ניהול ערוץ יוטיוב עסקי

אם אתם פונים לקהלי יעד צעירים, וודאי שמתם לב לכך שהלקוחות שלכם כבר אינם צופים בטלוויזיה כבעבר ואינם קוראים עיתונים ואו אתרי חדשות כבעבר. כיום, צעירים צורכים את המידע שלהם דרך הרשתות החברתיות ובכללם גם דרך רשת הסרטונים של יוטיוב.

היכולת לפנות לקהלי היעד במקום הנוח שלהם ועם מסרים קלים וברורים, מאפשר לנו להגיע לחשיפה עצומה בתוך זמן קצר ודווקא לאותם הקהלים שפשוט אין לנו דרך אחרת לתפוס מאחר והם כבר אינם פועלים בדרכים המוכרות לנו כל כך.

בעזרת ניהול נכון של הערוץ העסקי ביוטיוב, ניתן להגיע בצורה הנכונה, בזמן הנכון ועם המסר הנכון לקהלי היעד של העסק ומכך שניתן לצפות לגידול נאה במכירות בתוך טווחי זמן קצרים למדי ולכן זה גם מאוד משתלם.

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה נכלל בשירות ניהול ערוץ יוטיוב עסקי

    לפעילות עסקית ביוטיוב יש יתרונות רבים, אך העיקרי שבהם זה היכולת לדבר עם בני נוער ועם צעירים בכלל בגובה העניים ובזמן שהם דבוקים למסך במקום להיות דבוקים למסך הטלוויזיה – ניצול מצב זה מחזק את המותג משמעותית.

    מעבר לכך, ניתן להעביר מסרים עמוקים יותר בעזרת וידאו לבעלי עסקים וגם למבוגרים. זאת על ידי צביעת לקוחות פוטנציאליים שביקרו באתר שלנו ופרסום ממוקד דווקא אליהם וכאשר הם נהנים מפנאי ויכולים להיות קשובים למסרים.

    כמה עולה?

    01

    עיצוב ומיתוג ערוץ יוטיוב עסקי

    עיצוב מחדש ומיתוג הערוץ העסקי

    02

    העלאה ופרסום סרטונים ביוטיוב

    העלאה, תיוג, קופי ופרסום סרטונים

    03

    קידום ממומן לסרטונים ביוטיוב

    פרסום וקידום אגרסיבי לסרטונים ביוטיוב

    עלויות וסיכום

    עלות ניהול ערוצי יוטיוב לעסקים משתנה מעסק לעסק בהתאם לצרכיו. כך לדוגמה, כאשר מנהלים קמפיינים ממומנים ביוטיוב, העלות גבוהה משמעותית מאשר כאשר עושים שימוש ביוטיוב העסקי למטרות קידום אורגני ואו חשיפה בלבד.

    מחיר ניהול ערוץ יוטיוב נקבע בהתאמה אישית ללקוח ובהתאם לדרישותיו כך שניתן לתמחר את השירות בטווח רחב של מחירים. את העלות הסופית קובעים לרוב על פי הערכת שעות העבודה שיידרשו מידי חודש כדי לשמור על הערוץ יוטיוב במצב אופטימלי.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!