fbpx

מעוניינים לנהל את האתר שלכם עצמאית? כל הכבוד! מלאכה רבה לפניכם וכדי לא לעבוד קשה מידי, כדאי שיעמדו לרשותכם כלים שונים שמסייעים לניהול האתר. במאמר זה, אנו מציגים 10 כלים שונים בהם אנו עושים שימוש יומיומי ומאמינים שהם יעזרו גם לכם בניהול השוטף..

10 כלים למנהלי אתרים (חינם)

רוב בעלי האתרים ברשת אינם מנהלים את האתר שלהם. מכך שהאתרים שמנוהלים על ידי חברות ניהול אתרים פורחים וכל היתר הופכים אט אט למצבות בהם אין מבקרים. אנו מעריכים מאוד את בעלי האתרים שכן בוחרים לנהל את האתר שלהם עצמאית ולכן משתפים עמם את הכלים שהם חייבים להכיר!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן, עשרת הכלים המומלצים:

    1. [שוטף] Google Search Console – כלי מנהלי האתרים של גוגל (webmaster tools לשעבר).
    2. [שוטף] Google Analytics – כלי מעקב ומדידה של תנועה ומקורות הגעה של גולשים.
    3. [שוטף] Cloudflare – כלי אבטחה והאצה של האתר על בסיס רשת CDN עולמית.
    4. [ניתוח] GTmetrix – כלי לניתוח וזיהוי כשלים בטעינה ובמבנה האתר הכוללת.
    5. [ניתוח] Semrush – כלי לניתוח ביצועים אורגניים וממוניים ביחס למתחרים ברשת.
    6. [מחקר] Google Keyword Planner – כלי המציג כמות חיפושים לכל חיפוש.
    7. [מחקר] Keyword Tool – כלי המציג השלמות אוטומטיות של גוגל לחיפושים.
    8. [תוכן] Pixabay – חיפוש והורדה של תמונות לשימוש חופשי (ללא זכויות – CCO).
    9. [תוכן] Picresize – אופטימיזציה למשקל תמונות +שינוי פורמט וגדלים און ליין.
    10. [תוכן] Canva – עריכה פרסומים ומודעות לפרסום ולרשתות החברתיות ועוד..

    כמובן שלכל כלי המוצג ברשימה יש תחליפים שונים להתאמה מדויקת לשימוש שנדרש לכם (נציג את חלקם בהמשך..). כעת נציג את הכלים אחד אחד ונסביר איך עושים בו שימוש בניהול השוטף של אתר אינטרנט.

    סקירת כלי ניהול אתרים:

    [שוטף] Google Search Console – כלי מנהלי האתרים של גוגל (webmaster tools לשעבר):

    כלי מנהלי האתרים של מנוע החיפוש הפופולרי בעולם הנו כלי חובה בידי כל מנהל אתרים. בעזרת כלי זה, אנו יכולים לשוחח עם מנוע החיפוש וליידע אותו על כל שינוי ואו לדרוש סריקה מחודשת של האתר. אי שימוש בכלי נפלא זה הנו כנהג הנוהג ללא מראות. הפגיעה תהיה חמורה..

    [שוטף] Google Analytics – כלי מעקב ומדידה של תנועה ומקורות הגעה של גולשים:

    כלי האנליטיקס של גוגל הנו בגדר חובה. כלי זה מאפשר לנו להבין מהיכן מגיעים אלינו הגולשים, מה הם עושים באתר, ואיך ניתן לשפר את ההתנהגות שלהם ולהביא לגידול בהמרות. שימו לב! כלי זה וקודמו מתחברים יחד דרך ההגדרות ומאפשרים צפייה ברורה יותר בנתונים.

    [שוטף] Cloudflare – כלי אבטחה והאצה של האתר על בסיס רשת CDN עולמית:

    רוצים שהאתר שלכם יעוף כמו טיל בישראל ובכל העולם? רוצים שהאתר שלכם יזכה מאבטחה ברמה הגבוהה ביותר? קלאודפלייר מאפשר זאת. מדובר בכלי העצמתי ביותר בעולם שמוענק בחינם לבעלי אתרים. אך, כדי לעשות בו שימוש יש לנתב את הדומיין של האתר דרכו..

    [ניתוח] GTmetrix – כלי לניתוח וזיהוי כשלים בטעינה ובמבנה האתר הכוללת:

    כלי זה מאפשר לנו להבין טוב יותר מה עובד ולא עובד באתר שלנו. בעזרת כלי זה, ניתן למדוד מהירות טעינת העמודים השונים באתר ולבחון אילו קבצים נטענים וכמה הם שוקלים. בכך, אנו זוכים לשפר את האתר פעם אחר פעם עד לאופטימליות מלאה.

    [ניתוח] Semrush – כלי לניתוח ביצועים אורגניים וממוניים ביחס למתחרים ברשת:

    רוצים לדעת איך אתם מתפקדים ביחס למתחרים שלכם? מעוניינים לדעת האם אתם במגמת עליה או ירידה? ובכן, כלי זה הנו הכלי הטוב בעולם לבחינות אלו. בעזרת כלי זה, ניתן לבדוק מה הם המיקומים האורגניים שלכם והאם אתם עולים או יורדים לאורך זמן.

    [מחקר] Google Keyword Planner – כלי המציג כמות חיפושים לכל חיפוש:

    אין טעם לייצר תוכן ואו לפנות עם התוכן לקהלים שאינם קיימים. כדי לבדוק מה אנשים מחפשים, אנו נעזרים בכלי זה אשר אומר לנו לכל ביטוי וביטוי האם מחפשים אותו ואם כן, כמה?. ככל שיש יותר חיפושים, אנו נרצה לייצר ערך גבוהה יותר שיענה על חיפושים אלו.

    [מחקר] Keyword Tool – כלי המציג השלמות אוטומטיות של גוגל לחיפושים:

    כלי זה משלים את הכלי הקודם. בעוד בכלי הקודם, אנו רואים רק חיפושים עם למעלה מ-10 חיפושים בחודש. בכלי זה אנו רואים את ההשלמות האוטומטיות של גוגל (וההצעות בסוף העמוד..) וכך אנו יודעים שעוברים שם אנשים אף על פי שאנו לא תמיד יודעים כמה..

    [תוכן] Pixabay – חיפוש והורדה של תמונות לשימוש חופשי (ללא זכויות – CCO):

    כל אתר נדרש לתמונות. הבעיה, תמונות עולות כסף רב ואו חושפות אותנו לתביעות אם לא רכשנו אותן כחוק. הפתרון לבעיה זו הנו אתר נפלא זה אשר מעניק לנו מאגר אדיר של תמונות איכותיות ברישיון CCO שמשמעו "שימוש חופשי ללא צורך בהענקת קרדיט" ( CCO = Free for commercial use – No attribution required) בתמונות אלו אפשר להשתמש ללא דאגות וללא עלויות!

    [תוכן] Picresize – אופטימיזציה למשקל תמונות +שינוי פורמט וגדלים און ליין:

    הגולשים שלנו מגיעים אלינו עם מהירויות גלישה משתנות. אנו צריכים לכוון לאלו עם החבילות הקטנות ביותר ולהעניק גם להם חוויה טובה באתר. כדי לעשות זאת, כדי לדאוג שהאתר יעלה מהר ובמשקל נמוך, חיוני לכווץ את התמונות טרם העלאתן לאתר וזאת נעשה בעזרת אתר נפלא זה. אם זאת, לכיווץ של כמות גדולה של תמונות, השתמשו בתחליף המוצע:

    [תוכן] Canva – עריכה פרסומים ומודעות לפרסום ולרשתות החברתיות ועוד..

    בין אם אנו רוצים לערוך תוכן לאתר ואו להכין פרסומות / פרסומים לפייסבוק, הכלי הזה הנו נהדר. עם שלל תבניות ויכולות מתקדמות כל אחד יכול לעצב לעצמו מודעות, אינפוגרפיקות, תמונות שער ולוגו בחינם ובתוך זמן קצר במיוחד ושימוש בכלי זה חוסך זמן רב ומייצג ערך גבוהה מאוד.

    לסיכום,

    אנו מקווים שכלים אלו יביאו לכם תועלת רבה באופן שוטף. במידה וגיליתם שניהול האתר על מאפייניו הרבים מורכב מידי ואו גוזל יותר מידי זמן, הרגישו חופשיים לפנות אלינו ואנו נשמח לבחון אתכם שיתוף פעולה הכולל נטילת 100% מהאחריות על האתר שלכם. פנו אלינו בכל שאלה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן