ניהול דף פייסבוק עסקי

ניהול דף פייסבוק יכול להיות פשוט למדי במבט ראשון. הרי כבר מה יש לעשות? לפרסם פוסט פה ושם? ובכן, זהו שזה מעט יותר מורכב מכך. כדי להשיג תוצאות ברשתות החברתיות ובפייסבוק בפרט, יש צורך בהשקעה רבה הרבה בטרם מעלים פוסט לדף פייסבוק עסקי.

ניהול דף פייסבוק עסקי דורש אסטרטגיה נכונה, הקפדה על כללי משחק ברורים ובעיקר התמדה וזמינות גבוהה. כלומר, על מנהל הדף העסקי בפייסבוק להיות זמין כל הזמן לפניות של לקוחות קיימים ולספק מענה ללקוחות פוטנציאליים שבוחנים את השירותים של העסק.

השילוב של הכנת תוכן איכותי שמסקרן את הגולשים יחד עם הזמינות למתן מענה לכל פניה, תיוג ותגובה הופכים את ניהול דפי הפייסבוק העסקיים למורכב בהרבה ממה שנהוג לחשוב ולכן כדאי במקרים רבים לשכור חברה מקצועית לשם כך.

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה נכלל בשירות ניהול דף פייסבוק

    כאשר דף פייסבוק עסקי מנוהל נכון, כולם רואים זאת. הלקוחות יודעים שמדובר בחברה פעילה אשר מעניקה שירותים מעולים ויעידו על כך מספר רב של עוקבים, תגובות וביקורות מחמיאות שמופיעות על גבי הדף העסקי בפייסבוק.

    כאשר ניהול דף פייסבוק עסקי נעשה בצורה מקצועית על ידי מומחה לדבר, יש קו מיתוג ברור וניכר שמדובר בעסק אשר משקיע בלקוחותיו ואלו בתורם פונים לקבל את שירותיהם דרך העסק. כמו כן, ניהול מקצועי מונע מקרי שיימינג שאינם תמיד תלויים בחברה עצמה (טיפול בזמן אמת).

    כמה עולה?

    01

    ניהול תוכן בדף פייסבוק

     ניהול פוסטים ומידע בדף הפייסבוק
     

    02

    ניהול קמפיינים בפייסבוק

    ניהול הפרסום הממומן בפייסבוק
     

    03

    ניהול שירות לקוחות בפייסבוק

    מענה אנושי וזמין בדף הפייסבוק

    עלויות וסיכום

    עלות ניהול דף פייסבוק עסקי משתנה מעסק לעסק בהתאם לרמת הפעילות הנדרשת מידי חודש. דפי פייסבוק עסקיים של חברות קטנות יתומחרו נמוך יותר מאשר חברות גדולות בעיקר בגלל שרמת השירות לקוחות בהם נמוכה בהרבה.

    אך עדיין מדובר בעלויות לא זניחות שיכולות להגיע לאלפי שקלים מידי חודש וזאת במידה ורוצים לקבל שירותי ניהול מקצועיים מחברה עם ניסיון ואשר תשקיע בכם גם עבודה על מיתוג ועיצוב גרפי לכל פוסט ופוסט שעולים לדף הפייסבוק העסקי.

    אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס המופיע בתחתית עמוד זה או בעמוד יצירת הקשר ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהרחיב אודות השירות ואף לתמחר באופן מידי את השירות שנדרש לכם!