הגיעו הזמנות מהאתר, איך אתם מלקטים אותם? האם אתם מדפיסים את ההזמנה? האם אתם הולכים במחסן עם המייל פתוח? איך אתם מבדילים בין מקט למקט? או אולי אתם רק מבצעים הזמנה גב על גב מול הספק כדי שהוא ישלח את המוצר ללקוח? – כל עסק מטפל בליקוט ההזמנות בצורה שונה, לנו יש הצעה בנושא זה בדיוק.

ליקוט הזמנות מהאתר

אם גם אצלכם מכירה ממוצעת כוללת מספר פריטים במידות/צבעים/דגמים שונים, בוודאי שמתם לב לכך שלפעמים זה די מתסכל ללקט את ההזמנה במחסן. בטח כאשר המחסן שלכם גדול ולא מסודר בהכרח בסדר כרונולוגי המותאם לאתר..

תאריך עדכון אחרון: 28 בינואר 2025

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    רבים מהלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו לבצע התאמות שונות למייל המתקבל אודות הזמנה חדשה מהאתר כדי שתכלול פרטים נוספים ותאפשר הדפסה נוחה יותר לטיפול אנשי הצוות, כך לדוגמה אנחנו נוטים להוסיף:

    • מק"ט מוצר
    • תמונת מוצר 
    • פרטים נוספים על הוריאציה

    אבל גם אז זה לא הכי נוח, בכל זאת להתחיל להדפיס כל פעם את ההזמנות בשחור לבן ולסמן כל פרטי שנאסף, לא הכי נוח. אין מעקב וזה די מעצבן בעלי חנויות.

    הפתרון הנוח ביותר לליקוט הזמנות

    אם אתם רוצים להתחיל ללקט הזמנות בצורה נוחה יותר, אתם רוצים להשתמש באפליקציה של WEmanage דרכה תוכלו לקבל התראה בזמן אמת על כל הזמנה והזמנה וכמובן בקליק אחד לפתוח רשימת ליקוט נוחה עם תמונות צבעוניות וגדלות ויכולת סימון של כל פריט ופריט שלוקט. לאחר מכן, תוכלו גם לסמן סיום ליקוט להזמנה וגם לעדכן את הלקוח על כך ששלב זה בתהליך הסתיים באמצעות מייל או הודעה מהירה בוואטסאפ עם פירוט המוצרים!

    יתרה מכך, תוכלו לעקוב כך בצורה מסודרת אחר העובדים שלכם ואו חברי צוות שונים ולוודא שכלל ההזמנות מטופלות מהר (הודעה בזמן אמת!) וגם מטופלות בצורה מדויקת (סימון איסוף) ולבסוף גם לשקיפות מלאה מול הלקוח (עדכון בפריטים שנאספו) וכך בעצם אנחנו מרוויחים סדר והלקוח מרוויח את תחושת הביטחון שכה חסרה לו ברכישה און ליין.

    השירות פותח עבור לקוחות WEmanage אך פתוח להרשמה לכלל בעלי חנויות ווקומרס באשר הם, תיהנו ובהצלחה! 🙂

    תאריך עדכון אחרון: 28 בינואר 2025

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    חייג/י אלינו :) דילוג לתוכן