fbpx

כבעלי חנויות, אנחנו רוצים להוזיל את עלויות השיווק כמה שאפשר אך מצד שני למכור כמה שיותר. לכן, שיטת הקידום הכלכלית ביותר באינטרנט הנה "קידום אורגני" אך, מה קורה כאשר אנחנו מציעים את אותם המוצרים שכולם מציעים? איך בדיוק מקדמים אורגנית חנות מוצר חשמל או חנות מוצרי סלולר כאשר כולם פחות או יותר מציעים את אותם המוצרים? ובכן, כדי לעשות זאת, נדרשת מידה רבה של יצירתיות. עלינו לחפש את השיטות בהם התחרות נמוכה יותר להשיג את הלקוחות המשלמים שמצדיקים את הפעילות.

אחת הדרכים שעדיין מאפשרות לנו להתחרות בהצלחה בקידום אורגני של מוצרים הנו כמובן גוגל שופינג. אבל איך עושים זאת? על כל במאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    גוגל שופינג אורגני

    כמו מנוע החיפוש הרגיל, אין לנו באמת שליטה על הנראות שלנו בגוגל שופינג. כלומר, אנחנו לא יכולים לקבוע שאנחנו נהיה בשורה הראשונה של התוצאות אלא אם נשקיע כסף על פרסום ממומן בגוגל שופינג (שאגב, עובד נהדר!).

    ובכל זאת, יש לנו יכולת להשפיע על מנוע החיפוש כדי לתעדף אותנו על פני המתחרים גם בגוגל שופינג על ידי זה שנעניק ערך גבוהה יותר למשתמשים. וכאשר מדברים על ערך למשתמשים בכל הקשור למוצרי מדף, יש לנו כלים מוגבלים למדי..

    כדי לגרום לגוגל לתעדף את המוצרים שלנו בגוגל שופינג, עלינו לגרום לגוגל לחשוב שלנו יש ערך רב יותר למשתמשים מאשר המתחרים. ניתן לעשות זאת בכמה דרכים עיקריות:

    1. הענקת מחירים זולים יותר מהמתחרים.
    2. יצירת ערכים חלופיים שיעזרו למשתמשים.

    ברור לכל שהערך הגבוהה ביותר שניתן להעניק למשתמשים באינטרנט הנו פשוט מחיר מנצח! גוגל רואה מוצר זהה אצל מספר חנויות מקוונות אך באחת מהן המחיר נמוך יותר מיתר החנויות, גוגל מסיק שהלקוחות יעדיפו לרכוש מחנות זו על פני המתחרות. כמובן שמאחר ובגוגל שופינג יש לשקף גם עלות שילוח, לא ניתן לעבוד על מנוע החיפוש ולהעביר את העלות לשילוח.

    אבל, אנחנו לא עובדים לחינם, לתת מוצר במחיר הפסד ואו ללא רווח אינו מטרת העל של האתר. אנחנו רוצים להציע את המוצר במחירים דומים ליתר השוק, להרוויח כסף מהפעילות העסקית ועדיין לתפוס את המקומות הגבוהים בגוגל שופינג ועל כך נרצה להתמקד.

    איך מקדמים אורגנית מוצרים בגוגל שופינג?

    כדי לקדם אורגנית כמו שצריך מוצרים בגוגל שופינג יש לחשוב על הלקוחות שלנו, לנסות להבין מה הם רוצים לקבל שהם לא מקבלים אצל המתחרים שלנו, רק אם נבין מה חשוב למשתמש שנוכל להעניק לגוגל את הנתונים שנדרשים לו כדי לתעדף אותנו בגוגל שופינג.

    דוגמאות למידע שמאוד חשוב למשתמשים:

    1. מפרט קריא – לא להדביק מפרט מוצר אלא ממש לתרגם לשפת אדם.
    2. תיאור ברור – שנו את תיאור ברירת המחדל להתייחסות לצרכים האמתיים של הלקוחות.
    3. תמונות רבות – הציגו כמה שיותר תמונות, אל תסתפקו בתמונה הבודדת.
    4. וידאו הדגמה – הוסיפו לעמוד המוצר וידאו פתיחה/הדגמת מוצר (גם אם באנגלית).
    5. מועד הספקה – היו ברורים מאוד לגבי זמן/מועד ההספקה של המוצר.
    6. אחריות – וודאו שהלקוח מבין מה האחריות / מה מדיניות ההחזרות.
    7. ביקורות – הוסיפו ציוני ביקורת מכל האתרים המאפשרים זאת.

    כל אחד מהרכיבים הנ"ל בעמוד המוצר חייבים להיות כתובים בצורה נכונה ומותאמת למנועי החיפוש. כפי שעושים חקר מילות מפתח לעמודי תוכן רגילים, כך רצוי לבצע מחקר מילות מפתח לכל מוצר ומוצר ולבדוק איך אנשים מחפשים אותו.

    לעתים קרובות נגלה שאנשים רוצים יותר מידע כדוגמת ביקורות. ניתן במקרים אלו לגשת לאתרי השוואת מחירים, לאתרי סקירת מוצרים, לאתרים בינלאומיים ולהציג בעמוד המוצר את הציון איכות שהמוצר קיבל בכל מבדק + מה היתרונות/חסרונות של המוצר כפי שעלה מהשטח.

    עצם זה שתרכזו אצלכם מידע רב, גם אם הוא לא 100% חיובי אודות המוצר, יבטיח לכם תעדוף טבעי במנוע החיפוש ולצד אלו שאכן קוראים את כל התוכן, תרוויחו היקף נרחב של גולשים שרק רוצים לרכוש ולצאת מבלי לקרוא כלום..

    למי יש זמן לעשות את זה?!

    לאף אחד.. אנחנו יודעים שיש לכם על הראש הרבה יותר מידי משימות לתפעול העסק העיקרי שלכם. זמן מיותר להתחיל לאסוף חומרים מכל רחבי הרשת בוודאי שאין לכם. החברה שלנו, חברת ניהול אתרים הוקמה בדיוק עבור אנשים כמוכם! תנו לנו לעשות את העבודה השחורה, תנו לנו לדאוג לכך שהאתר שלכם ינוהל כמו שצריך ויעניק ערך עליון למשתמשים. אתם, תתעסקו במה שאתם שולטים בו באמת!

    כמה זמן לוקח לקידום אורגני בגוגל שופינג להשפיע?

    מאחר והמוצרים בגוגל שופינג נמשכים מהאתר שלכם על בסיס יומיומי, כל יום מחדש המוצרים נכנסים למכרז הצגה בהתאם לחיפושים/גולשים בפועל. כלומר, יש שינויים שיבואו לידי ביטוי מאוד מאוד מהר ומצד שני, יש מקרים בהם ייקח זמן עד שהשינויים ישפיע על המיקומים שלכם בגוגל שופינג.

    אבל, אם אתם עושים פרסום ממומן מבוסס גוגל שופינג, אתם לגמרי תוכלו להרגיש את השיפור בתוצאות הפרסום כמעט במידי!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן