fbpx

כל ארגון חייב נוכחות ברשתות החברתיות. הציבור שם, לכן גם הארגונים, משרדי הממשלה ובעצם כל תאגיד ציבורי אחר חייבים להיות היכן שהציבור מבקש אותם. אבל, יש הבדלים משמעותיים בין ניהול דף פייסבוק עסקי ובין ניהול דף פייסבוק ארגוני ועל כך במאמר זה!

ניהול דף ארגוני בפייסבוק

מבחינה טכנית, ניהול דפים ברשתות החברתיות זהה לכל סוגי העסקים והארגונים. הפעולות הן אותן פעולות, הפרסום הנו אותו הפרסום, אבל יש הבדלים בתוכן ובשיח בעמודים של ארגונים,

להלן 5 הבדלים משמעותיים שעליכם להכיר:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. ג'אנט פרסומים מאושר מראש (חודש/רבעון).
    2. השקעה בתוכן בעל ערך לגולשים ולא שיווקי.
    3. תרבות שיח מכובדת ונאותה בפעילות בעמוד.
    4. ניטור התנהגויות גולשים וטיפול במשברים.
    5. דוחות סדירים למקבלי החלטות בארגון.

    להלן פירוט נרחב יותר אודות השינויים

    1. ג'אנט תוכן שנקבע מראש לעמוד

    בעסקים יש משמעות לגמישות וזריזות במענה לטרנדים חדשים, למתחרים חדשים ועוד שלל נושאים נוספים. בארגונים מצד שני תהליכים לוקחים יותר זמן ודורשים הכנה מסודרת מראש.

    בניהול דף ארגוני בפייסבוק נהוג להכין ג'אנט מסודר מראש של נושאים שיפורסמו. ג'אנט זה מועבר לאישור מקבלי ההחלטות בארגון ורק לאחר מכן יש אישור להכין את החומרים הנדרשים (אף הם מחייבים אישור פרטני..)

    2. השקעה בתוכן רב ערך לגולשים בפייסבוק

    ארגונים, בוודאי ממשלתיים לא נדרשים לפעול באמצעים שיווקיים ולכן ניתן להשקיע הרבה יותר על יצירת ערך לגולשים שמבקרים בעמוד. כלומר, ניתן להכין תכנים עם עומק ועניין חברתי.

    זה דורש שינוי מחשבתי ממנהל הדף הארגוני וזאת כי יש להשקיע הרבה יותר מחשבה בהיעדר שימוש בתקציבי קידום ממומן ברשת החברתית.

    3. שמירה על תרבות שיח בדף הארגוני

    בדף ארגוני יש חשיבות עליונה לכך שיהיה בה שיח מכובד ומכבד. ניהול דף פייסבוק ארגוני דורש מעקב צמוד אחר השיח של הגולשים בעמוד וזאת כדי להבטיח שאין התלהמות, פגיעה באחר ואו כל פעילות שיש בה בכדי להכתים את הגוף מאחורי העמוד הארגוני.

    בכדי לשמור על שיח מכבד, יש צורך במעורבות פעילה של מנהל קהילה (במידת הצורך) שתפקידו לזהות, להזהיר ולהרחיק משתמשים אשר פוגעים באחרים ואו בעצמם.

    4. ניטור גולשים וטיפול במשברים בפייסבוק

    בלא מעט מקרים, משתמשים מנצלים נכסים דיגיטליים של גופים ציבוריים בכדי להביע את מחאתם ואו כעסם על גורמים אילו ואחרים. מסיבה זו יש לנטר כל הזמן מילות מפתח מוגדרות ולזהות בזמן אמת ניסיונות ערעור של הקהילה.

    במקרים קיצון יש צורך בניהול ובטיפול במשברים שמתפרצים וזהו סיפור לא פשוט בכלל.

    5. דוחות תקופתיים לביצועי הדף הארגוני

    אחת לתקופה, בהתאם לתנאי ההסכם ואו המכרז, על מנהל דף פייסבוק ארגוני להפיק דוח מסודר עם סך פעילויות שנעשו על ידו לצד הצלחות בפעילות החברתית בתצורה כמותית מובנת לקריאה שתוגש למקבלי ההחלטות בכדי לאשרר את המשך הפעילות בזירות חברתיות אלו.

    אם אתם מחפשים שירותי ניהול לדף פייסבוק ארגוני, הרי שהגעתם למקום הנכון. אנו נדע לקחת את הדף הארגוני שלכם לרמה הבאה תוך הקפדה יתרה על כלל הפרמטרים מעלה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן