fbpx

אחת הדרכים הנפוצות והטובות ביותר לנווט בחנות אינטרנטית מרובת מוצרים הנה כמובן להשתמש בפילטרים (סננים) בצד עמודי הארכיון. הגולש באתר נכנס לקטגוריה הרצויה לו (לדוגמה: נעלי גברים) ואז באמצעות סינון הצד יכול לראות רק את המוצרים שנכונים לצרכיו (לדוגמה: צבע כחול, מידה 43) וכך בעצם להגיע הישר ליעד בלי צורך לבדוק מוצר מוצר באם יש או אין את ההתאמה הנדרשת. 

אבל, מה קורה כאשר למרות שלכלל המוצרים יש תכונות מותאמות, הסינונים אינם עובדים? מה קורה כאשר פתאום האתר מפסיק להציג את הסינונים כנדרש? ובכן, תקלה זו החל  להתרחש באתרי ווקומרס מגרסה 8.3.0 ומעלה – ואם אתם נתקלים בה, בוודאי ברצונכם לדעת מה הפתרון המהיר והפשוט ביותר לכך.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    תיקון סינונים נעלמים בווקומרס

    כדי לפתור את הבעיה, כדי להחזיר את הסינונים לעמודי הארכיון בחנות שלכם. עליכם לבצע את הפעולות הבאות:

    1. וודאו שהתכונות במוצרים מתבססים על תכונות גלובליות ולא פרטניות.
    2. צרו מחדש את טבלת החיפוש של מאפייני המוצר.
    3. בטלו את השימוש בטבלת החיפוש של מאפייני המוצר בסינון הקטלוג.

    כאשר הבעיה מופיעה, עלינו לבדוק לפי הסדר מעלה איפה הפתרון המהיר והאפקטיבי ביותר.

    בשלב ראשון, נוודא שהתכונות מוגדרות נכון

    אנחנו נוודא שכלל המוצרים נשענים על תכונות גלובליות (מוכנות מראש) על ידי ביקור באזור התכונות:

    • ווקומרס>מוצרים>תכונות>הגדר מונחים 

    נרצה לראות שהמונחים שאנו רוצים לסנן עמם אכן מופיעים שם כהלכה. במידה ולא, עלינו להתאים את המוצרים לתכונות הגלובליות ואו להשתמש בתוסף שעושה זאת עבורכם.

    בשלב השני, ניצור את הטבלה של הנתונים מחדש

    מאחר ווקומרס הנה מערכת כבדה הנשענת על מערכת בלוגים, לא הכל תוכנן במדויק בהתחלה. אבל אט אט המערכת משתנה. בגרסאות האחרונות כבר ניתן לבצע שליטה טובה בהרבה על המערכת על ידי כניסה לאזור הכלים של הווקומרס ואיפוס נתונים לפי צורך:

    • ווקומרס>מצב>כלים>ליצור מחדש את טבלת החיפוש של מאפייני המוצר>ייצור מחדש.

    על ידי ייצור מחדש של הנתונים, אנחנו בעצם מאלצים את המערכת ליצור מחדש את כל המידע וכך בעצם אנו מאפסים את הסינונים בכדי שיראו את הרצוי לנו בהצלחה.

    רק במקרים ובהם הבעיה חוזרת גם לאחר ביצוע פעולה זו, נעבור לשלב השלישי..

    בשלב השלישי, נבטל את השימוש בטבלה (פחות במהירות הסינון)

    במידה והבעיה שלנו פשוט לא רוצה להיפתר, אנו בעצם נרצה לבטל את הטבלה שמשמשת כדי לזרז את הנתונים בסינון וניצור את הסינון בכל פעם מחדש עבור כל משתמש שיבחר להשתמש בה על ידי הפעולות הבאות:

    • ווקומרס>הגדרות>מוצרים>מתקדם>ביטול סימון: להשתמש בטבלת החיפוש של מאפייני המוצר לצורך סינון הקטלוג.

    כך אנחנו בעצם מוותרים על כלי אופטימיזציה לטובת תצוגת הסינונים עד לפתרון הבעיה/ניקוי קאש או כל סיבה אחרת שמייצרת הפרעה בתפקוד התקין של האתר.

    לסיכום,

    אם הגעתם עד לכאן. כבר פתרנו עבורכם את הבעיה! מדהים לא? :))

    כן, יודעים. זה מה שאנחנו עושים. אנחנו חברת ניהול אתרים, משמע – אנחנו פותרים בעיות על בסיס יומיומי. אם תרצו שנעשה זאת גרם עבורכם, השאירו פניה 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן