fbpx

בעלי חנויות אינטרנטיות רבים מרגישים שעל אף שיש המון כניסות לאתר מידי יום, מספר הרכישות אינו מספק. לפעמים זה מרגיש כאילו כל ההשקעה על השיווק בגוגל אדס, בפייסבוק וביתר כלי הפרסום אינה מצדיקה את עצמה. אנחנו מכירים הרגשה זאת, רבים מהלקוחות שלנו מעלים טענות על כך שהם רוצים "יותר"! 

אז מה עושים? ובכן, נותנים למשתמשים יותר ערך, יותר אפשרויות להשלמת הרכישה,

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קנה באתר דרך וואטסאפ

    אנחנו ניקח ניחוש פרוע ונניח שאתם מאפשרים ללקוחות שלכם לשלם באמצעות כרטיס אשראי וגם באמצעות פייפאל, ניחשנו נכון? כנראה שכן.. ייתכן מאוד ואתם גם מציעים אפשרות תשלום בביט (ממליצים בחום!), אבל עדיין מספר הרכישות בפועל באתר נמוכות משהייתם רוצים.

    כלל שיטות התשלום מוצגות ללקוח רק בסוף התהליך, הוא יראה אפשרויות תשלום רק לאחר שהוסיף לסל, עבר לסל, המשיך לתשלום ואז יאלץ לבחור מבין האפשרות שאתם הצעתם לו וזה גורם לאיבוד לקוחות. מי שהבין זאת היטב הם החברה המקצוענים בפייפאל שהחלו לדחוף בשנים האחרונות כפתור לרכישה מהירה הישר מעמוד המוצר – תוך דילוג על הסל קניות ועמוד התשלום (תוך קליטת יותר הזמנות ביחס לאפשרויות האחרות במערכת – אינטרס עליון שלהם!).

    בתקופה האחרונה אנחנו בודקים ודוגמים אפשרויות תשלום נוספות, גילינו להפתעתנו שממש מתחת לאפנו מסתתר פתרון שאמנם אינו סולק אבל מייצר גידול חד במכירות, להלן וואטסאפ 🙂

    הגדלת מכירות באמצעות "קניה דרך ווטאסאפ"!

    כדי להגדיל מכירות, אנחנו מציגים כפתור חדש בכל מוצר, בכל ארכיון ובעמודי סל הקניות אשר מאפשרות ללקוח שלנו לשלוח את כל פרטי ההזמנה שלו הישר לוואטסאפ של בעל העסק שבתורו יכול לסייע ללקוח לשלם בטלפון/בביט/ואו אפילו לעזור ללקוח להשלים את הרכישה כרגיל באתר.

    להלן 2 תוספים שעובדים נהדר:

    בשני המקרים, אין הרבה להגדיר. מתקינים את התוסף על האתר, מגדירים היכן יופיע ואיך יראה הכפתור (לתרגם לעברית) וזהו, פתאום הטלפון הופך למכונת לידים שמובילים בתורם למכירות מוגדלות.

    למה לצפות בשימוש במכירה דרך וואטסאפ?

    הדבר הראשון שכדאי לזכור, זה כאב ראש מסוג חדש! כן, זה מביא לשיפור בתוצאות אבל עליכם להיות זמינים והגולשים שלכם לפעמים לא רציונליים. כלומר, תקבלו פניות בשעות הבוקר המוקדמות, באמצע הלילה ובסופי שבוע גם כשאינכם בהכרח רוצים לעבוד – לכן, שווה לבחון מספר טלפון אחר אשר ייעודי לאתר שניתן להשאיר בצד בעת הצורך.

    הדבר השני שכדאי לזכור, עליכם להעניק שירות חיובי ובעיקר לשאול את הלקוח שאלות כדי שיספר לכם בדיוק מה הוא רוצה/צריך, כדי שירגיש ש"מקשיבים לו" וירגיש בטוח להשלים את הרכישה – כן, אתם על תקן פסיכולוגיים לעתים..

    נקודת האור שחשוב לזכור:

    במטא (פייסבוק) מדברים על זה תקופה ואף עורכים ניסויים באזורים שונים בעולם של תשלום באמצעות וואטסאפ. כאשר זה יקרה, תוכלו ממש לחייב את הלקוחות הישר מתוך הוואטסאפ ואז פתרון זה יהפוך לעוצמתי אף יותר (מעניין מה יהיו העמלות סליקה?!).

    לסיכום,

    אם יש לכם מעט זמן פנוי, אם יש לכם יכולת להיות סבלניים ללקוחות משלמים אך גם ללקוחות שסתם חופרים, אנחנו ממליצים לשלב הזמנה באמצעות וואטסאפ באתר ולאפשר לכם להרגיש טוב יותר את החנות וכמובן לראות בגידול במכירות! בהצלחה 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן