fbpx

אתם השקעתם בפיתוח חנות אינטרנטית והבטיחו לכם שתראו מכירות וכדאיות כלכלית אבל בתכלס הכל עומד, לא קורה כלום!? אם אתם לא מוכרים באינטרנט יש לכך סיבה, במאמר זה אנחנו נמנה 10 סיבות שונות כדי שתוכלו לבחון מי מהם הוא הרלוונטי עבורכם וישחרר את האתר להתחיל למכור!

10 סיבות אפשריות לכך שהחנות לא מוכרת

להלן עשר סיבות אפשריות לכך שהאתר נכשל – אם מצאתם סיבה, פתרון שלה יהווה פוטנציאל אדיר להצלחה שלכם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. עיצוב וחוויית שימוש לקויה
      אם משתמש מבקר בחנות שלכם וחווה חוויית שימוש גרועה. כלומר, הניווט לא נוח, אין הגיון בסידור המוצרים ואו העיצוב שלנו לוקה בחסר, הרי שיש סיכוי סביר מאוד שהוא יינטשו את האתר ולא יבצע בה רכישה.
    2. חוסר בתמונות מוצר איכותיות
      אנשים קונים און ליין עם העיניים שלהם. אין להם חוש המישוש, הריח, אפילו לא מוזיקה נעימה וחוויית קניה כפי שיש בקניון/חנות פיזית. לכן, אם המוצר שלנו צולם בצורה לא מקצועית או לא ברורה, הם במקרים רבים לא יבצעו את הרכישה. לתמונת המוצר יש השפעה רבה על ביצועי החנות.
    3. חוסר במידע אינפורמטיבי במוצרים
      אי אפשר לקנות מוצר אם אין עליו מידע בסיסי ביותר כדוגמת משקל/מידה/מרקם/סוג/התאמה וכן הלאה.. לקוח שכבר מבקר בעמוד מוצר בחנות חייב לקבל את מלוא המידע אודות המוצר בו הוא צופה בכדי שיתאפשר לו לקבל החלטה ולבצע את הרכישה.
    4. אפשרויות תשלום מוגבלות
      רוכשים רבים עדיין מפחדים לרכוש אונליין. לכן, רצוי לאפשר ללקוחות המתלבטים כמה שיותר שיטות תשלום. תשלום באשראי, תשלום בPAYPAL, תשלום גם בעת מסירה/העברה בנקאית ואו ביט/פייבוקס אם אפשר כך שנקטין למינימום את נטישות סל הקניות על ידי הרוכשים.
    5. אין קריאה ברורה לפעולה
      יש חנויות "עדינות" שבעליהם מפחד להיות אגרסיבי עם הלקוחות. אבל זה בדיוק התפקיד של החנות, להיות איש המכירות שלכם באינטרנט ולכן כל האתר צריך לדחוף לרכישה. הן באמצעות כפתורים ברורים, הן באמצעות פתיחת סל הקניות והן באמצעות קופונים/צ'אט/פופ-אפ וכל דחיפה נוספת לעבר תשלום.
    6. שירות לקוחות לוקה בחסר
      מרבית הלקוחות גם און ליין חוזרים לאתרים בהם היה להם חוויית שירות טובה. כאשר יש חוויית שירות גרועה (לדוגמה: לאחר הזמנה, אין קשר עם הלקוח) הסיכוי שהלקוח יחזור לרכישות נוספות שואף לאפס, לקוחות חוזרים הם המנוע העיקרי של המסחר און ליין וזה קריטי להצלחתכם.
    7. מחירים גבוהים מידי ביחס לשוק
      באונליין, המתחרים שלנו נמצאים במרחק קליק בודד. השוואת מחירים בחיים לא הייתה פשוטה יותר. אנחנו לא חייבים להיות הכי זולים בשוק, אבל אנחנו כן חייבים להיות הוגנים במחירים ולהבטיח שיתר היתרונות שלנו יכסו על הפער במחירים כדי להצדיק רכישה דרך החנות שלנו.
    8. חשש/חוסר באמון בעסק
      אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק. האתר יכול להיות כזה המקנה ביטחון, אמון בעסק. או יכול לגרום לתופעה הפוכה לחלוטין ובה אנשים חוששים מהעסק, מפחדים לרכוש מהאתר וזאת ממגוון סיבות. כדאי להזמין חברים לבחון זאת ולחוות את דעתם.
    9. אין מספיק פעולות שיווק
      אתר אינו מוכר כך באופן אוטומטי. מנועי החיפוש לא מזרימים תנועה לאתר אינטרנט חדש שעוד לא הוכיח את עצמו. לכן, יש לוודא שעושים מגוון פעולות שיווק שיאפשרו לאתר להתגלות ולאט לאט להופיע על צירים מרכזיים באינטרנט וכך להרוויח לקוחות, בהיעדר פעולות שיווק לא נוכל למכור.
    10. חוסר בתנועה באתר
      אם האתר חסר תנועה, לא יהיו בו מכירות. ייתכן ואתם רוצים לעשות שיתופי פעולה ואו מאמצי שיווק נוספים כפי שפורטו בסיבה מספר 9 כדי לשנות זאת..

    זיהיתם את הבעיה? יש לכם פתרון!

    כפי שתמיד אומרים, הכרה בבעיה היא תחילתה של פתרון. אם אנחנו יודעים לשים את האצבע על מקור הבעיות שלנו, קל לנו לתקן אותן ולשנות את הכיוון אליו אנחנו נעים. במקרים רבים, הפתרון לבעיה שלנו דורשת איש מקצוע כדוגמת מנהל אתר צמוד שיעשה עבורנו את המלאכה. לפעמים כל שעלינו לעשות זה להקשיב טוב יותר ללקוחות שלנו ולבצע התאמות קטנות אך משמעותיות באתר כדי להרגיש בשינוי.

    רוצים פתרון הוליסטי, תיקון כולל של האתר, הזדמנות אמיתית להוביל את החנות קדימה להצלחה? אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, חברת ניהול אתרים. אנחנו עושים את כלל הפעולות הללו באופן שוטף כדי שאתם תוכלו להתמקד בעסק שלכם ואנחנו כבר נדאג לנראות, לנוכחות ולמכירות שלכם און ליין 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן