Search Results for:
הפריצה היפנית: מה עושים כאשר תוצאות החיפוש של האתר מציגות ביפנית ופוגעות ב-SEO?
זה בדרך כלל קורה בערך כך: האתר נהנה מתנועה אורגנית יפה לאורך זמן רב ואז..
26
יול
יול
לו"ז ניהול אתר: למה כדאי לבנות לוח פעולות על בסיס גאנט שנתי לאתר?
להיות בעל עסק זה לא קל. להיות בעל עסק בישראל זה בכלל לא קל!! יש..
25
יול
יול
גוגל שופינג אורגני – איך מקדמים אורגנית מוצרים בתוך טאב "שופינג" בגוגל?
כבעלי חנויות, אנחנו רוצים להוזיל את עלויות השיווק כמה שאפשר אך מצד שני למכור כמה..
24
יול
יול
ניהול ניוזלטר לחנויות – מה הם הכללים לשליחת דיוור לשיווק מוצרים?
יש לכם חנות אינטרנטית שמוכרת סבבה אבל אתם רוצים למכור הרבה יותר? אנחנו מכירים את..
22
יול
יול
הערכת שווי אתר אינטרנט – שוקלים לרכוש אתר אינטרנט, איך בודקים מה השווי שלו?
אתר האינטרנט שאתם שוקלים לרכוש לא שווה דבר!! טוב, אולי כמה אלפי שקלים בודדים כשלעצמו...
20
יול
יול
שיפור קמפיינים בגוגל – מתי נוגעים ומתי לא נוגעים בקמפיינים בגוגל?!
יש לכם קמפיין פרסומי פעיל בגוגל. הקמפיין גם מייצר תוצאות כלשהן ומביא מכירות/פניות. אבל, אתם..
19
יול
יול
תכנית עבודה שנתית לחנות אינטרנטית – האם יש תכנית שנתית לאתר?
בישראל יש נטייה להגיד "יהיה בסדר", אני לא דואג, "מכירות יגיעו" ועוד שלל ביטויים שאין..
18
יול
יול
כמות או איכות – מה עדיף בכל הקשור לניהול חנות אינטרנטית?
כמות או איכות? האם לפרסם באתר מעט מוצרים במחירים מנצחים ואו כמות גדולה של מוצרים..
17
יול
יול