fbpx

כמה חנויות כמו שלכם יש ברדיוס של 10 ק"מ מסביב לעסק שלכם? לא הרבה. כמה חנויות כמו שלכם יש במרחק קליק אחד בעכבר באינטרנט? עשרות עד מאות. בגלל סיבה זו, אין חכמה בלהקים חנות אינטרנטית כמו כולם, יש צורך ביצירת ערך מוסף אמיתי ואו בהענקת איכות גבוהה משל כולם.

חנות אינטרנטית שמוכרת!

כדי להדגים את ההבדל בין חנות אינטרנטית שמוכרת לבין חנות אינטרנטית שלא מוכרת, נספר לכם סיפור אמיתי שקרה לאחד מהלקוחות שלנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן הסיפור:

    לקוחה מקסימה הגיעה אלינו עם אתר שבור, התחברנו ובנינו לה אתר מכירות חדש.
    האתר החל להתקדם בגוגל, והמכירות גדלו וגדלו והגענו ליחס המרה (יחס כניסות/רכישות) של 4.5%.
    אבל, הלקוחה לא הייתה שלמה עם העיצוב ופנתה לסטודיו מקצועי שיעצב לה את החנות מחדש..
    מיד לאחר מכן, יחס ההמרה צנח ל1.5% לערך למרות שהאתר היה הרבה יותר יפה!
    התוצאה: החנות מוכרת שליש מהפוטנציאל האמיתי שלה.

    סיפור זה מדגים בצורה מאוד ברורה את הפער בין יפה למוכר. יש חנויות אינטרנטיות מכוערות למדי שמוכרות בטירוף ואילו חנויות אינטרנטיות מדהימות שפשוט לא מצליחות לייצר מכירות. למה? על כך כעת,

    איך מתכננים ומעצבים חנות אינטרנטית שבאמת תמכור?

    אם אתם בשלב שעדיין אין לכם חנות אינטרנטית ואו אתם בשלב בו החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את החנות האינטרנטית שלכם, הרי שחשוב שתמשיכו לקרוא.

    בשלב ראשון, לפני שאתם יוצאים לדרך, אפיינו את קהל היעד שלכם, נסו להבין מי הוא, מה הוא רוצה וכמובן איזו חוויה תשרת אותו בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, האם הקהל שלכם צעיר ואו מבוגר? האם הקהל שלכם נשי או גברי? האם הקהל שלכם מוטה מחיר ואו איכות? ועוד ועוד..

    כדי להבין טוב יותר את הנקודה, נסו רגע אחד לעצור שניה ולחשוב את מה אתם מוכרים? את האתר או את המוצרים?!

    רבים מתבלבלים ומשקיעים בטירוף ב*אתר עצמו ושוכחים שהלקוחות קונים בפועל את המוצרים. מאחר והמוצרים הם המצרך, הם הערך שלכם, קריטי שתבינו ותאפיינו את קהל היעד כדי שתוכלו להעביר בכל מוצר ומוצר את המסר הנכון עבורכם.

    *יש חריגים: מותגי על. בהם החנות עצמה הנה חלק מחוויית רכישה.

    במילים אחרות, מה שאנחנו מבקשים מכם לעשות זה פשוט מאוד לחשוב על הלקוח ולהבין מה הוא צריך ולא מה אתם רוצים לגרום לא לחשוב.

    איך בונים חנות אינטרנטית שבאמת עובדת?

    האמת שזה די פשוט. במרבית ענפי הקמעונאות, הלקוחות שלנו מבקרים בחנות דרך המכשיר הסלולרי והם מצפים לניווט קל ומהיר שיאפשר להם להגיע למוצר המבוקש. כאשר המוצר המבוקש מוצע במחיר הנכון ועם המסר הנכון (אמון, ביטחון, ערך) הרי שהמכירות מטפסות.

    לכן, כאשר אתם בונים אתר "WOW" שנראה מדהים זה נחמד, זה גם נראה טוב לגולשים במחשב הנייח. אבל בגלישה במובייל (מעל 70% מהלקוחות) זה כלל לא בא לידי ביטוי! כדי ליצור את אפקט הוואוו, נעשים המון פשרות על המהירות, על הנוחות וכמובן גם על מגוון יכולות נוספות שיש באתר שבנוי כדי למכור.

    כלומר, אם אנחנו רוצים להתפקס על יצירת מכירות, אם אנחנו רוצים יחס המרה גבוהה, עלינו בראש ובראשונה להגדיר את העיצוב עבור גולשי הסלולר בעדיפות עליונה. במסך הקטן של הסלולר אין הרבה מקום למשחקים, יש לנו תפריט, יש לנו סל קניות ולוגו בראש העמוד. ניתן להוסיף חלק תחתון או עליון צף שיתן עוד כלי ניווט/רכישה באתר אבל בסך הכל, העיצוב די מוגבל..

    לסיכום,

    אם אתם רוצים למכור כמו משוגעים וליהנות מיחס המרה גבוהה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה במידה מסוימת לוותר על הנראות המתוקתקת ובמקום זאת לבחור בנראות אלגנטית, מרשימה אך סימטרית ופשוטה שתעשה את העבודה בצורה טובה בהרבה.

    מאחר וכל קטגוריה מתנהגת אחרת, הרגישו בנוח לפנות אלינו ולהתייעץ איתנו ללא עלות וללא התחייבות ונשמח לעזור לכם למכור יותר! 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן