fbpx

מחפשים להתחיל למכור און ליין מבלי לקרוע את הכיס? אתם לגמרי צודקים! עלות בניית חנות אינטרנטית יכולה לנוע בטווח שבין 8,000-30,000 ש"ח בתלות בפלטפורמה ואו בנותן השירות. השאלה הגדולה היא, איזה אלטרנטיבות יש? האם ניתן להגיע לאותו היעד בדיוק בלי להוציא סכומים אלו? להלן התשובות 🙂

חנות אינטרנטית בחינם!

נפתח ונאמר. כן, אתם לגמרי יכולים למכור באינטרנט עם חנות בחינם. איך עושים זאת? ובכן יש דרכים שונות לכך:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. שימוש בפלטפורמות מסחר (מוכר בתוך חנות של אחרים).
    2. שימוש בפלטפורמות קוד סגור (מספר מוגבל של מוצרים).
    3. שימוש בפלטפורמות פרימיום (תשלום על פיצ'רים נוספים).
    4. התניית אתר בחינם מול חברת הניהול/שיווק במסלול שנתי.

    אם אתם מוכרים מספר מוצרים מוגבל ואינכם נדרשים ליכולות מתקדמות, שלושת האפשרויות הראשונות הן הטובות ביותר. יש שלל פלטפורמות ואתרים שישמחו לארח את העסק שלכם ולאפשר לכם למכור גם בלי להשקיע בפיתוח החנות בפועל.

    אם אתם רוצים להיראות טוב, להחזיק באתר של ממש עם בעלות מוחלטת על הנכס האינטרנטי שלכם, אתם כבר תצטרכו להיות יותר יצירתיים ועל כך פירטנו באפשרות הרביעית ברשימה מעלה.

    בניית חנות אינטרנטית בחינם כחלק משירות

    אין באמת 100% חינם. עדיין יש לנו הוצאות סליקה (מסוף לחיוב כרטיסי אשראי), עדיין יש לנו עלויות שילוח (לרוב, רוכשים בנק משלוחים) וכמובן שאלא אם אנחנו מדהימים באמת, עלינו לשכור חברת ניהול אתרים ואו חברת קידום אתרים כדי שישווקו עבורנו את החנות האינטרנטית בפועל.

    בגדול, זה לא משנה אם החנות האינטרנטית עלתה לנו 20,000 ש"ח ואו קיבלנו את החנות בחינם לחלוטין, עדיין עלינו להיערך להוצאות תפעוליות ושיווקיות שונות שיהפכו את הפיל הלבן למכונת מזומנים.

    במידה ומבינים זאת, ניתן בהחלט לפנות לנותני שירותים עוד בטרם יש חנות אינטרנטית ולבקש מהם פיתוח חנות אינטרנטית ללא עלות במסגרת השירות. רבים לא יאהבו את הרעיון, אך במקביל ישנם חברות שבתמורה להתחייבות לשירות הנפרס על פני שנה (נהוג בענף) יסכימו לפתח לכם את החנות האינטרנטית כחלק מהסכם השירות שלהם – הופ, יש לכם חנות אינטרנטית מושלמת ובחינם!

    האם זה כדאי עבורי?

    כאשר בונים חנות אינטרנטית בכסף ההוצאה קבועה וידועה מראש אבל עם חופש פעולה מלא. לעומת זאת כאשר בונים חנות אינטרנטית במסגרת שירותי ניהול וקידום, ייתכן מאוד ולא תהיו מרוצים מהשירות ואז תתקעו עם שירות שנה שלמה וזה כבר פחות נעים.

    לכן, רגע לפני שאתם קופצים על המציאה (זה באמת מציאה), עליכם לבחון 3 פרמטרים:

    1. זהות המציע – תיק העבודות שלו + תחום התמחותו.
    2. נקודות יציאה – האם יש דרך לצאת מההסכם במידת הצורך.
    3. בעלות על הנכס – למי שייך הקוד מקור של החנות.

    להלן ההסבר בקצרה,

    בירור זהות המציע:

    כאשר המציע הנו חברת ניהול אתרים. כלומר, חברה שמתמחה בתפעול חנויות אינטרנטיות, לרוב זו עסקה משתלמת כי היא יודעת לבנות, לתפעל ולשווק את החנות מא'-ת' כנדרש. היא גם זו שתנהל את החנות בשוטף ולכן מראש תעדיף לבנות את החנות כמו שצריך!

    כאשר המציע הנו חברת קידום אתרים. כלומר, חברה שלא מתפעלת את החנות אלא רק משווקת אותה חיצונית כאשר אתם נדרשים לנהל את החנות עצמאי, הרי שייתכן והפיתוח יעשה חפיף ולא בהכרח במחשבה על הטווח הארוך ואז זה יכול לבוא פחות טוב!

    בירור נקודות יציאה:

    כמו בכל דבר בחיים, כאשר נכנסים, צריך לדעת גם איך יוצאים. נותן שירותים טוב הוא כמו שותף טוב. מצד שני, נותן שירותים גרוע הנו כמו שותף רע. לכן, אנחנו מראש נבקש לוודא שיש נקודות יציאה גם כאשר אנחנו מקבלים חנות אינטרנטית במתנה!

    ההמלצה שלנו להגדיר בהסכם את שווי החנות האינטרנטית שאתם צפויים לקבל מנותן השירותים ולבקש ממנו לחלק עלות זו על פני שנת ההתחייבות. כך, בכל חודש שעובר יתרת העלות על האתר מצטמצמת. במידה ואין ברירה ולאחר חצי שנה בחרתם לעזוב את נותן השירותים, תידרשו לשלם רק חצי משווי האתר – כלומר אמנם תקבלו רק 50% הנחה על האתר אבל זה עדיין הנחה מכובדת. במקביל, שמרתם על הגמישות לבחור לעזוב בכל עת לנותן שירותים אחר..

    בעלות על החנות:

    במידה והחברה המפתחת בונה על קוד סגור, אתם סוג של לקוח שבוי ובעצם תגדלו לתוך מערכת מוגבלת. יהיה קשה עד בלתי אפשרי לעזוב את נותן השירותים ואנחנו לא ממליצים על כך. מצד שני, אם החברה מפתחת את החנות על בסיס קוד פתוח, אתם בעצם בעלי הקוד ולכן תוכלו לעזוב עם החנות שפותחה עבורכם (בהתאם לתנאים שחתמתם) ולהישאר עם ערך רב ביד בחינם לאחר שנה.

    לסיכום,

    יש כזה דבר – חנות אינטרנטית בחינם – אבל עם כוכבית.

    אם אתם גם ככה מתכננים לבנות חנות אינטרנטית, למה לא לבנות אותה בחינם!? פנו אלינו או לחברות אחרות שמוכנות לתנאים מסוגים אלו ויאללה בהצלחה! אם אתם רק שוקלים לבחון את הנושא ואו לא באמת הולכים להשקיע בחנות כמו שצריך, עדיף לוותר על התענוג ולהמשיך להתעסק במה שאתם שולטים בו באמת. זהו להיום, הרגישו בנוח לפנות אלינו להתייעץ ללא כל עלות או התחייבות 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן