יש לכם אתר אינטרנט, האתר נראה טוב ועובד בסדר גמור. אבל, אין מספיק פניות או אין מספיק פעילות איכותית באתר? ובכן, יכולים להיות סיבות רבות לכך שהאתר אינו עומד ביעדים שהוגדרו לו. הדרך הטובה ביותר לזהות את אותן סיבות לכישלון מלא או חלקי של האתר הנה בעזרת שירותי אבחון אתרים ועל כך במאמר זה.

אבחון אתרים

כאשר יש לנו בעיה הסמויה מן העין, כאשר אנו לא ממש יודעים להצביע על בעיה, הרי שעלינו לערוך אבחון לאתר בכדי לגלות את מקור הבעיה. תהליך אבחון אתרים דומה במאפייניו לביקור במוסך או בדיקת שיניים, אנו לא יודעים מה יהיו התוצאות מראש אך בעקבות הבדיקה, אנו יכולים לקבל תשובות לשאלות רבות ואף לבצע תיקונים נדרשים בכדי להבטיח שיפור מידי בביצועי האתר.

תאריך עדכון אחרון: 12 בפברואר 2025

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר וזהו שירות ייחודי למדי שרק חברות מועטות מעניקות כיום, אנו נסביר לכם בקצרה על התהליך:

    תהליך אבחון אתר אינטרנט

    כדי לבחון אתר אינטרנט, לא מספיק להסתכל ולהגיד מה אנו חושבים. אבחון אתר אינטרנט מחייב התבססות על נתוני אמת מצד הגולשים שלנו באתר. לכן, אנו נעזרים במגוון כלים שמסייעים לנו למדוד את הפעילות באתר ולדרג את איכותה לשם קבלת תמונה מלאה.

    בשלב ראשון, אנו מגדירים את היעדים שלנו:

    • האם אנו רוצים לקבל שיחות טלפון מהאתר?
    • האם אנו רוצים לקבל פניות כתובות מהאתר?
    • האם אנו רוצים להעניק שירות טוב יותר באתר?
    • האם אנו רוצים למכור מוצרים רבים יותר באתר?

    רק אחרי שאנו מגדירים את היעדים שחשובים לנו שנוכל לצאת לדרך ולבצע אבחון לאתר האינטרנט שלכם!

    בדיקת איכות ויעילות אתרי אינטרנט בכלים אנליטיים:

    באבחון אתרים, אנו בוחנים את האתר דרך ראות עיניהם של הגולשים ולא שלנו מאחר ואנו לא המדד הנכון לכך. אבל, מאחר ואנו לא יכולים (לרוב..) לשאול כל גולש וגולש לדעתו על האתר, אנו בוחנים את התנהגות הגולשים ובכך בעצם לומדים על דעתם של הגולשים.

    אנו בוחנים את האיכות והיעילות באתר האינטרנט על ידי הטמעת מגוון רחב של כלים אנליטיים המאפשרים לנו לזהות את תזוזת העכבר של המשתמשים, את האזורים השימושיים לצד האזורים הרדומים וכמובן אילו תהליכים באתר מביאים לכדי השלמת היעדים שהוגדרו על ידי בעלי האתר.

    דוגמאות לכלים בהם אנו עושים שימוש:

    • Google Analytics – הבסיס אליו אנו מעבירים את המידע.
    • Google Tag Manager – צינור להטמעת אירועים וכלים וירטואליים באתר.
    • Metrica Yandex – כלי מעקב מבית היוצר הרוסי יאנדקס.
    • Optimizely – ביצוע מחקר A/B testing לרכיבים באתר.
    • Hotjar – כלי ליצירת מפות חום וגלילה לבחינת אתרים.
    • ועוד..
    תוצאות אבחון אתר אינטרנט:

    לאחר סיום בחינת אתר אינטרנט, אנו יכולים לקחת את הנתונים שבידינו ולהסיק מסקנות חשובות לצורך שיפור האתר ואו קידום האתר. כלים אלו עוזרים לנו להבין היכן הגולשים שלנו מרוצים ומנווטים בקלות ובפשטות והיכן הגולשים שלנו אינם מרוצים ואינם מצליחים להתמצא באתר ומכך שהם גם לא מבצעים את הפעולות שאנו מצפים מהם..

    לסיכום,

    שירות אבחון אתרים משתלם כמעט לכל בעל אתר ולו רק בשביל הסיכוי לשפר את יחסי ההמרה באתר במספר אחוזים בודדים. בפועל, במקרים רבים יש גידול של מאות אחוזים בהמרות באתר ומכך שההשקעה חוזרת במהירות רבה במיוחד והלקוחות כמובן מרוצים.

    מעוניינים לשמוע עוד על אבחון האתר שלכם? רוצים להתייעץ איתנו בנושא? השאירו פרטים ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולסייע לכם להפיק מקסימום תועלת מהאתר שלכם.

    תאריך עדכון אחרון: 12 בפברואר 2025

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי שיפור אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    אתר Shopify

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר ממוצע אך משתלם

    טווח עלויות לשירות:

    6,000-12,000 ש"ח

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    חייג/י אלינו :) דילוג לתוכן