fbpx

אתר אינטרנט מודרני אינו כמו אתרי אינטרנט של שנות האלפיים. כיום, אתר אינטרנט שאינו פעיל ואטרקטיבי נעלם מהר מאוד בעמודים האחרונים של תוצאות החיפוש ואו אם תרצו אל מעבר להרי החושך של האינטרנט. כדי לשמור על אתר אינטרנט חי ומלא חיים יש צורך בשילוב של מספר רב של שירותים.

אתר אינטרנט ממוצע נדרש לשירותי אחסון, תחזוקה, ניהול התוכן של האתר וקידום אורגני וממומן. השאלה כמובן האם להמשיך לצרוך את השירותים הללו מספקים שונים או שהגיע הזמן לעבור לשירות מרוכז תחת ספק אחד?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אחסון, תחזוקה, ניהול, קידום בחבילה אחת – כדאי?

    נפתח בשורה התחתונה, כן. בטח! (אנחנו חברת ניהול שמציעה שירות זה בדיוק אז אנחנו די משוחדים). אבל, ויש אבל. תשובה זו נכונה רק כאשר חברת הניהול שאנו בוחרים באמת יודעת מה היא עושה ואינה מתיימרת לדעת הכל וטוב יותר מכולם. למה אנו מתכוונים?

    אינדיקציה טובה לחברה לא מקצועית הנו הצגת החברה כטובה בכל התחומים אף אם הם סותרים כדוגמת קידום אורגני ואחסון שכלל לא הולכים יחד. לכן, חשוב מאוד לוודא שהחברה שמעניקה לנו את מעטפת השירותים הכוללת נעזרת בחברת אחסון או קידום חיצונית אשר משלימה את החברה היכן שיש לה פערי ידע או מקצועיות.

    אז במידה ובחרתם אותנו או חברת ניהול אתרים כדוגמתנו והם אכן משכנעים אתכם בכך שיש להם את היכולת להיות ספק יחיד עבור כל הצרכים שלכם. הרי שבהחלט כדאי ומשתלם כלכלית לפנות לחברות מאין אלו על פני ספקים רבים ומהסיבות הבאות:

    • חיסכון בעלויות – כן, שירות מרוכז יהיה לרוב זול יותר.
    • פחות כאב ראש – אין סיבה לנהל קשרים עם ספקים רבים.
    • שיפור בביצועים – הסינרגיה בין השירותים מייצרת תוצאות.

    אז יש החלטה?

    איך מתקדמים לשירות הכל כלול לאתר?

    יש שני סוגי חברות המעניקות שירותי הכל כלול לאתרי אינטרנט, כדאי להכיר את סוגי הלקוחות ולבחור את זו המתאימה לכם:

    1. חברות גדולות – חברות עם מחלקות רבות בכל תחום ותחום.
    2. חברות ניהול – חברות ניהול בינוניות וגדולות עם מנהל לכל לקוח.

    החברות הגדולות לרוב משרתות את הלקוחות הגדולים וגופים מוסדיים והן מעניקות שירותים כוללים לכל לקוח. אך מדובר בעלויות גבוהות משמעותית מאחר ואין היתכנות כלכלית להחזיק ציי עובדים מקצועיים אלא כאשר גובים פרימיום מהלקוחות.

    החברות המתמחות בניהול (כמונו), מצמידות מנהל אתרים פרטי לכל אתר ואתר והוא זה שאחראי לעבוד מול קבלני המשנה של החברה ואו מול הצוותים הטכניים שעוסקים באחסון, תחזוקה ופיתוחים באתרים. תצורה זו בריאה יותר מאחר והלקוח עובד מול מנהל אתר מקצועי אך קבוע והוא זה שצריך לדאוג לכל בקשה ובקשה מבלי שהם יידרשו להתעסק בכך בעצמם.

    בשני המקרים הלקוח משלם בתשלום אחד לספק אחד וכנגד חשבונית אחת. כלומר, יש גורם אחראי שהוגדר לכך בשני הצדדים במסגרת הסכם שירות שנחתם בין הצדדים.

    במידה ושירות מעין זה דרוש לכם, הרגישו חופשיים לפנות אלינו להתייעץ בנושא ואולי אף להיעזר בשירותי מנהלי האתרים שלנו ואנו בטוחים שתגלו עולם חדש שאין ממנו חזרה 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן