fbpx

מרבית אתרי האינטרנט ברשת משמשים לצורכי תדמית. בעזרת אתר תדמית, חברות מספרות לגולשים הרבים אילו שירותים הם מעניקים ולמה הם עדיפים על יתר החברות הפועלות בזירה זו. השאלה שרבים שואלים היא, איך גורמים לאתר תדמית לשכנע יותר גולשים שהם הכתובת הנכונה ללקוח?

איך משפרים אתר תדמית?

באתרי תדמית יהיו לרוב בין 5-10 עמודי שירותים בהם עמוד הבית, אודות, יצירת קשר וכמובן עמוד לכל שירות מוצע ולעתים קרובות יהיה גם בלוג מינימלי. האתר משמש ככרטיס ביקור עבור העסק אך לא מצליח לעשות הרבה מעבר לכך. במאמר זה אנו נסביר איך הופכים אתר תדמיתי לכלי שיווקי דרכו ניתן לקבל יותר לקוחות מרוצים!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בשלב ראשון, עלינו להבין מי הם הגולשים שמבקרים באתר האינטרנט שלנו. והאם גולשים אלו אכן צפויים להפוך ללקוחות שלנו. כדי לעשות זאת, עלינו לאפיין את קהל היעד שחשוב לנו ולבדוק בעזרת כלי המדידה אילו עמודים מייצרים את התנועה הרבה ביותר והאם הם אכן הנושאים הנכונים עבור לקוחותינו.

    כלומר, יש לבדוק האם האתר ממלא אחר ייעודו ומהווה מענה אף אם מוגבל לצורכיהם של הלקוחות שלנו. לעתים קרובות אנו נתקלים באתרים של חברות המציעות שירות מסוג א' אך התנועה בהם בכלל קשורה לשירות מסוג ב' כתוצאה מעמוד מסוים שהתחזק בתוצאות החיפוש על פני יתר האתר ולכן גורם נזק לאיזון העדין של האתר.

    רק לאחר שאימתתם שהאתר אכן מייצר תנועה רלוונטית ששווה להמשיך לשלב הבא,

    שיפור יחסי המרה באתר תדמית:

    במרבית המקרים האתר אינו מייצר לקוחות מאחר והתנועה אליו מלכתחילה אינה מתאימה ואינה מבקשת את השירותים שאתם מציעים. אך, במקרים בהם התוכן אכן מעניין ורלוונטי לגולשים ועדיין אין פניות ואו שיש מספר מועט של פניות, יש צורך בשיפור יחסי המרה (CRO) אשר משמעותה: גידול במספר הפונים מתוך סך הנכנסים לאתר.

    שיפור יחסי המרה באתרי תדמית מורכב משני חלקים:

    1. שיפור תוכן האתר אינטרנט.
    2. סיוע לגולשים לפנות אליכם.

    בחלק הראשון אנו דואגים לשכתב את התוכן המשעמם והלא אפקטיבי ולצקת לאתר מידע מועיל ומעניין אשר מעביר את המסר של החברה בצורה טובה יותר דרך האתר. בשלב זה, אנו בעצם לומדים להכיר את הלקוחות שלנו ומנסים לחשוב למה הם צריכים אותנו ואיך אנו יכולים לשכנע אותם שאנו בדיוק מה שהוא חיפש.

    בחלק השני אנו עוזרים לגולש המעוניין בשירותינו לפנות אלינו וזאת על ידי הוספת לחצן חיוג צף במכשירים סלולריים והוספת פרטי קשר בולטים בכל עמוד ועמוד באתר כך שהגולשים לא יידרשו לעבוד קשה כדי להגיע אלינו. בלא מעט מקרים התקנה של פופ-אפ משלים את החסר ויוצר את המעטפת הנדרשת כדי לאפשר פניה נוחה לאתר.

    כמה לקוחות יפנו לאתר מידי חודש?

    זה מאוד תלוי בשירות שאתם מציעים. אך ככלל, לאחר עבודות שיפור של האתר, ניתן לצפות להכפלה ואף שילוש של מספר הפניות באתר וזאת תוך מספר חודשים בודדים. כלומר, התוצאות הצפויות מרשימות במיוחד ואם יש לכם את הסבלנות הנדרשת והתקציב לכך – אל תהססו לפנות אלינו לשמוע עוד פרטים.

    לסיכום,

    ככל שתשכילו לשתף ביותר מידע מועיל את הגולשים, ככל שתוכלו להוכיח ברשת שאתם ברי סמכא בתחום בו אתם עוסקים, ככל שלא תוותרו על קידום אורגני לעסק, כך אתם תוכלו לראות תנועה רבה ואיכותיות יותר לאתר ומכאן ועד הצטרפותם של לקוחות חדשים הדרך קצרה במיוחד. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן