fbpx

פייסבוק אמנם כבר לא באמת קורצת לצעירים ונכון שכיום מרבית הפעילות החברתית (האמיתית) נדדה לרשתות חברתיות אחרות (בבעלות פייסבוק), ועדיין יש חשיבות עליונה בהחזקת נוכחות עסקית בריאה בפייסבוק. במאמר זה נתייחס לסיבות בגינן פתיחת פייסבוק עסקי נדרשת ונציג מגוון טיפים פשוטים ליישום לשימושכם.

פתיחת פייסבוק עסקי

אם אין לכם עד כה עמוד פייסבוק עסקי מצבכם אינו טוב. היעדר החזקת עמוד פייסבוק עסקי מרחיק אתכם מהלקוחות הפוטנציאליים וזאת ממספר סיבות עיקריות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. ללא עמוד פייסבוק עסקי, אי אפשר לפרסם ברשתות החברתיות.
    2. ללא עמוד פייסבוק עסקי, לא ניתן להעניק שירות ברשתות החברתיות.
    3. ללא עמוד פייסבוק עסקי, לא ניתן לתייג ולהמליץ עליכם ברשתות החברתיות.

    כל עסק תאב חיים חייב להראות נוכחות היכן שניתן. לכן, פתיחת דף עסקי בפייסבוק חיונית לעסק שלכם ולכן אנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא אודות החשיבות של העמוד העסקי וכמובן על איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק בפועל..

    האם לפתוח דף פייסבוק עסקי, ומה יש לקחת בחשבון?

    כן. כדאי מאוד לפתוח דף פייסבוק עסקי. אבל, רק בתנאי ואתם אכן עומדים לנהל את העמוד כהלכה. כלומר, אין עניין בהקמת דף פייסבוק עסקי אשר אינו משרת את המטרות החברתיות של משתמשי פייסבוק. לכן, אם אינכם מתכננים לנהל את הדף פייסבוק עסקי שלכם, אל תפתחו עמוד עסקי עד שתהיו מוכנים לכך.

    הקמת דף פייסבוק עסקי הנו תהליך קצר ופשוט למדי כפי שתקראו בהמשך מאמר זה. אך, דווקא התהליך המתמשך לאחר מכן הוא זה שיש לקחת בחשבון טרם יוצאים לדרך ופותחים דף פייסבוק עסקי.

    להלן הפרטים שיש לקחת בחשבון:

    • העמוד העסקי שלכם חייב לשקף את העשייה של העסק.
    • העמוד העסקי שלכם חייב לשרת את קהלי היעד של העסק.
    • העמוד העסקי שלכם חייב לשמש כנקודת פתיחה לשיווק העסק.
    • העמוד העסקי שלכם ישמש הן להמלצות והן לביקורות על העסק.
    • העמוד העסקי שלכם חשוף לכל משתמש אשר מברר על העסק.

    מה שאנחנו מנסים להעביר בנקודות אלו הנו שעמוד עסקי ללא לייקים ופעילות, עמוד עסקי שאינו זוכה לביקורות חיוביות ואו חמור מכך לביקורות שליליות, לא רק שאינו מסייע לכם אלא אף עלול לעלות לכם באיבוד לקוחות פוטנציאליים שניסו לברר אודותכם אך שוכנע לעבור למתחרים..

    איך פותחים עמוד עסקי בפייסבוק?

    כדי לפתוח דף פייסבוק עסקי, יש להחזיק בפרופיל אישי ברשת החברתית. כלומר, אם אין לכם פרופיל פעיל בפייסבוק, יהיה עליכם לפתוח אחד כזה מאחר והוא יהיה המפתח לכלל הפעילות העסקית שלכם ברשת החברתית פייסבוק אך גם ברשתות הנוספות כדוגמת אינסטגרם.

    כעת, שיש לכם פרופיל פרטי ברשת החברתית, פעלו לפי השלבים הבאים:

    1. כנסו לקישור הבא: https://www.facebook.com/business
    2. לחצו על "צרו חשבון" וביחרו את סוג העסק שלכם.
    3. מלאו פרטים בסיסיים אודות העסק שלכם.
    4. העלו תמונות נושא ותמונת פרופיל לעמוד העסקי החדש שלכם.
    5. הוסיפו תיאורים קצרים וארוכים על ידי עריכת תוכן העמוד העסקי.
    6. התחילו לשווק את העסק שלכם ברשתות החברתיות!

    הקמת דף פייסבוק עסקי לא לוקח הרבה זמן. אבל, כאשר עושים זאת נכון, ייתכן מאוד ותשקיעו באפיון קהלי היעד של העסק ובבניית שפה אחידה ומותאמת כבר משלב הקמת הדף העסקי בפייסבוק.

    בניית שפה ועיצוב לדף פייסבוק עסקי:

    אם אין לכם דף פייסבוק עסקי אתם נמצאים בפיגור משמעותי מאחורי המתחרים שלכם וזו בעיה לא קטנה. אך באותה מידה, עצם זה שאתם פותחים דף פייסבוק עסקי חדש זו גם הזדמנות מצוינת להציע מענה טוב ובולט יותר משל המתחרים. זאת נעשה לרוב על ידי עיצוב שפה אחידה לדף העסקי בפייסבוק על ידי כך שנפתח שכבת עיצוב שנוסיף על גבי כל פוסט, תמונה ואפילו וידאו שנעלה בעתיד לעמוד העסקי.

    כך לדוגמה, ניתן לייצר שפה עיצובית עם המשכיות מלאה ומדויקת למיתוג שנעשה לעסק הפיזי כך שהלוגו והצבעים של המותג יבלטו החוצה ויאפשרו לכם לפתח שיח פורה בעמוד העסקי ומחוצה לה בפרסומים יעילים שיזוהו אתכם בקלות רבה. כך לדוגמה, בעיר ראשון לציון יש מתחמי G של קבוצת "גזית גלוב" אשר מנהלת עמוד עסקי מצליח למדי ובו כלל החנויות במתחם יכולות לפרסם קידומי מכירות ופרסומים עונתיים למטרות שיווק. לעמוד זה, נוצרה שפה אחידה בה בעלי העסקים יכולים לעצב את הפוסטים והמודעות שלהם אך להוסיף על התמונה את הרכיב הממותג של המתחם לשפה אחידה ומושקעת.

    כך, כל פרסום אורגני וממומן של העמוד העסקי מזוהה באלפית השניה על ידי עוקבי העמוד העסקי ותהליך העברת המסרים מהירה יותר והתוצאות משתפרות פלאים. מאחר ודף פייסבוק עסקי הנו נקודת הפתיחה של הקמפיינים והפרסומים, יש לשפה שפותחה השפעה יוצאת דופן על ביצועי העסק ולאורך זמן ואתם יכולים להפוך את החיסרון באיחור בפתיחת דף פייסבוק עסקי ליתרון שמשחק לטובתכם.

    לסיכום,

    קל לפתוח דף פייסבוק עסקי. אך די מורכב לנהל דף פייסבוק עסקי שמייצר תוצאות. במילים אחרות, פנו לחברת ניהול רשתות חברתיות ואתרים כדוגמתינו ואו שכרו פרילנסר המתמחה בניהול עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם כדי שיעשו עבורכם את העבודה בצורה מקצועית והרוויחו מכך לא מעט. חיסכון על ניהול דף פייסבוק עסקי יכול לעלות הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב לכן קחו זאת בחשבון.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן