ניהול דף אינסטגרם עסקי

אינסטגרם אינה עוד רשת חברתית קטנה ונישתית. כיום, בעיני קהלים גדולים, אינסטגרם החליפה את פייסבוק במגוון רחב של פרמטרים כדוגמת זמן השימוש, מידת המעורבות, רלוונטיות לעסקים ועוד. לכן, ניהול דף אינסטגרם עסקי הנו הכרח עבור עסקים רבים.

כאשר עסק מציע מוצרים ואו שירותים המצטלמים היטב, ביכולתו לעשות שימוש במונח "תמונה אחת שווה אלף מילים" מספר פעמים ביום ולהגיע לחשיפה עצומה בעלויות זניחות ולהביא לצמיחה אדירה ברווחיות של העסק וזאת על ידי מינוף נכון של יכולות אינסטגרם.

בעזרת ניהול נכון של הדף העסקי בפייסבוק, ניתן להגיע בצורה הנכונה, בזמן הנכון ועם המסר הנכון לקהלי היעד של העסק וכך הגידול בפעילות העסקית הנו בלתי נמנע ומדובר בהשקעה כלכלית למדי.

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה נכלל בשירות ניהול אינסטגרם עסקי

    לכמעט כל העסקים יש דף פייסבוק עסקי אך רק לעסקים מעטים יש גם דף אינסטגרם עסקי פעיל. זהו ההזדמנות שלכם לתפוס להתבלט ולתפוס כמה שיותר נפח פעילות בזירה זו שעדיין אינה עמוסה כברשת החברתית פייסבוק.

    ניהול דף אינסטגרם עסקי הנו הדבר החשוב ביותר לעסקים הפועלים בתחומי הבריאות, אופנה, יופי, לייפסטייל, אוכל ואו קמעונאות וזאת מאחר והמוצרים שאנו מציעים מוכרים עצמם בעזרת צילום מקצועי וקידום ממומן ברשת החברתית.

    כמה עולה?

    01

    ניהול התוכן בדף האינסטגרם

    ניהול פוסטים וסטוריז באינסטגרם

    02

    ניהול פרסום באינסטגרם

    ניהול מכלול השיווק באינסטגרם
     

    03

    הגדלת מספר עוקבים באינסטגרם

    הגדלה של מספר העוקבים והמעורבות בדף

    עלויות וסיכום

    עלות ניהול דף אינסטגרם עסקי הנו דומה למדי לעלות ניהול פייסבוק עסקי. לעתים קרובות אף נהוג לשלב בין שני שירותים אלו יחד כך שחלק מהזמן פוסטים מפורסמים באינסטגרם וחלק מהזמן פוסטים מפורסמים בפייסבוק (או גם וגם במקביל), העלות הנה נגזרת של שעות העבודה שיידרשו מידי חודש ולכן ככל שדורשים יותר מחברת הניהול, כך העלות מתייקרת בהתאמה.

    מחיר ניהול דף פייסבוק עסקי ואו דף אינסטגרם עסקי נקבע בהתאמה אישית ללקוח ובהתאמה לדרישותיו. כדי לתמחר עלויות אלו, נותן השירותים נדרש להעריך את שעות העבודה שיידרשו מידי חודש ועל סמך הערכה זו להציע מחיר אטרקטיבי ללקוח.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!