fbpx

בעלי חנויות ווקומרס מכירים את הבעיה הזו. יש להם הזמנה בחנות אבל רק לאחר כשעה מתקבלת הודעת מייל על ההזמנה ואו ההודעה מגיעה לתיבת ספאם ומפספסים אותה ואו חלילה אם יש בעיות בשרת הדואר של האתר, ההודעה על ההזמנה כלל אינה מגיעה ליעדה..

יש משמעות אדירה לכך שאת ההתראה על כל הזמנה חדשה באתר נקבל בזמן אמת כדי שנוכל לטפל בה מידית ולהעניק שירות אופטימלי ללקוחות. יש פתרונות מגוונים לבעיה זו אך הטובה שבהם פותחה ממש לאחרונה, על ידינו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    התראות על הזמנות בחנות ווקומרס

    מה הדבר הראשון שאתם עושים ברגע שאתם מקבלים הזמנה באתר? האם אתם הולכים לבדוק את קיום המוצר במלאי? האם אתם מעדכנים את הלקוח על כך שההזמנה התקבלה והתחלתם טיפול? אולי אתם בכלל מעבירים את ההזמנה למחסנאי/גורם מטפל?

    לא באמת משנה מה סדר הפעולות שלכם, הכל מתחיל ונגמר באותה התראה ראשונה על הזמנה שהתקבלה. לכן, חשוב לקבל הודעה זו כמה שיותר מהר!

    יש 3 סוגי התראות שאנחנו רוצים לקבל בזמן אמת:

    1. התראה על הזמנה שהצליחה/ממתינה לטיפול.
    2. התראה על הזמנה שנכשלה/ממתינה לחידוש.
    3. התראה על הזמנה שבוטלה/ממתינה לתשלום.

    בכל שלושת ההתראות הללו אנחנו חייבים לפעול מהר! כל עיכוב בתהליך יפגע בחוויית הרכישה ואו בביצועי החנות.

    איך לקבל התראה לטלפון בזמן אמת?

    בשלב ראשון, הורידו את האפליקציה שלנו. של WEmanage (חינם!):

    כעת הוסיפו את האתר שלכם באמצעות פרטי ההתחברות הרגילים לפאנל הניהול של האתר.

    בשלב הבא, עליכם לתכנן אסטרטגיית טיפול בכל אחד מסוגי ההתראות,

    אסטרטגיית טיפול בהזמנה שהצליחה

    קיבלתם הזמנה + אישור שהכסף שולם בהצלחה! מעולה, כעת עליכם להגדיר פרוטוקול עבודה כדי להבטיח שביעות רצון מצד הלקוחות, עליכם לבדוק ולאמת שהכל קיים במלאי, לאחר מכן לעדכן את הלקוח/ה בוואטסאפ שהתחלתם טיפול ואף לעדכן את הלקוח/ה שהמוצר יצא לשילוח ובדרך אליו!

    אסטרטגיית טיפול בהזמנה שנכשלה

    קיבלתם הזמנה אבל התבאסתם שהיא נכשלה? לרוב מדובר בבעיות אשראי. הלקוח/ה בעצם קיבל סירוב באשראי או הזין פרטים לא תקינים באשראי. התפקיד שלנו לתקוף חזק ולהשיג את הלקוח כדי לעזור לו להשלים את הרכישה בהצלחה כי חבל על כל פספוס של לקוח שנמצא ברמת בשלות גבוהה – יש לנו שעה אחת בלבד לבצע זאת, אחרת העסקה תרד לטמיון!

    אסטרטגיית טיפול בהזמנה שבוטלה

    קיבלתם הזמנה שבוטלה – כלומר, הלקוח אפילו לא הזין פרטי אשראי ויצא כאשר הסל שלו מלא במוצרים.. צריך להבין ממנו למה לא השלים את הרכישה, מה יגרום לו כן להשלים את הרכישה בהצלחה. בעסקאות שבוטלו, יש לנו בין 1-3 שעות לטפל ולנסות להציל את העסקה!

    לסיכום,

    הכל מתחיל ונגמר בזמני תגובה. האפליקציה מעלה תעזור לכם בדיוק בזה. את האסטרטגיה לטיפול בכל סוג של התראה אתם כמובן תבנו ותנהלו עצמאית אך הפתרון לכל הבעיות מתחיל בידיעה/בנקודת היציאה. תיהנו!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן