fbpx

כל הזמן שואלים אותנו אודות שירותי ניהול אתרים, כל הזמן אנחנו שמים לב שאנשים מאבדים עניין כי זה נושא כל כך חשוב אבל לא הכי מרתק בעולם. לכן, ניסינו לספר אודות השירות שלנו בצורה "קצת" שונה מהרגיל, להלן סיפור קצרצר,

מה זה ניהול אתרים – סיפור קצר

פעם, היה בעל עסק קטן בשם דוד. דוד היה הבעלים של חנות סלולר קטנה, והוא ידע שכדי להגיע ליותר לקוחות ולהצמיח את העסק שלו, הוא צריך לבסס נוכחות חזקה באינטרנט. עם זאת, דוד לא מאוד התמצא בטכנולוגיה, וגם לא היו לו זמן או משאבים לנהל את האתר שלו בעצמו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במקרה, שמע דוד על שירותי ניהול אתרים במיקור חוץ מחבר קרוב. הוא לא היה בטוח במה זה כרוך, אבל הוא החליט לעשות קצת מחקר ולראות אם זו אפשרות ריאלית עבור העסק שלו.

    עד מהרה גילה דוד ששירותי ניהול אתרים במיקור חוץ כוללים שכירת חברת צד שלישי שתנהל עבורו את האתר שלו. חברה זו תדאג לכל דבר, החל מעיצוב תכנים, מעבר דרך יצירת תכנים ואף פיתוחים שונים תוך הבטחה שהאתר יהיה נוח לשימוש, בעל ערך למשתמשים ופונקציונלי.

    בתחילה, דוד היסס להעביר את השליטה באתר האינטרנט שלו לחברה חיצונית. עם זאת, לאחר מחקר נוסף, הוא גילה ששירותי ניהול אתרים במיקור חוץ יכולים למעשה להיות פתרון חסכוני ויעיל מאוד עבור העסק שלו ובטח כאשר החברה החיצונית הנה כזו שזו התמחותה העיקרית ויש לה וותק של למעלה מ-15 שנה ועם מאות לקוחות מרוצים.

    דוד הסיק די במהירות שמיקור חוץ של ניהול האינטרנט שלו יפנה את זמנו להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלו, כמו סידור מדפים, קשרים עם ספקים, הרחבת סל המוצרים וכמובן אינטראקציה עם לקוחות. הוא גם לא יצטרך לדאוג להתעדכן במגמות התוכן באינטרנט, להעלות מוצרים בכוחות עצמו ואו להתעסק במגוון בעיות טכניות שעולות אחת לתקופה.

    יתר על כן, שירותי ניהול אתרים במיקור חוץ עשויים לחסוך לדוד לא מעט כסף בטווח הארוך. במקום להעסיק מתכנת או מומחה IT, הוא יכול פשוט לשלם תשלום קבוע לחברה חיצונית ולקבל גישה לצוות מומחים שיוכל לטפל בכל צרכי האתר שלו. צוות מומחים של חברת ניהול האתרים כוללת לרוב מנהל אתר, מפתח, איש שיווק, איש אסטרטגיה ועוד..

    לאחר שקלט היטב את כל האפשרויות שלו, דוד החליט לעשות את הצעד ולשכור שירות ניהול אתרים במיקור חוץ עבור החנות שלו. הוא הופתע לטובה לגלות שהחברה שבחר הייתה מאוד קשובה לצרכיו, והם הצליחו יחד לפתח את האתר עוד ועוד.

    התוצאות לא איחרו לבוא..

    כשהאתר שלו נמצא כעת בידי מומחים, דוד הצליח להתמקד בהגדלת העסק שלו בדרכים אחרות. הוא התחיל להשקיע יותר זמן ביצירת קשרים חדשים, והוא אפילו החל להציע שיעורים ואירועים בחנות שלו כדי למשוך לקוחות נוספים.

    עם הזמן, דוד שם לב שגם הנוכחות המקוונת שלו מתחזקת. אתר האינטרנט שלו עודכן באופן קבוע במוצרים חדשים, בבלוג נוספו מאמרים וערוצי המדיה החברתית שלו היו פעילים ומרתקים. כתוצאה מכך, החנות של דוד החלה למשוך יותר לקוחות מכל רחבי הארץ.

    במבט לאחור על החלטתו להוציא למיקור חוץ את ניהול האינטרנט שלו, דוד הבין שזו אחת הבחירות הטובות ביותר שעשה עבור העסק שלו. זה לא רק חסך לו זמן וכסף, אלא גם אפשר לו להתמקד במה שהוא עושה הכי טוב: יצירת ערך אמיתי ומתן שירות לקוחות מעולה.

    אז מה אתם אומרים? תרצו לבחון זאת עבור העסק שלכם? פנו אלינו בכל שאלה!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן