fbpx

אפיון אתרי אינטרנט מחייב עבודה רבה. מאפיין אתרי אינטרנט מקצועי חייב ללמוד את כל רזי המקצוע והעסק של לקוחותיו. במאמר זה אנו נסקור את החשיבות באפיון אתרים טרם בנייתם בפועל. 

אפיון אתרי אינטרנט

הערכות מדברות על כך שרק כ-10% מבוני האתרים אכן מזמינים אפיון אתר טרם בנייתו. האחוזים שכן מזמינים אפיון אתר הם הלקוחות הקטנים והחכמים ואו הגדולים שחייבים לפעול בצורה מסודרת על ידי הנפקת מכרזים ואו קבלת אישור דירקטוריון. אבל למה זה כל כך חשוב? מה החשיבות הרבה בכך? – בואו נצא לדרך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    החשיבות באפיון אתרי אינטרנט:

    כפי שפתחנו, אפיון אתרי אינטרנט איננו תהליך קצר או פשוט. אפיון אתר משמעותו תכנון אתר. כחלק מתכנון אתר, עלינו להתייחס לכל פרט פרט שחשוב לבעלי העסק אך חשוב מכך ללקוחות העסק. איך עושים זאת? מה עושים בתהליך זה? כמה זמן נמשך התהליך? כלל הפרטים הללו משתנים מאפיון לאפיון בהתאם למורכבותו אבל במאמר זה אנו מתייחסים רק לכדאיות שבביצוע האפיון!

    החשיבות באפיון אתרי אינטרנט באה לידי ביטוי בשני אופנים:

    1. ברמת המראה.
    2. ברמה הפונקציונלית.

    החשיבות באפיון מראה האתר:

    אפיון עיצוב לאתר הנו השלב בו אנו מתרגמים את המחשבות והחלומות שלנו למסמך מפורט ומאויר לשימוש אנשי המקצוע שייבנו את האתר בפועל. בשלב זה אנו מוודאים שהתקשורת בינינו ובין אנשי המקצוע אכן טובה ותספק לנו את התמורה הרצויה.

    כאשר יש אפיון מסודר לאתר אינטרנט, כ90% מסך אי ההבנות והבעיות העתידיות נחסכות מאיתנו ומשום כך ביכולתנו להשיג הצעת מחיר מדויקת לצרכים שלנו והצעה זו תבוסס על האפיון ותשמש כמקור ידע וכבסיס לפיתוח האתר וכמענה לכל מחלוקת.

    החשיבות באפיון פונקציונליות האתר:

    אתר אינטרנט אינו רק מה שרואים דרך הדפדפן. אלא מאחורי כל אתר מקצועי ישנה מערכת ניהול תוכן, אלגוריתמים ושלל הגדרות ייחודיות שמשמשות את בעלי האתר מאחורי הקלעים.

    כחלק מאפיון אתרי אינטרנט טרם בנייתם עלינו לדרוש אפיון טכני לאתר שבו יש פירוט מדוקדק לפרטי פרטים לאופן בו האתר יפעל וינוהל דרך מערכת ניהול התוכן. במקרים מסוימים כאשר מדובר באתר שירותים או קהילה יידרש לנו גם אפיון אלגוריתם לכל אותם תהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים כחלק מהשירות ללקוחות.

    לסיכום,

    במידה ואתם נדרשים לבנות אתר חדש וברצונכם ליהנות מתהליך פשוט וברור לתוצאות מדויקות, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ואנו נשמח לעבוד יחד עמכם בכדי לאפיין את הצרכים שלכם ושל לקוחותיכם בצורה הטובה ביותר ולשם השגת תוצאות אופטימליות. השאירו פרטים בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת קשר ואנו נחזור אליכם במהרה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן