fbpx

בשנת 2020, לעסקים כבר אין אפשרות לא להחזיק אתר אינטרנט פעיל. אתר האינטרנט הנו הפנים של העסק וללא אתר אינטרנט מתאים, העסק עלול לאבד מכוחו ולהיסגר. עם הבנה זו, בעלי עסקים רבים מתחילים את דרכם דווקא עם אתר האינטרנט. שאלתם הראשונה היא "כמה עולה לבנות אתר תדמית"? במאמר זה ננסה לענות על שאלה זו מכמה זוויות שונות.

עלות בניית אתר תדמית לעסק:

כאשר רוצים להעריך מחיר עבור בניית אתר תדמית לעסק, יש לחלק את הקטגוריה למספר סוגים של אתרים (וחברות..).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • אתרי תדמית חינמיים/פרימיום.
    • אתרי תדמית בפיתוח תבניתי/סטנדרטי.
    • אתרי תדמית בפיתוח מותאם/מיתוגי.

    בקטגוריה הראשונה ניתן להקים אתר אינטרנט תדמיתי בחינם ואו בעלות נמוכה של דולרים חודשים מידי חודש. בקטגוריה זו נכנסים אתרי WIX וכדומהם. אתרים אלו יכולים להיראות לא רע בכלל ואף לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר אך תדמיתית זה לא נראה טוב וכמובן שיש עוד שלל מגבלות בכל הקשור לשיווק של האתר באינטרנט.

    לרוב, הזול גם עולה ביוקר בטווח הארוך ולכן תסלחו לנו אם לא נתייחס יותר מידי לקטגוריה זו (קראו על כך במגוון אתרים אחרים..)

    בקטגוריה השניה ניתן לכלול את מרבית האתרים ברשת. רוב מוחלט של אתרי האינטרנט בהם אתם מבקרים או של המתחרים שלכם נמצאים בקטגוריה זו. אתרים אלו מבוססים לרוב על מערכות ניהול תוכן בקוד פתוח (בבעלות בעל האתר) והן מותאמות לטיב העסק ובקשותיו של הלקוח.

    אתרים אלו לרוב מתבססים על תבניות עיצוב שנרכשות בכמה עשרות דולרים ולאחר מכן מבוצעות בהם ההתאמות הנדרשות לעברית (גיור אתר) שמסתכם בשינוי ערכי האתר, הפיכת הקוד באתר במה שמכונה "אפקט מראה" – האתר מוצג מימין לשמאל במקום משמאל לימין כמקובל בשפה האנגלית.

    עלות אתר אינטרנט תדמיתי בקטגוריה זו משתנה מחברה לחברה ובהתאם להתאמות הנדרשות אך ניתן לסכם עלויות אלו בטווח שבין 4,000-8,000 ש"ח כאשר עליכם לשאוף לשלם לא יותר מידי.

    בקטגוריה השלישית נראה בעיקר אתרים ממותגים. אתרים שנבנו מלכתחילה בהתאמה אישית לצורכי המותג. כלומר, נראה בהם אפקטים מיוחדים לצד יכולות מתקדמות. אבל, לפעמים גם אתרים אלו מבוססים על מערכות בקוד פתוח ותבניות סטנדרטיות (אך הלקוח לא יודע זאת..)

    אם אין לכם צורך באתר מיוחד מידי, הימנעו מקטגוריה זו.

    אז מה הסוד שלנו? מה עליכם לדעת?

    ובכן, לא באמת משנה כמה תשקיעו בבניית אתר האינטרנט. גם לא משנה איזו חברה תהיה זו שמפתחת עבורכם את האתר. מה שמשנה הנו מה תעשו עם האתר החדש שלכם לאחר מכן? האתר מהווה כלי בעל קיבולת שיש למלא בתוכן ובערך אמיתי עבור הגולשים השונים.

    מה אנו בעצם אומרים?

    אנו מנסים להבהיר נקודה חשובה מאוד. האתר היפה ביותר, האתר המרשים ביותר, האתר הכי חווייתי שיש, לא ייצר עבורכם את הערך שאתם מצפים לקבל מבלי שתשקיעו לא מעט כסף על שיווקו!

    את העלות האמיתית, את התקציב משמעותי, יש לשמור דווקא לשלבים מאוחרים יותר. לרגע בו אתם עולים לאוויר ומשקיעים כמה שיותר כסף על שירותי ניהול אתרים ושירותי קידום אתרים (לצד תקציבי המדיה).

    בתכנון נכון של משאבי ההון שבידכם, תוכלו להגיע לחשיפה נרחבת ואז האתר אינטרנט החדש שלכם יבוא לידי ביטוי ויאפשר לכם להפוך מתעניינים ללקוחות.

    לסיכום,

    לא צריך להתקמצן בתהליך בניית האתר אך גם לא צריך להשקיע יותר מידי כסף על כך. במקום זאת, השקיעו כמה שיותר כסף בצורה חכמה על ניהול אתר האינטרנט ושיווקו ברשת. היעזרו בחברות מקצועיות עם קבלות, חברות אשר מנהלות את הפעילות של אתרים רבים אחרים ובהצלחה יתרה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן