איך קובעים יעדים ריאליים להצלחה עם אתר אינטרנט תדמיתי?
אחד המשימות הקשות ביותר עבור כל עסק הנו הגדרת היעדים, אך בעוד הגדרת יעדים להצלחת..
אפר
כמה שעות כל יום מומלץ להקדיש לניהול אתר אינטרנט תדמיתי ואו מכירתי?
אחת השאלות שחוזרות על עצמן בכל פעם בהקשר של ניהול אתרי אינטרנט ואו קידום אתרי..
אפר
איך ניתן לבדוק האם מקדם האתרים אכן עושה את עבודתו נכונה?
אז שילמתם למקדם אתרים שיבצע עבורכם את העבודה השחורה וידחוף את האתר אינטרנט שלכם במעלה..
אפר
לאילו תוצאות ניתן לצפות כאשר שוכרים חברת ניהול לאתר האינטרנט שלכם?
הערכות מדברות על כך שכ-70% מהאתרים באינטרנט לא מנוהלים באופן שוטף. במילים אחרות, מרבית אתרי..
אפר
מה הפרקטיקה הטובה ביותר לנהל אתר אינטרנט תדמיתי?
כולם יודעים שיש צורך במנהל אתרים מקצועי לאתרי מכירות, אבל האם באמת צריך מנהל לאתרי..
אפר
איך רוכשים והאם כדאי לקנות מאמרי יח"צ וקידום לאתר?
יש שני סיבות עיקריות לרכוש מאמר באתר אינטרנט, יחסי ציבור (תדמית) או קידום אורגני לאתר..
אפר
סוגי פיד נתונים מאתרים – הסבר אודות סוגי הנתונים שניתן למשוך מהאתר!
אם בעבר כל אתר אינטרנט עמד בפני עצמו. הרי שכיום, אתרי אינטרנט מתקשרים זה עם..
אפר
עריכת תוכן אתר תדמית – אילו סוגי עריכות משפרים את התוצאות באתרי תדמית?
יש לכם אתר תדמיתי שאינו מייצר תוצאות? רוצים לשפר את האתר כך שיתקבלו פניות וטלפונים..
אפר
פופאפ באתר – האם כדאי להוסיף פופ-אפ יצירת קשר באתר האינטרנט?
בשנים האחרונות מתקיים דיון ער אודות השימוש בפופ-אפ באתר. מצד אחד עומדים מצדדי הפופ-אפ אשר..
אפר
הגדרת מבצעים בחנות אינטרנטית – אילו סוגי מבצעים אפקטיביים באתרי מכירות?
בכל אתר אינטרנט שתבקרו, תראו מגוון רחב של מבצעים. נראה מבצעים על המוצרים בקטלוג החנות,..
אפר
שיפור אתרים: אלו פעולות נעשה כדי לשפר את האתר אינטרנט שלכם?
חלק בלתי נפרד משירותי ניהול אתרים אותם אנו מציעים ללקוחותינו הנו שיפור מתמשך של האתר...
אפר
WebMaster – מיהו וובמאסטר ואילו כלים עומדים לרשותו בניהול אתר?
החל משנות ה-2,000 ועם ההתפתחויות הטכנולוגיות, נעלמו מקצועות רבים אך צצו תפקידים חדשים במקומם. אחד..
אפר
חיסול מלאי בחנות האינטרנטית – איך מוכרים מלאי עומד במהירות רבה באינטרנט?
אז נתקעתם עם סחורה רבה, אחד הדרכים לחסל מלאי גדול של סחורה הנו באמצעות חנות..
אפר
איקומרס בישראל – מספרים שכדאי לדעת על צרכני האון ליין בישראל!
אחד השיקולים החשובים באם להצטרף או לא להצטרף למגמת המכירות באינטרנט הנו כמובן הכדאיות הכלכלית..
אפר
עלויות פרסום באינסטגרם – כמה עולה לפרסם באינסטגרם (עמוד, פוסט, מוצר)?
האינסטגרם נחשב לזירה החמה ביותר כיום ברשת. כן, בזמן שהפייסבוק הפך למשעמם וחסר חיים, אינסטגרם..
אפר
מיקוד חנות אינטרנטית – מה עדיף באינטרנט, חנות גדולה או חנות קטנה וממוקדת?
שאלת השאלות של בעלי חנויות אינטרנטיות הנו, מה עדיף – אתר מכירות קטן אך ממוקד..
אפר
הסרת מוצרים מהאתר – איך הדרך הנכונה להוריד/להסתיר מהחנות מוצרים שלא במלאי יותר?
בעלי חנויות אינטרנטיות נתקלים בדילמה שחוזרת על עצמה, מה לעשות עם מוצרים שאינם עוד במלאי..
אפר
מוצרים בחנות אינטרנטית – האם להציג מוצרים שאין לנו רק כדי להוביל רוכשים לאתר?
ישנה תופעה מרתקת בשנים האחרונות בה חנויות אינטרנט מעלות מגוון עצום של מוצרים כאשר חלקם..
אפר
האם יש קשר לתדירות עדכון האתר והמיקומים של האתר בתוצאות החיפוש?
אחת השאלות שמקדמי אתרים שואלים כל הזמן הנו, האם יש קשר וודאי בין תדירות עדכון..
אפר
ניהול שיווק לאתר – כמה עולים שירותי ניהול 360°: אתר, פרסום וקידום בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם?
גם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד בין כל ספקי התוכן והשיווק? קשה לכם להבין מי..
אפר
כמה זמן לוקח לקדם אתר אינטרנט? סקירה לאתרי תדמית ומכירות!
כל אתר אינטרנט דורש עבודות קידום אורגני וממומן. אם תרצו, מדובר במקבילה הוירטואלית של דמי..
אפר
הכפלת המכירות באתר – איך עושים זאת ואיך זה קשור לעונות השנה?
כלל בעלי החנויות האינטרנטיות רוצים למכור וכמה שיותר. אבל, האם ניתן להכפיל מכירות באינטרנט בתוך..
אפר
קידום תוכן באינטרנט – האם טאבולה ואווטבריין באמת עובדים?
כבר מספר שנים שאווטבריין וטאבולה ומערכות קידום תוכן אחרות איתנו בכל אתר חדשותי גדול ובמספר..
אפר
קידום עסקים באינטרנט: איך מנהלים ומקדמים עסקים להצלחה באינטרנט?
אחוז העסקים שנשענים על ביצועיהם באינטרנט, הולך וגדל בהתמדה. כולם מטילים את יהבם על היכולת..
אפר
עריכת מוצרים בחנויות אינטרנטיות – כמה עולה לבצע שינויים בתוכן מוצרים באתר?
בשבועות האחרונים זכינו לקבל מספר רב של פניות מצד בעלי חנויות אינטרנטיות השואפים לערוך את..
אפר
שיווק מג'נטו – איך מקדמים ומשווקים אתר מג'נטו אל מול התחרות ברשת?
אם האתר שלכם בנוי על מערכת ניהול חנויות מסוג מג'נטו, אתם בוודאי יודעים שמדובר במערכת..
אפר
איך בוחרים לקוחות: למה אנחנו לא נקבל כל לקוח שפונה אלינו לשירותי ניהול אתרים?
אנחנו כל הזמן מדברים על איך לקוחות בוחרים נותני שירותים ואו על השירות שאנו מעניקים...
אפר
פרסום מוצרים: תמחור מוצרים, צילום מוצרים, תיאור מוצרים – מדריך לאינטרנט!
יש לכם אתר מכירות ומגוון מוצרים למכירה, אבל לא יודעים איך להעלות אותם בצורה נכונה..
אפר
ניהול seo: איך מנהלים אסטרטגיית קידום אורגני לאתרי תדמית ומכירות?
ניהול אופרציות SEO, דורשת היערכות מסודרת של איש מקצוע מנוסה. ניהול SEO מתמשך יכול לעבוד..
אפר
כתיבת תוכן לאתר: האם יש שיטה בה התוכן שאנו כותבים יגיע רחוק ומהר יותר?
לרוב אתרי האינטרנט יש בלוג בו איש המקצוע שעומד מאחורי האתר מפרסם מאמרים אודות תחום..
אפר
שירותי קידום אתרים – הטוב, הרע והמכוער בכל הקשור לענף מורכב ומשמעותי כל כך!
ענף קידום האתרים בישראל סובל מלא מעט בעיות. אך, הבעיה הקשה מכולן הנה העובדה שהלקוח..
מרץ
הזנת תוכן לאתרי וורדפרס – ניהול והזנת תוכן עבור אתרים מבוססי מערכת וורדפרס
יש מגוון רחב של מערכות ניהול תוכן. אך מערכת וורדפרס נחשבת לפופולרית ביותר בעולם עם..
מרץ
ניהול נכסי דיגיטל – מה צריך לדעת לפני השקעה/רכישה של נכס דיגיטלי מניב?
שוקלים לרכוש אתר אינטרנט/אפליקציה או כל סוג אחר של נכס דיגיטלי? כבר רכשתם נכס דיגיטלי..
מרץ
ניהול חנות אמזון – איך בוחרים חברה לניהול חנות אמזון עבור העסק שלכם?
הקמת חנות באמזון הנה לרוב רעיון לא רע. הרי, אין עלויות פיתוח וניתן להתחיל למכור..
מרץ
הקמת אתר נישה: הכדאיות בתכנון נכון של האתר לקהל יעד מוגדר!
אתם רוצים למכור הרבה ולכולם – זה טבעי! אבל, גם לא נכון. לא בגלל שזה..
מרץ
קידום חנות וירטואלית: הדרך הבטוחה לקדם אתר בתוצאות וברווחיות!
קידום חנות וירטואלית אינו עניין של מה בכך, לא מעט חנויות וירטואליות פעילות מזה שנים..
מרץ
ניהול דיגיטל – ניהול אתרי האינטרנט והעמודים העסקיים עבור חברות
אחד התחומים הכי מתפתחים כיום הנו כל תחום הדיגיטל. המעבר של הקמעונאים לאינטרנט יחס עם..
מרץ
ניהול מוניטין בחיפוש: איך שולטים בתוצאות החיפוש של גוגל ובינג?
בשנים האחרונות, יותר ויותר גורמים מבקשים שירותי ניהול מוניטין בחיפוש. מדובר בין היתר באנשי ציבור,..
מרץ
פרסום ב-waze: האם פרסום בוויז משתלם, אם כן – לאיזה סוגי עסקים?
מעטים העסקים בישראל שמפרסמים על גבי פלטפורמת הניווט הפופולרית בישראל WAZE. זאת בעיקר מהסיבה שקשה..
מרץ
אתר מכירות למובייל – איך מתכננים אתר מכירות מתוך גישת "מובייל תחילה"?
נכון לשנת 2020-21, כ-70% מהתנועה ברשת מבוססת על גלישה ממכשירים סלולריים. כאשר בוחנים תוצאות סטטיסטיות..
מרץ
בחירת מערכת חנויות: איך בוחרים מערכת ניהול תוכן לאתרי מכירות (איקומרס)?
אתם רוצים להקים חנות אינטרנטית חדשה, אבל לא יודעים באיזה מערכת ניהול תוכן לבחור? במאמר..
מרץ
הדרכת מנהלי אתרים – הכשרת עובדי הזנת תוכן ומנהלי אתרים לשיפור ביצועים!
יש לכם אתר אינטרנט פעיל עם מספר עובדים במשרה מלאה? מרגישים שהתוצאות פשוט לא מספיק..
מרץ