fbpx

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לשאול כאשר רוצים לנהל אתר בעזרת חברה חיצונית הנו: כמה זה יעלה לי?! עלויות ניהול אתר הן שיקבעו עבורכם האם תשכרו שירותי ניהול חיצוניים ואו תמשיכו לחרוק שיניים ולהמשיך לנהל את האתר בכוחות עצמכם. במאמר זה אנו סוקרים את סוגי הניהול לאתרים והעלויות שנשלם בגינם.

עלויות ניהול אתר

יש שני קהלים של לקוחות הנדרשים לשירותי ניהול אתרים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. חברות וגופים ממשלתיים / מקצועיים.
    2. לקוחות פרטיים שמחוסרי יכולת טכנית.

    לקוחות קטנים מטבעם מוגבלים ביכולתם לשלם על שירותי ניהול אתרים אך בו באותה עונה גם נדרשים לשירותים מינימליים למדי. לקוחות גדולים וגופים ממשלתיים נדרשים לשירותי ניהול מורכבים ואינטנסיביים יותר אך גם יש ביכולתם להוציא את הסכומים הנדרשים בכדי להוציא את ניהול האתר לידי גורם חיצוני.

    סוגי ניהול אתרים:

    יש ארבעה סוגי ניהול אתרים, לכל סוג של ניהול אתרים יש יתרונות וחסרונות ואנו ממליצים בחום שתשכרו שירותי ניהול הכוללים את כלל הסוגים יחד.

    • ניהול תוכן אתרניהול תכנים כדוגמת טקסט, אודיו, וידאו ותמונות המוצגים באתר.
    • ניהול פניות מהאתר – ניהול ומענה לכלל הפניות הטלפוניות והכתובות המגיעות לאתר.
    • ניהול מערכת אתרניהול ותחזוקה של מערכת אתר על מרכיביו השונים.
    • ניהול קידום אתר – ניהול הליכי הפרסום המקוון והקידום האורגני לתנועה לאתר.

    במידה ואיתרתם חברה פרטית ואו איש מקצוע המתפקד כ-Webmaster, הרי שמומלץ לבדוק שהוא אכן יוכל למלא אחר סוגי הניהול השונים לשביעות רצונכם.

    אופן הענקת שירותי ניהול אתרים:

    שירותי ניהול אתרים מוענקים לרוב על בסיס הסכם שירות (SLA). הסכם שירות כולל פירוט מדויק של כלל השירותים המוענקים במסגרת ההתקשרות וכמו כן גם את פרטי הקשר והאופן בו מעבירים בקשה לכל שינוי ושינוי באתר. במסגרת הסכם שירות, מעניק שירותי הניהול מתחייב לעמוד בזמנים קבועים לטיפול במגוון סוגי בעיות ודרישות מצד הלקוח בהתאם לרמת דחיפותם ומשמעותם לבית העסק ואו הלקוח.

    שירותי ניהול אתרים יינתנו לרוב בהתניה שמנהל האתר אכן יקבל את מלוא הפרטים והגישות בכדי לנהל את האתר בצורה אפקטיבית ונכונה. במקרים מסוימים, הסכמי שירות לניהול אתרים כוללים עבודה בסביבת פיתוח, קבלת אישור ורק לאחר מכן פרסום התוצאות של השינוי לקהל הרחב.

    עלויות ניהול אתרים

    הנה הגענו לנושא העיקרי והחשוב ביותר במאמר זה, עלויות ניהול אתרים!

    עלות שירותי ניהול אתרים הן נגזרת של טיב העבודה המבוקשת ושעות העבודה הנדרשות מצד מנהל האתר. במידה ויש מרכיבים מקצועיים כדוגמת ניהול קמפיין פרסומי ואו קידום אורגני, עלויות ניהול האתר קופצים בהתאם לרמת המקצועיות של איש המקצוע.

    עלויות ניהול אתר בשוטף:

    • עלות ניהול אתר קטן – 1800 ש"ח לחודש.
    • עלות ניהול אתר בינוני – 2200 ש"ח לחודש.
    • עלות ניהול אתר גדול – 2,500 ש"ח לחודש.
    • תוספת עלות לקידום אתר – 1000 ש"ח לחודש.
    • תוספת עלות לשירות לקוחות – 1000 ש"ח לחודש.
    • תוספת עלות לפיתוח אתר – 2,000 ש"ח לחודש.

    מחיר ניהול אתר נקבע על פי השעות שעל איש המקצוע להשקיע בעבודה במקומכם. לכן, ככל שהאתר גדול יותר, המחיר עולה. ככל שנדרש עבודה נוספת כדוגמת קידום אתר ואו פיתוח אתר, הרי שנדרשות שעות עבודה נוספות ולכן המחיר עולה.

    במידה ואנו מעוניינים בשירות הכל כלול, העלויות יהיו כדלהלן:

    • עלות ניהול אתר קטן – 2,500 ש"ח לחודש.
    • עלות ניהול אתר בינוני – 3,500 ש"ח לחודש.
    • עלות ניהול אתר גדול – 5,500 ש"ח לחודש.
    לסיכום,

    הכדאיות בניהול אתר על ידי גורם חיצוני צריכה להיקבע על ידכם. במידה ונדרשות לכם שעות עבודה רבות בכל חודש בכדי לעמוד בדרישות האתר, הרי שעדיף לפנות לאיש מקצוע. לעומת זאת, במידה ואתם נדרשים למעט עבודה ויש לכם את היכולת הטכנית להתמודד עם האתר, הרי שאתם יכולים לחסוך הוצאה זו. במידה ואתם מעוניינים בשירותי ניהול אתר, הרגישו חופשי לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן