fbpx

כאשר פונה אלינו מתעניין בניהול אתרים, אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים: "האם מדובר באתר המבוסס קוד פתוח?" כאשר התשובה חיובית אנו מרוצים מכך מאחר וביכולתנו להעניק ללקוח את מלוא השירות ולהבטיח לו תמורה הולמת לכספו. אך מה קורה כאשר אנו מקבלים תשובה שהמערכת בקוד סגור על וויקס, שופיפיי, אישופס ואו קונימבו? ובכן, הרי שאז העניינים הופכים למעט מורכבים יותר ועל כך במאמר זה.

שירותי ניהול אתרים בקוד סגור

הקדמה קצרה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אתרי אינטרנט נחלקים לשניים:

    1. אתרים בקוד פתוח – וורדפרס, מג'נטו, דרופל, ג'ומלה ועוד..
    2. אתרים בקוד סגור – וויקס, שופיפיי, אישופס, קונימבו ועוד..

    האתרים בקוד פתוח מתבססים על קוד חופשי שבו כל אחד יכול להשתמש וכפועל יוצא מכך, הבעלים החוקי של האתר הנו בעל האתר. לעומת זאת, אתרים בקוד סגור אלו אתרים המתבססים על קוד שאינו בשליטתם של בעלי האתרים אלא בשליטת החברה המפתחת.

    היתרון המובהק של קוד סגור הנו שהקוד תמיד מעודכן על ידי המפעיל של השירות ובנוסף לכך עלות הקמת האתר זולה ומשך הקמת האתר קצרה. היתרון המובהק של קוד פתוח הנו שהקוד בבעלות בעלי האתר וביכולתו לשנות ולערוך את הקוד כאוות נפשו.

    כעת לנושא הכתבה:

    כאשר לקוח מגיע אלינו עם אתר המבוסס על קוד סגור, הרי שאנו יכולים להעניק לו שירות מקצועי למדי אך איננו יכולים להעניק לו מכלול יתרונות נוספים כדוגמת:

    • אחסון ואבטחה לאתר – כבר נכלל בחבילה שרכש ממפתחי האתר.
    • שינויים ופיתוחים ייחודיים – רק החברה המפתחת יכולה לעשות זאת ובתשלום גבוהה לרוב.
    • הטמעת SEO באתר – בחלק מאתרי הקוד סגור קשה יותר להשיג תוצאות קידום.

    כלומר, אנו ננהל את מערכת האתר עבור הלקוח. אנו נעלה ונעדכן את תכני האתר עבור הלקוח. וכמובן שנוכל לבצע פעולות שיווקיות ללקוח. אך, לא בהכרח שנוכל להשיג את אותן התוצאות שהיינו משיגים בפעילות דומה באתר קוד פתוח.

    אז האם משתלם לקחת שירותי ניהול אתרים?

    כן ולא. תלוי בנסיבות ובסוג האתר:

    למי כן:

    • בעלי חנויות און ליין.
    • בעלי אתרים עסוקים במיוחד.

    למי לא:

    • בעלי אתרי תדמית פשוטים.
    • בעלי אתרים עם זמן על הידיים.

    במידה והזמן שלכם שווה יותר, במידה והאתר דורש הרבה באופן שוטף, הרי שכדאי לכם לשכור שירותי ניהול אתרים מאיתנו ואו מחברות אחרות. לעומת זאת, אתרי תדמית בקוד סגור פשוט לא ייהנו מתמורה הולמת במקרים רבים ולכן ניתן לוותר על השירות הנ"ל.

    מתלבטים בנוגע לשירותי ניהול אתרים? פנו אלינו ונשמח לייעץ לכם בנושא ללא עלות וללא כל התחייבות – אנו מבטיחים להגיד לכם את האמת על הצרכים שלכם ולהבטיח שתקבלו את הבחירה הנכונה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן