fbpx

מכירים את זה שאתם הולכים בקניון וכל החלונות ראווה מציגים מבצעים שונים? זה לא משנה מה התקופה בשנה, תמיד יהיו מבצעים שונים. מבצעי חגים, מבצעי סוף שנה, מבצעי בלאק פרייד, סייבר מאנדי, נובמבר סייל, ועוד ועוד..

מבצעים אלו כמעט תמיד יהיו בעלי ערך די דומה, 20% הנחה, כל החנות ללא מע"מ, מוצר 2 ב50% הנחה, – לא באמת משנה, כמעט תמיד המבצע ינוע בפועל בטווח שבין 15-25% מהמחיר המקורי לצרכן. בעלי העסקים מתמחרים מראש את המוצרים גבוהים באחוזים אלו בדיוק לשם הצגת מבצעים אלו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הם עושים מבצעים "בכאילו" הלקוחות יודעים שזה מבצעים "בכאילו" ובכל זאת כולם אוהבים להרגיש שזכו בהנחה, כך גם באינטרנט, אין דבר טוב יותר מאשר "הטבה ייחודית" בדמות קופון הנחה!

    ניהול קופונים בווקומרס

    אם אתם מנהלים עסק משפחתי, אם אתם מובילי דעת קהל, בטוח יש לכם קשר טוב עם הלקוחות שלכם. אחד הדרכים שלכם לפנק את החברים שלכם הנו להעניק קופון הנחה. יש מספר סוגי קופונים:

    1. קופון מבוסס אחוז הנחה על סל הקניות.
    2. קופון מבוסס סכום הנחה על מוצרים/סל הקניות.

    נגיד ואתם מפרסמים מוצר חדש באינסטגרם ואו אתם רוצים להזמין לקוחות שרכשו מכם בעבר לרכוש בשנית, אתם קרוב לוודאי תרצו להעניק להם קופון הנחה מיוחד. הקופון עושה כמה פעולות:

    • מייצר דחיפות לרכישת המוצר במחיר מוזל.
    • מייצר תחושת כדאיות עבור הלקוח ברכישת המוצר.
    • מייצר עבורכם כלי מדידה מעולה לאפקטיביות המבצע.

    אבל אפשר גם לעלות עם זה שלב אחד קדימה! ניתן להפוך את הקופונים למחולל מכירות משמעותי באתר ועל כך נרחיב מעט כעת,

    ניהול קופונים ומבצעים מאפליקציה בנייד

    הכשל המשמעותי ביותר בקופונים באתרי אינטרנט הנו הזמינות הנמוכה לבעלי האתרים. כדי להפיק כיום קופון הנחה או מבצע, על בעל האתר לגשת למחשב, לעבור לאזור השיווק ושם להקים ולהגדיר את הקופון הנחה.

    הבעיה היא שרוב הזמן, בעל החנות אינו מול המסך ואינו יכול להפיק קופון מתי שחפץ בכך. כתוצאה מכך רבים לא עושים שימוש בכלי עוצמתי זה ומוותרים על הזדמנויות מכירה רבות וכמובן מרוויחים פחות כסף..

    הבשורה הגדולה שלנו אליכם!

    פיתחנו עבור לקוחותינו אפליקציה לניהול חנויות ווקומרס אשר מאפשרת לא רק לנהל את החנות מכל מקום ובכל זמן כמו גם לנהל את ההזמנות ולשוחח עם הלקוחות בזמן אמת, אלא גם אפשרות לקיום שיחות צ'אט בלייב עם הלקוחות בסל הקניות ובעמוד התשלום ותוך כדי להעניק להם קופונים מותאמים אישית בקליקים בודדים!

    איך זה עובד?

    די פשוט, עוברים לאזור הקופונים באפליקציית WEmanage ובוחרים את סוג הקופון ותנאיו והקופון מוכן לשימוש מידי לפרסום ברשתות החברתיות ואו לשליחה בוואטסאפ ללקוחות שנשמח להזמין לרכישה חוזרת.

    אפשרות נוספת היא לשוחח עם הלקוחות שלנו ותוך כדי ללחוץ על אייקון יצירת הקופון כדי לשכפל קופון קיים ואו ליצור קופון חדש שישלח במקום ללקוח הנמצא בצד השני ורק מחכה לדחיפה הקלה כדי להשלים את הרכישה עם תחושת סיפוק וניצחון!

    התוצאה:

    הרבה יותר מכירות! אתם הענקתם ללקוח תשומת לב, שירות לקוחות ועל הדרך גם פינקתם בהטבה ייחודית שניתנת רק להם! עכשיו תדמיינו מה זה עשה לחוויית הרכישה שלהם באתר? עכשיו תנסו להבין איך הלקוח מרגיש בסיום הרכישה והאם הוא יחזור לרכישה נוספת בעתיד? כן – יחס אישי מביא לגידול וודאי בתוצאות החנות וזה בהחלט משמעותי לגולשים שלכם אבל גם לכיס שלכם!

    רוצים להתנסות באפליקציה שלנו? מעולה – זה חינם!

    המון בהצלחה 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן