fbpx

כמה פעמים אמרתם לעצמכם "אם רק הייתי יודע"? זה יכול להיות בלימודים, זה יכול להיות בבחירת מיקום לחנות, וכן זה יכול להיות גם בהקמת חנות אינטרנטית..

אילו רק הייתם יכולים ללמוד מטעויות של אחרים לפני שיצאתם לדרך, זה לגמרי יכול להגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק, נכון? 

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ובכן, לנו, חברת ניהול אתרים יש את כל המידע שאתם מבקשים. אנחנו ראינו את כל אירועי ה"אופס" וה"למה לא ידעתי" של בעלי חנויות אינטרנטיות. תנו לנו לתת לכם את ההכוונה שאתם צריכים מראש!

    הקמת חנות אינטרנטית בחכמה

    יש כל כך הרבה אפשרויות להקים חנות אינטרנטית. ניתן להקים את החנות על בסיס קוד סגור כדוגמת מערכות שופיפיי, קונימבו, אישופ, קאשקאו וישראכארט. ניתן להקים את החנות על בסיס קוד פתוח כדוגמת מערכות ווקומרס, מג'נטו, אופן-קארט, נופקומרס ואחרים..

    בתכלס, לא באמת משנה באיזה פלטפורמה תבחרו, יש לכם סיכויים די דומים להצליח. המשתנה העיקרי שישפיע על ההצלחה שלכם איננו המערכת ואף לא העיצוב של החנות אלא התוכן של המוצרים שאתם מוכרים בפועל.

    מה שמעניין את הלקוחות שלכם:

    • שם המוצר
    • תמונת המוצר
    • מחיר המוצר
    • מותג המוצר
    • הספקת המוצר

    כמובן שיש עוד פרמטרים רבים שישפיעו על המיקום האורגני של האתר כמו גם האם יתבצעו רכישות רבות או מועטות בחנות האינטרנטית.

    הרי בסוף, מה הלקוח קונה? את האתר? את המיתוג שלכם? לא. הוא קונה מוצר על בסיס צורך + מחיר + אמון (בכם או במותג).

    במילים אחרות, בעת הקמת חנות אינטרנטית אין תחרות למי יש יפה יותר או חכם יותר, יש תחרות למי יש את הסחורה החמה ביותר ושם הפוקוס שלנו!!

    איך מקימים את המוצרים בחנות האינטרנטית?

    עכשיו הגענו למידע שאתם באמת מחפשים! זה החלק שיקבע אם אתם הולכים לקראת הצלחה און ליין או עוד כישלון מהדהד..

    הקמת מוצרים בחנות אינטרנטית דורש המון השקעה. לא העתק הדבק. לא ייבוא מהיר ממאגרים שונים, לא ייבוא מהיר באקסל. כדי להצליח חייבים לבנות הכל מאפס עם תכנון מוקפד מראש!

    למה אנחנו חופרים? פשוט בגלל שאי תכנון מסודר מראש מבטיח אחת מהשניים, חוסר סדר וערך למשתמשים או עבודה קשה בעתיד לעבור מוצר מוצר ולערוך הכל מחדש – מה שלרוב פשוט לא קורה.

    להלן ההנחיות על בסיס תוצאות של מאות חנויות אינטרנטיות

    בקצרה:

    1. בנו תכונות לכל החנות מראש!
    2. בנו מותגים לכל החנות מראש!
    3. בנו נתונים משלימים לכל החנות מראש!

    נסביר,

    כל מוצר מורכב מהרבה מאוד מידע. ישנם קטגוריות מוצרים כדוגמת סלולר, חשמל, אספקה טכנית, אופנה בהם יש מגוון משמעותי של תכונות לכל מוצר.

    התכונות הללו יחד עם נתונים משלימים כדוגמת עלות שילוח, אחריות, זמן שילוח, מוצרים משלימים, מוצרים נלווים לצד המותג והדגם יוצרים יחד פסיפס מידע מושלם שמאפשר לנו להגשים כמה יעדים בו זמנית:

    • הלקוח יכול לנווט בקלות למוצר המבוקש.
    • הלקוח מקבל תשובות לשאלות שלו.
    • מנועי החיפוש מבינים היטב את האתר.

    בצורה זו, יחד עם תמונת מוצר ומחיר אטרקטיבי, אחוז ההמרה – אחוז הגולשים שביקרו באתר וביצעו רכישה בפועל – מזנק.

    כדי לבנות את התכונות כמו שצריך מראש, ניתן להיכנס במקרים רבים לאתרי השוואת מחירים כדוגמת זאפ ולבצע שימוש בכלי הסינון שלהם בכדי ללמוד מראש על כל התכונות שרלוונטיות לענף שלכם.

    כאשר בונים את ספריית התכונות מראש, בכל הוספת מוצר למערכת האתר, אנו בעצם בוחרים תכונות מתוך רשימה קיימת וכך בעצם מייצרים עוד ועוד שיוכים והצלבות שיאפשרו לנו לנהל את החנות האינטרנטית טוב יותר ומכך גם שהצליח להעניק ערך גבוהה יותר גם ללקוחות.

    זה כאב ראש רציני!

    סינית. לא מבין כלום? כן, יודעים. זה די סיוט. אבל אף אחד לא אמר שהקמת חנות אינטרנטית זה מהלך קל. הרי צריך להשקיע זמן רב בניהול החנות וזאת מבלי לראות מכירות בפועל חודשים רבים עד שהעסק ממריא ומתחיל לייצר תוצאות.

    כמובן שבדיוק בגלל זה חברות פונות אלינו, הם פונות לחברת ניהול אתרים שאנחנו נעשה זאת עבורם. מנהל אתרים מקצועי ידע לעשות את העבודה כנדרש וליצור תשתית ארוכת טווח יחד עם תפעול שוטף ואף שיווק תחת קורת גג אחת..

    נכון, זה עולה קצת כסף, זמן עבודה של אישן מקצוע אינו חינם. אבל, במידה ואתם רואים בחנות האינטרנטית זרוע מסחרית ראויה לעסק, במידה ואתם מבינים שאתם לא יכולים לעשות הכל ויש לכם חנות פיזית לנהל, זהו הפתרון הטוב והזול מכולם!

    רוצים ללמוד על כך עוד? פנו אלינו, נשמח להעניק לכם טיפים, עזרה וגם שירות אם תרצו בכך 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן