמנות עסקית בגלל בעיות טכניות באשר הם.

    אז איך זה בעצם עובד?

    אם אתם בעלי חנויות ווקומרס (בקרוב גם לבעלי אתרי וורדפרס ככלל), אתם מורידים את האפליקציה של WEmanage מחנויות האפליקציות, אתם מחברים את החנות שלכם בכמה קליקים בודדים, זהו. אתם מחוברים ותתחילו לקבל נוטיפיקציות באופן מידי.

    למי מתאים?

    1. בעלי טפסי צור קשר מבוססי cf7
    2. בעלי טפסי צור קשר מבוססי אלמנטור

    מה ניתן לעשות עם הליד בזמן אמת?

    1. לחיצה לחיוג מידי (מספר הלקוח)
    2. לחיצה לכתיבת מייל מידי (מייל הלקוח)
    3. לחיצה לוואטסאפ מידי (וואטסאפ הלקוח)

    דוגמה לאופן שימוש:

    קיבלתם ליד חדש שמתעניין במוצר/שירות מסוים, אתם מקבלים התראה בזמן אמת אבל אתם בדיוק עסוקים במשהו אחר, הכל בסדר. אתם פשוט לוחצים על יצירת קשר בוואטסאפ שואלים את הלקוח כמה שאלות כדי לבדוק אם שווה להשקיע בו מאמץ ומשם ברגע שקיבלתם תשובות אתם מתעדפים את הזמן עבורו או מתאמים איתו שעה שנוחה לשניכם כך שאתם נועלים את הקשר עם הלקוח למועד ידוע בקלי קלות ובמהירות.

    מה הסיפור? למה לא כולם משתמשים בפתרון נהדר זה? שאלה טובה! ובכן זה פתרון חדש למדי והשקנו אותו רק לאחרונה עבור לקוחותינו ואנחנו פותחים אותו לשימוש של הציבור גם מתוך הבנה שאין סיבה שכולם לא יוכלו ליהנות מהיכולות שפיתחנו ואנחנו ממשיכים לפתח עבורנו ועבור לקוחותינו 🙂

    יש לכם שאלות, הרגישו בנוח לפנות! אנחנו נקבל את הליד שלכם מידית! 😉

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן