fbpx

הגיעו הזמנות מהאתר, איך אתם מלקטים אותם? האם אתם מדפיסים את ההזמנה? האם אתם הולכים במחסן עם המייל פתוח? איך אתם מבדילים בין מקט למקט? או אולי אתם רק מבצעים הזמנה גב על גב מול הספק כדי שהוא ישלח את המוצר ללקוח? – כל עסק מטפל בליקוט ההזמנות בצורה שונה, לנו יש הצעה בנושא זה בדיוק.

ליקוט הזמנות מהאתר

אם גם אצלכם מכירה ממוצעת כוללת מספר פריטים במידות/צבעים/דגמים שונים, בוודאי שמתם לב לכך שלפעמים זה די מתסכל ללקט את ההזמנה במחסן. בטח כאשר המחסן שלכם גדול ולא מסודר בהכרח בסדר כרונולוגי המותאם לאתר..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    רבים מהלקוחות שלנו מבקשים מאיתנו לבצע התאמות שונות למייל המתקבל אודות הזמנה חדשה מהאתר כדי שתכלול פרטים נוספים ותאפשר הדפסה נוחה יותר לטיפול אנשי הצוות, כך לדוגמה אנחנו נוטים להוסיף:

    • מק"ט מוצר
    • תמונת מוצר 
    • פרטים נוספים על הוריאציה

    אבל גם אז זה לא הכי נוח, בכל זאת להתחיל להדפיס כל פעם את ההזמנות בשחור לבן ולסמן כל פרטי שנאסף, לא הכי נוח. אין מעקב וזה די מעצבן בעלי חנויות.

    הפתרון הנוח ביותר לליקוט הזמנות

    אם אתם רוצים להתחיל ללקט הזמנות בצורה נוחה יותר, אתם רוצים להשתמש באפליקציה של WEmanage דרכה תוכלו לקבל התראה בזמן אמת על כל הזמנה והזמנה וכמובן בקליק אחד לפתוח רשימת ליקוט נוחה עם תמונות צבעוניות וגדלות ויכולת סימון של כל פריט ופריט שלוקט. לאחר מכן, תוכלו גם לסמן סיום ליקוט להזמנה וגם לעדכן את הלקוח על כך ששלב זה בתהליך הסתיים באמצעות מייל או הודעה מהירה בוואטסאפ עם פירוט המוצרים!

    יתרה מכך, תוכלו לעקוב כך בצורה מסודרת אחר העובדים שלכם ואו חברי צוות שונים ולוודא שכלל ההזמנות מטופלות מהר (הודעה בזמן אמת!) וגם מטופלות בצורה מדויקת (סימון איסוף) ולבסוף גם לשקיפות מלאה מול הלקוח (עדכון בפריטים שנאספו) וכך בעצם אנחנו מרוויחים סדר והלקוח מרוויח את תחושת הביטחון שכה חסרה לו ברכישה און ליין.

    השירות פותח עבור לקוחות WEmanage אך פתוח להרשמה לכלל בעלי חנויות ווקומרס באשר הם, תיהנו ובהצלחה! 🙂

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן