ניהול דף לינקדאין עסקי

לינקדאין הנה הרשת החברתית העסקית הגדולה והמובילה בעולם. מאחר ואנשי מקצוע נמצאים ברובם ברשת חברתית זו, חברות רבות מחזיקות דף לינקדאין עסקי (דף מותג) אשר נועד הן להפצת מידע אודות החברה ועובדיה והן לאיתור וגיוס עובדים מוכשרים בצורה ישירה.

בעזרת שימוש נכון בלינקדאין, ניתן לפרסם בצורה ממוקדת לאנשי מקצוע ולבעלי עסקים בתצורת פרסום ואו בהודעות אישיות וכך בעצם לעבור את המעטפת בחברה ולהגיע ישר לגורמים שמקבלים החלטות ולכן מדובר בערך חשוב עבור חברות רבות.

מעבר לכך, גם אנשי מקצוע השוקלים לעבור לעבודה חדשה ואו הרוצים להרשים את המחפשים מידע אודותיהם ידאגו להקים פרופיל לינקדאין עסקי אשר מתאר את פועלם בצורה הטובה ביותר שניתן.

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה נכלל בשירות ניהול דף לינקדאין

    ניהול דף לינקדאין פעיל מאפשרת לעצמאים ולעסקים לייצר עבודה חדשה על ידי תקשורת B2B מבלי צורך במתווכים באמצע. אך, כדי לעשות זאת צריך לתחזק את העמוד העסקי בלינקדאין עם מידע רב אודות העסק וכמובן גם אודות ההצלחות של העסק.

    בעזרת לינקדאין, ניתן לשלוט במצג ובתדמית של החברה כאשר בוחנים אותה גורמים חיצוניים אשר מנסים ללמוד עליה ולקבל החלטות בדבר התקשרות עמה. לכן, קריטי להשקיע בניהול הדף העסקי בלינקדאין.

    כמה עולה?

    01

    עבודת עיצוב ומיתוג לעמוד העסקי

     עיצוב מחדש של העמוד העסקי

    02

    עריכה מחדש של תוכן העמוד

    כתיבה מחדש של תכני העמוד העסקי

    03

    ניהול פרסום והודעות

    ניהול פרסום ופניות מעמוד העסקי

    עלויות וסיכום

    עלות ניהול דף לינקדאין עסקי משתנה מחברה לחברה בהתאם לצורכיה. ישנם חברות אשר דורשות מעט מאוד עבודה על הדף העסקי שלהם בלינקדאין ומצד שני חברות אחרות שדורשות כל הזמן לעדכן נתונים אודות החברה ואו לפרסם מאמרים אודותיה.

    מחיר ניהול דף לינקדאין נקבע בהתאמה אישית ולאחר שיחה עם הלקוח וזאת כדי לחשב כמה שעות עבודה יידרשו מידי חודש כדי להפיק את המירב מהפלטפורמה.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!