fbpx

מקפידים לכתוב פוסט שבועי בבלוג העסקי? זה מרשים ונהדר! מרבית בעלי העסקים נוטים לדחות משימה זו עוד ועוד ואו כלל אינם מתחילים בכך. מצד שני, זה גם די הגיוני כי לפי נתונים סטטיסטיים מראים שרק 3% מהאינטרנט הם אתרים יצרניים וכל היתר פאסיביים לחלוטין..

לכן אם אתם כותבים בבלוג המקצועי זה כבר דבר מדהים, אבל מה הסיכוי שאתם כותרים לאנשים הלא נכונים? מה הסיכוי שהכתיבה הזאת למרות הכל לא מייצרת את הערך המיוחל לעסק? על כך רצינו לכתוב בקצרה היום.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    טיפ קריטי לכתיבת תוכן לבלוג מקצועי

    אנחנו יוצאים מתוך הנחה שאף אחד לא באמת רוצה לכתוב תוכן מקצועי לבלוג העסקי. זה לא כיף, זה גם לא תמיד הכי מעניין ובטח ובטח שאין לנו את הזמן המיותר לבזבז. לכן, אם אנחנו כבר בוחרים להשקיע ולכתוב, חשוב מאוד שנראה מזה ערך אמיתי אחרת נפסיק לאחר תקופה קצרה למדי.

    ואכן, רבים מתחילים לנהל בלוג מקצועי ולאחר מספר מצומצם של מאמרים הם מפסיקים בכך וחבל. אנחנו כמובן לא פה לדבר על בעלי עסקים שהתייאשו אלא על אותם בעלי עסקים שלא מוותרים ונותנים בראש גם כשהם צריכים להיות סבלניים במיוחד.

    הטיפ שלנו:

    אל תכתבו למתחרים, תכתבו ללקוחות!!!

    נשמע ברור מאליו, אז נסביר.

    בכ-90% מהבלוגים המקצועיים נגלה שאיש המקצוע כתב על נושאים שמעניינים אותו ואו את הקולגות שלו בתחום! כן, קראתם נכון, בגלל המעמסה, בגלל הטרחה הכרוכה בניהול בלוג מקצועי, רבים בורחים לאזור הנוחות שלהם. הם בעצם מפרטים על העבודה שלהם (זה לא מעניין את הלקוח!) והם מסבירים איך הם מבצעים את העבודה שלהם (זה לא מעניין את הלקוח!) ובסוף גם לפעמים מתבלים את המאמר כולו בביטויים שרק אנשי מקצוע מבינים..

    חושבים שאנחנו מבלבלים את המוח?

    נסו לקרוא מאמר בבלוג של עורך דין, שמאי מקרקעין, רואה חשבון, יועץ מס ואפילו של מקדמי אתרים, אתם לא באמת תצליחו להבין כלום ברוב מוחלט של המקרים. מי שיבין היטב את התוכן הנאמר במאמר יהיו כמובן הקולגות ואנשי המקצוע בתחום.

    השורה התחתונה: הזמנתם לאתר שלכם את הגולשים הלא נכונים, אולי אף השקעתם כסף בלרדוף בפרסום אחרי הגולשים הלא נכונים ובעצם לא יצרתם ערך חדש עבור הלקוחות.

    איך כותבים תוכן עבור הלקוחות?

    התשובה די פשוטה, עונים על הכאבים של הלקוחות. כל הנושאים שמתחילים בכמה?, למה?, איך?, מתי?, הם הנושאים שמעניינים את הלקוח.

    לאחר מכן, במידה ויש לכם כותרת מתאימה עם שאלה שמעניינת רבים, לא רצוי להסביר על ההיסטוריה, המורכבות, התהליך, ועוד שלל מדעים שחשובים למעטים בלבד, במקום זאת יש לענות על השאלה שהלקוח חיפש כבר בשורות הראשונות של המאמר.

    יתרה מזאת, בדרך כלל הלקוחות יחפשו דווקא את הדברים הפשוטים ביותר ובשפה עממית לחלוטין (הם לא מכירים את הניואנסים) ולכן גם עליכם כאנשי מקצוע להתעלם רגע מהנאותות ומהכבוד ולכתוב ברמה נמוכה יותר כדי שהלקוחות גם יצליחו להבין את התשובה ולקבל מכם ערך אמיתי.

    אחרי שתוכיחו לגולשים שאתם מבינים אותם, נותנים להם ערך, שתוכלו לגרום להם גם להפוך ללקוחות משלמים..

    איך הופכים את הגולשים ללקוחות?

    ברגע שאתם מצליחים לענות על שאלות של גולשים, מידית אתם נתפסים בעיניהם בצורה שונה לחלוטין. הם כבר לא מפקפקים ביכולת המקצועית שלכם ובעצם הם פתוחים לשמוע מכם ואף יחכו לשיחה מכם כמה שיותר מהר ממועד פנייתם.

    כדי לגרום לגולש פסיבי הקורא בבלוג ללקוח אקטיבי שמשלם כסף, יש צורך להיות יותר אגרסיביים. כן, כמו בשוק. אתם נותנים טעימה מהפרי ואז לוחצים בכל הכוח על הלקוח לבצע רכישה!

    נעשה זאת לרוב על ידי הקפצת פופ-אפים, הטמעת טפסים בתוך גוף התוכן (ראו מאמר זה) וכמובן על ידי הוספת לחצני חיוג/וואטסאפ כדי לעזור לכל סוג של לקוח לפנות אליכם בלי לחשוב יותר מידי.

    לסיכום,

    כפי שאנחנו מתארים מעלה, גם במאמר זה אנחנו פונים אליכם, אתם מבינים שמולכם יש אנשי מקצוע מעולים. אנחנו מנהלים לא מעט בלוגים מקצועיים ללקוחות שלנו, נשמח לנהל גם את הבלוג שלכם ולשחרר אתכם מעול זה מבלי להתפשר על תוצאות, לא תפנו לקבל מידע נוסף?!

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן